Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Autor:
- Carrie Mason-Draffen
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Przede wszystkim stosuj politykę "zero tolerancji" dla toksyn
- Następnie opracuj strategię postępowania z ludźmi
- I wreszcie, nie obawiaj się radykalnych rozwiązań
Reguły -- strona po stronie
Rozbrajanie bomby w dziale personalnym
Do swojej dyspozycji masz zestaw gotowych rozwiązań, które pomogą Ci podjąć stanowcze kroki w sytuacjach podbramkowych, a także opracować odpowiednio wcześniej strategie długofalowe. Dzięki nim nauczysz się sprawnie zarządzać pracownikami o różnych typach osobowości, radzić sobie z zachowaniami odbiegającymi od normy oraz stosować profilaktykę. Część opisanych tu zagadnień nie jest Ci pewnie obca, jednak pamiętaj -- ludzie potrafią zaskakiwać, dlatego zawsze warto ubezpieczyć się od pożaru odpowiednio wcześniej.
Metody działania w sytuacji, gdy:- kłopotliwy pracownik jest Twoim szefem albo podwładnym;
- masz do czynienia z osobą leniwą lub pracoholikiem;
- nie szanuje się Twojego czasu czy przerzuca na Ciebie obowiązki;
- masz do czynienia z manipulatorem albo perfekcjonistą;
- konieczne jest zwolnienie kogoś lub złożenie wypowiedzenia.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież „nikt tak dobrze jak ja...”. Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: JEŚLI SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący „haerowców”, by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany – wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Promocja
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego „nie” bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu — przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: „Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?”. „Nie ma — broni swoich ludzi dyrektor marketingu. — Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu”. Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji — zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.00 zł (-69%) -
Promocja
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje dotyczące mentoringu, wdrażania nowych pracowników, pracy liderów technicznych, kierowników i menedżerów zarządzających wieloma zespołami. Opisano metody radzenia sobie z konfliktami i neutralizowania czynników osłabiających spójność zespołu. Nie zabrakło również praktycznych wskazówek dotyczących zarządzania czasem, delegowania zadań i oceny ich realizacji, a także kreowania strategii firmy i budowania jej kultury.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów — będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu… oraz pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów, dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania napotykanych problemów?
- Druk pkt
Niedostępna
-
Z pewnością zależy Ci, by Twój zespół pracował efektywnie i stale rozwijał swoje umiejętności. Ważne zatem, byś nieustannie go dopingował; by Twoi współpracownicy i podwładni tworzyli pełne zadowolenia relacje z klientami, wykorzystywali w pełni swój potencjał i śmiało wdrażali nowe, kreatywne idee. Dzięki pomysłom zawartym w tej inspirującej książce zyskasz odpowiednie nastawienie, wsparte zestawem sprawdzonych narzędzi i skutecznych technik. Wypróbuj niezawodny przepis na sukces!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ponosząc minimalne koszty, możesz widocznie poprawić atmosferę w swoim zespole, zwiększyć motywację oraz osiągane wspólnie wyniki. W tej inspirującej książce znajdziesz nie tylko klasyczne pomysły na wyróżnianie i nagradzanie pracowników — dostarczy Ci ona również niekonwencjonalnych, a bardzo skutecznych rozwiązań. Pokaż pracownikom, jak bardzo ich cenisz!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniec z marnowaniem Twoich cennych minut! Nikt nie będzie szanował Twojego czasu, jeśli Ty nie zaczniesz go szanować. Rozmowy telefoniczne, wiadomości w skrzynce poczty elektronicznej, spotkania, zebrania, nawet Twoje biurko… wszystkie te elementy da się uporządkować w taki sposób, by nie pożerały Twojego czasu, ale stały się sprzymierzeńcem w codziennej walce, jaką toczysz w biurze i domu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jakość Twojej pracy i działań Twojego zespołu określana jest również poprzez odpowiednie delegowanie kompetencji. To, ile zadań będziesz prowadzić osobiście, a ile razem z kredytem zaufania przekażesz swoim pracownikom, zależy od Twoich umiejętności. Musisz cenić swój czas, znać możliwości i kompetencje podwładnych oraz nauczyć się rozpoznawać obowiązki, które mogą zostać delegowane. Aby proces ten uczynić łatwiejszym, skorzystaj z praktycznych wskazówek stworzonych w oparciu o wieloletnie doświadczenia.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów „w ciemno”. Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: karierapodkontrola.pl Beata Rzepka, 2013-09-13Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wiesz co zrobić, gdy ktoś w firmie przygotuje ci przyjęcie – niespodziankę? Powiedz „Dzisiaj kończę więcej lat niż wynosi IQ osoby, która przygotowała to przyjęcie”. Tak, dobrze widzisz. Masz dopieprzyć temu, co chciał, żeby ci było miło.
Tego typu porady znajdziemy w książce „Postępowanie z uciążliwymi pracownikami”. Tak naprawdę w przytoczonym przeze mnie przykładzie chodzi o sytuację, w której ktoś kończy np. 50 lat i ma ogromny z tym problem. Wtedy przyjęcie może być dla niego niekomfortowe. Ale tak, czy inaczej, ośmieszanie kogoś, kto chciał zrobić niespodziankę jubilatowi jest potwornie nieeleganckie i nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby coś takiego zaproponować czytelnikowi.
Książka jest średnia. Niestety, przez dłuższy moment nie wiedziałam do końca do kogo jest skierowana. Czy do pracowników tzw. szeregowych, czy do menedżerów niższego szczebla, czy wyższego. Później się okazało, że raczej do menedżerów niższego szczebla. Autorka podaje 151 rozwiązań na problemy z pracownikami. Niestety, niektóre z tych rozwiązań są tak słabe, że ręce opadają. Np. co zrobić, gdy okaże się, że ktoś z pracowników skarży się na molestowanie seksualne ze strony innego pracownika? Odpowiedź – uświadom swoim pracownikom, że nie tolerujesz molestowania. Aha, bosko.
Niektóre z zaprezentowanych rozwiązań są na takim poziomie, że nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać. Np. przytoczone przeze mnie zorganizowanie przyjęcia urodzinowego. Albo jeżeli pracownik śmierdzi lub też jest nadmiernie wyperfumowany – rozwiązaniem na to jest napisać i podrzucić mu anonimowy liścik, w którym będzie napisane, że ma tego zaniechać. Ewentualnie jak chcesz poruszyć tę kwestię w otwartej rozmowie, to lepiej nie mówić „Jestem alergikiem, chciałbym cię prosić, żebyś nie używał więcej tych perfum.” Nie, trzeba znowu zrobić z kogoś pośmiewisko i powiedzieć „Czy teraz sprzedaje się to na litry?” Serio, serio.
Jest kilka całkiem przydatnych rozwiązań, ale raczej dla początkujących menedżerów i niekoniecznie korporacyjnych. Zdarzają się sensowne uwagi i spostrzeżenia. Kilka z nich podsunęło mi tematy na blogowe wpisy, więc to akurat dobrze dla mnie :)
Nie jest to zła książka, ale też nie jest dobra. Jest dziwna, to na pewno ;)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 151 Quick Ideas to Deal With Difficult People
- Tłumaczenie:
- Magda Witkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1660-2, 9788324616602
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-10-21
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4602
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
Spis treści książki
Jak korzystać z tej książki (9)
1. Nakreśl politykę zero tolerancji (11)
2. Nie pozwól, by trudni ludzie nadawali ton atmosferze panującej w biurze (12)
3. Naucz się radzić sobie z trudnymi pracownikami (14)
4. Nie czekaj, aż konflikt się zaogni (15)
5. Bądź dobrym słuchaczem (16)
6. Wspólnie szukaj rozwiązań (18)
7. Realizuj plany działania (19)
8. O jaką cechę osobowości chodzi? (20)
9. Upewnij się, że Twój pracownik rozumie (22)
10. Sięgnij po szczyptę humoru (23)
11. Wyraź przekonanie, że dana osoba może się zmienić (24)
12. Dziękuj za współpracę (25)
13. Ćwicz prowadzenie trudnych rozmów (27)
14. Szkol swoich menedżerów w prowadzeniu trudnych rozmów (28)
15. Nie promuj przeciętności (29)
16. Zasięgnij opinii innych właścicieli firm (30)
17. Zapanuj nad problematycznymi członkami rodziny (32)
18. Nie rzucaj słów na wiatr (33)
19. Jak sobie poradzić z niechęcią do nadgodzin (34)
20. Jak poradzić sobie z osobami, które nie dzielą się informacjami (36)
21. Kiedy należy skonsultować się z ekspertem (37)
22. Problemy dotyczące relacji z pracownikami zawsze zostawiaj w biurze (38)
23. Gdy pracownik grozi przemocą (39)
24. Agresywnym pracownikom przedstaw alternatywę, a nie tylko obiekcje (40)
25. Prowadź dokumentację niepożądanych zajść i zachowań (41)
26. Obserwuj przebieg rozmów telefonicznych trudnych pracowników (43)
27. Dostrzegaj pracowników, którzy potrafią rozwiązywać konflikty (44)
28. Biuro nie jest żłobkiem ani przedszkolem (45)
29. Irracjonalne prośby traktuj jak wstęp do rozmowy (47)
30. Zatrudniaj z głową (48)
31. Zwalniaj z głową (49)
32. Zachęcaj swoich podwładnych, by informowali Cię o problematycznych zachowaniach swoich kolegów (50)
33. Nie obawiaj się zwrócić uwagi problematycznemu menedżerowi (52)
34. Problematyczny pracownik na wypowiedzeniu (53)
35. Opracuj system składania skarg (54)
36. Bądź wzorem do naśladowania (55)
37. Zachęcaj menedżerów, by o problemach informowali swoich przełożonych (56)
38. Nie udzielaj reprymend skierowanych do ogółu (57)
39. Nie matkuj trudnym pracownikom (58)
40. Promuj pracę zespołową (60)
41. W razie potrzeby usuń członka zespołu (61)
42. Rozmawiaj z pracownikami odchodzącymi z pracy (62)
43. Gdy pracownicy opierają się zmianom (63)
44. Nieskuteczni menedżerowie plotkują o swoich podwładnych (65)
45. Ach, te nieobecności (66)
46. Czy praca jest sprawiedliwie dzielona między wszystkich pracowników? (67)
47. Nie podważaj autorytetu swoich menedżerów (68)
48. Pamiętaj o pozostałych pracownikach (69)
49. Pomocy! Jak mam znaleźć prawnika? (70)
50. Wykorzystaj Program Pomocy Pracownikom (72)
51. Zrób sobie przerwę (73)
52. Połóż kres złodziejstwu (74)
53. Stosuj różne podejścia (75)
54. Promuj pozytywne zachowania w pracy (76)
55. Nie ustawaj w szkoleniu swoich ludzi (77)
56. Żadnych odruchów (78)
57. Czy romans zaszkodzi firmie? (79)
58. Jak poradzić sobie ze skutkami nieprzyjemnego rozstania dwojga romansujących ze sobą podwładnych (80)
59. Gdy pracownik niestosownie się ubiera (81)
60. Potrząśnij spóźnialskimi (82)
61. Ocena pracownika może być planem rozwiązania jego problemów (83)
62. Rozliczaj pracowników z nieodpowiedniego posługiwania się komputerem i Internetem (84)
63. Zduś w zarodku skłonność do faworyzowania niektórych pracowników (85)
64. Pozbądź się problematycznych menedżerów (86)
65. Gdy pracownik chce pożyczyć pieniądze (87)
66. Dlaczego przeprosiny są tak ważne (88)
67. Przypominaj pracownikom o hierarchii zwierzchności (90)
68. Wymagaj od swoich ludzi wrażliwości (91)
69. Tak przy okazji: "Na tym polega twoja praca" (92)
70. Uważaj na wyróżniających się pracowników (93)
71. Kiedy należy ograniczać straty (95)
72. Zniechęcaj pracoholików (96)
73. Co będę z tego miał? (97)
74. Poproś problematycznych pracowników o przeprowadzenie samooceny (98)
75. Doceniaj przemiany pracowników (99)
76. Utrzymywanie dystansu wobec osób napastliwych (100)
77. Zniechęcaj ludzi do rasistowskich dowcipów (101)
78. Poproś współpracownika, aby posprzątał w swoim boksie (102)
79. Różnicy zdań nie traktuj jako ataku na swoją osobę (104)
80. Jak rozmawiać ze współpracownikiem na temat higieny osobistej (105)
81. Odgrywanie ról przed konfrontacją (106)
82. Skłoń kolegów, by szanowali Twój czas (107)
83. Nie dolewaj oliwy do ognia (109)
84. Nie daj się firmowym primadonnom (110)
85. Nie daj się osobom, które szukają dziury w całym (111)
86. Dowiedz się, jakie prawa przysługują Ci w pracy (112)
87. Agresywnych współpracowników podejmuj na własnych warunkach (113)
88. Wyznacz zasady omawiania spornych kwestii wewnątrz zespołu (114)
89. Jak radzić sobie z osobami, które oczerniają innych (115)
90. Gdy kolega nie chce współpracować (116)
91. Naucz się radzić sobie z ludźmi, którzy wiecznie narzekają (118)
92. Telefon komórkowy i związane z nim problemy (119)
93. Niektóre rozmowy telefoniczne powinny pozostać poufne (121)
94. Wyobraź sobie, jak odnosisz sukces (122)
95. Jak poradzić sobie z rocznicowym przyjęciem-niespodzianką (123)
96. Ach te lunche... (124)
97. Jak radzić sobie z ludźmi, którzy nieustannie Ci przeszkadzają (126)
98. Nie pozwól, by agresywny współpracownik przejął kontrolę nad spotkaniem (127)
99. Zwróć uwagę na różnice pokoleniowe (129)
100. Nie toleruj podsłuchiwania (130)
101. Podaj pomocną dłoń (131)
102. Pokonaj uczucie zazdrości (132)
103. Zadbaj o to, by szef usłyszał również Twoją wersję wydarzeń (133)
104. Jak podnieść się po upadku (134)
105. Daj sobie siłę (136)
106. Zapytaj kolegę o opinię (137)
107. Poproś o wsparcie (138)
108. Z krytyką walcz pochwałami (139)
109. Nie toleruj niestosownych e-maili (140)
110. Jeśli musisz, zmień miejsce pracy (141)
111. Biurowi samotnicy (142)
112. Nie wszystko na raz (143)
113. W podróży (144)
114. Kiedy iść do sądu (145)
115. Odzyskiwanie zaufania (146)
116. Wypracuj sobie przydatne nawyki (147)
117. Uważaj na to, komu się zwierzasz (148)
118. Zostań liderem lidera (149)
119. Domagaj się szacunku (150)
120. Zostań mediatorem w swoim otoczeniu (151)
121. Gdy kolega nie chce zwrócić pożyczonych pieniędzy (152)
122. Baw się i nie zważaj na malkontentów (153)
123. Uważaj na "proroków" (154)
124. Przygotuj się do spotkania z szefem (155)
125. Epidemia grypy (156)
126. Uważaj na manipulatorów (157)
127. Sztuka ripostowania (158)
128. Uwaga! Współpracownik umniejsza Twoje zasługi w oczach szefa (160)
129. W pułapce perfekcjonizmu (161)
130. Wykorzystuj dostępne atuty (162)
131. Ach, ten nadwrażliwy współpracownik! (164)
132. Gdy zostajesz poproszony o poprawienie raportu po współpracowniku (165)
133. Posłuchaj! (166)
134. Gdzie jest mój zszywacz? (167)
135. Przyznawaj się do błędów (168)
136. Nie jesteś sam (169)
137. Unikaj ludzi, którzy minimalizują (170)
138. Skup się na tym, co dobre (172)
139. Kiedy wróg prosi o przysługę (173)
140. Postępowanie wobec nietrzeźwego współpracownika (174)
141. Kiedy drugi menedżer nie okazuje Twoim podwładnym szacunku (175)
142. Znikający współpracownik (176)
143. Kiedy problematyczny pracownik zostaje Twoim szefem (178)
144. Żądaj wzajemności (179)
145. Zapachowa fala uderzeniowa (180)
146. Przeciwstawiaj się biurowym akwizytorom (181)
147. Teraz to Ty jesteś szefem (182)
148. Kiedy szef prosi Cię o dokonanie oceny współpracownika, bądź uczciwy (184)
149. W pewnych sytuacjach należy unikać drażliwych tematów (185)
150. Naucz się reagować w warunkach kryzysu emocjonalnego (186)
151. Kiedy najlepszym rozwiązaniem jest po prostu iść dalej do przodu (187)
Indeks (189)
O autorce (193)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Postępowanie z uciążliwymi pracownikami. 151 błyskotliwych rozwiązań Carrie Mason-Draffen (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.