Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Autor:
- Robert E. Dittmer
- Niedostępna
Opis
książki
:
Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Przede wszystkim jasno określ swoje cele i zadania
- Następnie wyeliminuj problemy i przeszkody
- I wreszcie odzyskaj swój cenny czas
Reguły - strona po stronie
Czas jest jak pieniądz -- naucz się go oszczędzać
Czas stał się dziś jedną z największych wartości. Każdego dnia starasz się upchnąć w dwudziestu czterech godzinach tak wiele czynności, ile tylko się da, a mimo to zawsze coś zostaje przełożone na następny dzień. Efektywna organizacja dnia to klucz do Twojego sukcesu, a co za tym idzie, także do wydajniejszej pracy, zmniejszenia stresu i większej satysfakcji zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
Koniec z marnowaniem Twoich cennych minut! Nikt nie będzie szanował Twojego czasu, jeśli Ty nie zaczniesz go szanować. Rozmowy telefoniczne, wiadomości w skrzynce poczty elektronicznej, spotkania, zebrania, nawet Twoje biurko... wszystkie te elementy da się uporządkować w taki sposób, by nie pożerały Twojego czasu, ale stały się sprzymierzeńcem w codziennej walce, jaką toczysz w biurze i domu.
Metody działania w sytuacji, gdy:- musisz znaleźć czas na sytuacje nieprzewidziane i niezaplanowane;
- Twoi współpracownicy rozpraszają Cię i przeszkadzają w pracy;
- technologia zaczyna Ci utrudniać pracę, zamiast ją upraszczać;
- zebrania, w których bierzesz udział, są zbyt czasochłonne;
- konieczna jest decyzja dotycząca delegowania zadań.
Wybrane bestsellery
-
Jakość Twojej pracy i działań Twojego zespołu określana jest również poprzez odpowiednie delegowanie kompetencji. To, ile zadań będziesz prowadzić osobiście, a ile razem z kredytem zaufania przekażesz swoim pracownikom, zależy od Twoich umiejętności. Musisz cenić swój czas, znać możliwości i kompetencje podwładnych oraz nauczyć się rozpoznawać obowiązki, które mogą zostać delegowane. Aby proces ten uczynić łatwiejszym, skorzystaj z praktycznych wskazówek stworzonych w oparciu o wieloletnie doświadczenia.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pomoże Ci w tym ta niewielka książeczka - jej lektura sprawi, że nawet jeśli brak Ci motywacji albo nie lubisz jakiegoś zagadnienia, przyswoisz je szybko i skutecznie! Zorientujesz się, jaki sposób uczenia się jest dla Ciebie najwłaściwszy i jak ćwiczyć, aby osiągnąć mistrzostwo w wybranej dziedzinie. Dowiesz się, czym się różnią ćwiczenia nowych umiejętności od ćwiczeń doskonalących, a także jak działa ludzka pamięć. Poznasz znakomite metody ułatwiające zapamiętywanie informacji, takie jak fiszki, mnemotechniki czy historie. Nawet gdyby od czasu do czasu (niestety!) konieczne było wykucie czegoś na pamięć, za sprawą zawartych tu porad zrobisz to bez trudu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
Promocja
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?- Druk
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Wewnętrzny brak odwagi jest problemem ponadczasowym. I ponadczasową prawdą jest, że odwaga to warunek rozwoju, postępu i… szczęścia. W tej książce znajdziesz inspirujący przegląd myśli filozofów, przywódców i wizjonerów, a także wiele prawdziwych historii ludzi, którzy pokazali, jak pokonać strach i ćwiczyć się w męstwie. Przeczytasz również o nieco mniej znanych dylematach moralnych i odważnych czynach i przekonasz się, jak bardzo nasz świat potrzebuje nieustraszonych osób i mężnych czynów. Dziś szerzy się strach, wygodnictwo i przechodzenie nad cudzą krzywdą do porządku dziennego, a jedynym lekarstwem na to jest właśnie odwaga. A tę możesz okazywać codziennie i w każdym miejscu, niezależnie od tego, kim jesteś. I właśnie o tym jest ta książka: o pokonywaniu lęków i ćwiczeniu się w odwadze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: JEŚLI SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów — będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu… oraz pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów, dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania napotykanych problemów?
- Druk pkt
Niedostępna
-
Z pewnością zależy Ci, by Twój zespół pracował efektywnie i stale rozwijał swoje umiejętności. Ważne zatem, byś nieustannie go dopingował; by Twoi współpracownicy i podwładni tworzyli pełne zadowolenia relacje z klientami, wykorzystywali w pełni swój potencjał i śmiało wdrażali nowe, kreatywne idee. Dzięki pomysłom zawartym w tej inspirującej książce zyskasz odpowiednie nastawienie, wsparte zestawem sprawdzonych narzędzi i skutecznych technik. Wypróbuj niezawodny przepis na sukces!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ponosząc minimalne koszty, możesz widocznie poprawić atmosferę w swoim zespole, zwiększyć motywację oraz osiągane wspólnie wyniki. W tej inspirującej książce znajdziesz nie tylko klasyczne pomysły na wyróżnianie i nagradzanie pracowników — dostarczy Ci ona również niekonwencjonalnych, a bardzo skutecznych rozwiązań. Pokaż pracownikom, jak bardzo ich cenisz!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów „w ciemno”. Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Do swojej dyspozycji masz zestaw gotowych rozwiązań, które pomogą Ci podjąć stanowcze kroki w sytuacjach podbramkowych, a także opracować odpowiednio wcześniej strategie długofalowe. Dzięki nim nauczysz się sprawnie zarządzać pracownikami o różnych typach osobowości, radzić sobie z zachowaniami odbiegającymi od normy oraz stosować profilaktykę. Część opisanych tu zagadnień nie jest Ci pewnie obca, jednak pamiętaj — ludzie potrafią zaskakiwać, dlatego zawsze warto ubezpieczyć się od pożaru odpowiednio wcześniej.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: youthcoders.net Kamila Czarnowska, 2011-10-13Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Robert E. Dittmer jest autorem książki „Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań”. W przejrzysty sposób prezentuje swoje pomysły, które pomogą być nam lepiej zorganizowanymi i wydajniejszymi pracownikami. Dzięki jego radom możemy zaoszczędzić trochę czasu oraz nerwów związanych z przekroczeniem deadline’ów. Jednak nie samą pracą żyje człowiek. Autor kładzie duży nacisk na życie prywatne oraz rozwój i dążenie do samorealizacji. Ze swoich czytelników nie ma zamiaru zrobić pracoholików, a jedynie pomóc im zredukować stres i niepewność w życiu. Pomoże to nam zwiększyć poziom satysfakcji z wykonywanych zadań. To, co najbardziej rzuciło mi się w oczy, to fakt, że książka jest zredagowana w sposób czytelny i przejrzysty. Łatwo odnaleźć wskazówki dotyczące wybranych przez nas obszarów, a przy każdym pomyśle mamy krótkie podsumowanie oraz zadanie do wykonania, które pozwoli wcielić w życie wskazówki autora. Dittmer wspomina o nadawaniu priorytetów zadaniom metodą ABC, gdzie A - to czynności ważne, do niezwłocznego wykonania, B - istotne, ale mogą być wykonane np. nazajutrz, C - o niskim znaczeniu, do zrealizowania w wolnej chwili. Mowa jest też m.in. o regule Pareto: za 80% wszystkich rezultatów odpowiada jedynie 20% nakładów. A skoro to wiemy, warto się skupić głównie na tych czynnościach, które generują większość osiąganych wyników. To tyle, jeśli chodzi o zalety. Wydaje się jednak, że wad jest nieco więcej. Zacznijmy od tytułu: „151 błyskotliwych rozwiązań” sugeruje, że będą one... błyskotliwe, czyż nie? Tymczasem czytamy „Używaj polecenia Kopiuj i Wklej” – to ktoś tego nie robi?! Dalej: „Ucz się w podróży”, „Czytaj w podróży” – odkrywcze, prawda? Albo „Ogranicz oglądanie telewizji”. Co jak co, ale po osobie, która napisała poradnik dotyczący maksymalizacji efektów pracy, należałoby się spodziewać, iż będzie szanować czas czytelnika… Zdarza się, iż kilkukrotnie wspominane są te same rozwiązania. Trudno oprzeć się wrażeniu, że liczba pomysłów jest sztucznie zawyżana. „Błyskotliwe” rozwiązanie nr 19 mówi „Sporządź listę zadań do wykonania”, ale po co w takim razie 20-ta rada „Korzystaj ze swojej listy zadań do wykonania”, 21 „Udostępnij ją innym” i 22 „Uaktualniaj ją”? Może się czepiam, ale po co dzielić włos na czworo? Nie lepiej ująć to w jednym punkcie? Czasem miałam wrażenie, że jedna zasada przeczy drugiej, bo raz mamy nie odkładać niczego na później, a za chwilę czekać aż uzbiera się pewna liczba podobnych zadań, by zająć się nimi wszystkimi razem. To samo z odwiecznym problemem – powiedzieć czy napisać? Dittmer obstaje przy tym, że „mówi się szybciej, niż pisze”, więc lepiej przejść się do kolegi, który ma biuro obok, by porozmawiać. W innym miejscu sugeruje, żeby nie marnować czasu na rozmowy, tylko pisać maile. Podsumowując, książka napisana w sposób przejrzysty, czyta się ją szybko i przyjemnie. Nawet jeśli treści nie są zbytnio „błyskotliwe”, to pozwalają zastanowić się nad własnymi nawykami pracy. Myślę, że w książce znajdziemy kilka wskazówek, które nas zaskoczą czy zainteresują. Na pewno zyskamy wdrażając je w życie, o ile do tej pory tego nie robiliśmy. Mimo wszystko nie sądzę, żeby ta książka wywróciła czyjeś życie do góry nogami. Wydaje mi się, że adresowana jest bardziej do pracowników biurowych oraz tzw. „budżetówki”. Mam nadzieję, że nie urażę nikogo tym stwierdzeniem, ale kto choć raz załatwiał jakąś sprawę w urzędzie, wie o czym mówię...
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI N, 20/04/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Z barwnej serii Wydawnictwa Onepress 151 błyskotliwych rozwiązań" otrzymujemy nadtytułową liczbę porad, które umożliwią nam tytułową Znakomitą organizację czasu".
Robert E. Dittmer opracował bardzo precyzyjny regulamin właściwego korzystania z dnia i nocy. Znajdujemy w nim powszechne zalecenia: wyznaczanie jasnych celów, konieczność zaczynania dnia już poprzedniego wieczora czy nieodkła-dania niczego na później - jak i związane z korzystaniem z najnowszych technologii (elektronicznego kalendarza, e-maili, poczty głosowej, palmtopa itp.). Sporo tu również dobrych rad, dotyczących: wykorzystania czasu podróży, umiejętności odmawiania czy pokonywania strachu przed nieznanym. Powinniśmy też nauczyć się organizowania sobie...urlopu lub nawet tych nielicznych chwil codziennego czy weekendowego relaksu. Zacznijmy od dziś, bo - szkoda czasu na tracenie czasu...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 151 Quick Ideas to Manage Your Time
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1697-8, 9788324616978
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-10-21
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4625
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Kompetencje osobiste
Spis treści książki
Jak korzystać z tej książki (11)
1. Najtrudniej jest zacząć (13)
2. Dokonaj analizy sposobu organizacji czasu (14)
3. Zidentyfikuj problematyczne obszary (15)
4. Wyznacz sobie jasne cele (16)
5. Zapisz sobie swoje cele (18)
6. Wyznacz sobie jasne cele w kwestii organizacji czasu (19)
7. Wyznacz sobie cele dzienne i tygodniowe (20)
8. Zacznij swój dzień już poprzedniego wieczora (21)
9. Niczego nie odkładaj na później (22)
10. Reguła Pareto (23)
11. ABC nadawania priorytetów (24)
12. ABC zaczyna się od A (25)
13. Drugą literą jest B (26)
14. Na zakończenie: C (28)
15. Zapisuj otrzymywane zadania (29)
16. Dla każdego zadania wyznacz termin realizacji (30)
17. Obiecuj ostrożnie, działaj z rozmachem (31)
18. Pilnuj wyniku (32)
19. Sporządź listę zadań do wykonania (33)
20. Korzystaj ze swojej listy zadań do wykonania (35)
21. Udostępniaj swoją listę zadań do wykonania innym (36)
22. Uaktualniaj swoją listę zadań do wykonania (37)
23. Organizacja miejsca pracy - uwagi ogólne (38)
24. Organizacja miejsca pracy - biurko (39)
25. Organizacja miejsca pracy - dokumenty na papierze (41)
26. Organizacja miejsca pracy - teczki (42)
27. Organizacja miejsca pracy - pliki elektroniczne (43)
28. Organizacja miejsca pracy - kontakty (44)
29. Organizacja miejsca pracy - redukuj ilość dokumentów (45)
30. Do poczty podchodź z głową (46)
31. Prowadź dokumentację przejściową (48)
32. Korzystaj z tylko jednego organizera (49)
33. Co zachować, a czego nie (50)
34. Co robić z projektami dokumentów (51)
35. Jak postępować z wizytówkami (52)
36. Powinieneś wiedzieć, kiedy najlepiej Ci się pracuje (54)
37. Najważniejsze spotkania umawiaj w najlepszych dla siebie porach dnia (55)
38. Grupuj podobne zadania (56)
39. Ogrodź się (57)
40. Każdego dnia zostaw sobie czas na nieprzewidziane sytuacje (58)
41. Planowanie, czyli pięć kolejnych kroków (59)
42. Planowanie, krok 1. (60)
43. Planowanie, krok 2. (61)
44. Planowanie, krok 3. (62)
45. Planowanie, krok 4. (62)
46. Planowanie, krok 5. (63)
47. Korzystaj z elektronicznego kalendarza (64)
48. Naucz się prawidłowo korzystać z kalendarza elektronicznego (65)
49. Spotkania poza firmą (67)
50. Staraj się nie rozpraszać - wyznacz godziny przyjęć (68)
51. Drugi najważniejszy czynnik decydujący o marnowaniu czasu (69)
52. Posługiwanie się pocztą głosową (70)
53. Jaką wiadomość powitalną nagrać? (72)
54. Korzystaj z poczty głosowej jako filtra rozmów przychodzących (73)
55. Korzystaj z identyfikacji numerów (74)
56. Zarządzanie połączeniami przychodzącymi (76)
57. Zarządzanie połączeniami wychodzącymi (77)
58. Sporządzaj notatki z przeprowadzonych rozmów telefonicznych (78)
59. Mówi się szybciej niż pisze wiadomości (80)
60. Jak radzić sobie z tradycyjną pocztą? (81)
61. Praca z pocztą elektroniczną - kiedy? (82)
62. Praca z pocztą elektroniczną - zwięzłość (83)
63. Praca z pocztą elektroniczną - katalogowanie wiadomości (84)
64. Praca z pocztą elektroniczną - spam (85)
65. Praca z pocztą elektroniczną - zniechęcaj żartownisiów (87)
66. Praca z pocztą elektroniczną - porządkowanie folderów (88)
67. Praca z pocztą elektroniczną - jasne i przejrzyste tytuły wiadomości (89)
68. Kopiuj i Wklej to Twoi najlepsi przyjaciele (90)
69. Gdy ktoś przychodzi do Twojego biura (91)
70. Dokumenty na papierze (92)
71. Czasopisma - ogranicz swoją lekturę (94)
72. Korzystaj z "poczekalni" (95)
73. Sporządź listę kontaktów (96)
74. Korzystaj z palmtopa (97)
75. Technologia ma Ci pomóc oszczędzać czas, a nie Ci go zabierać (98)
76. Uaktualniaj oprogramowanie (99)
77. Utrzymuj porządek na pulpicie swojego komputera (101)
78. Opracuj jasny system przechowywania plików (102)
79. Zadbaj o to, by Twój komputer był szybki (103)
80. Zadbaj o szybkie łącze internetowe (104)
81. Ochrona antywirusowa to konieczność (105)
82. Palmtopy - ciąg dalszy (106)
83. Ach, ten telefon komórkowy (107)
84. Kto ma Twój numer telefonu komórkowego? (108)
85. Wyłącz dźwięk w swoim telefonie (109)
86. Jak korzystać z Bluetootha? (111)
87. Czy można efektywnie korzystać z komunikatorów internetowych? (112)
88. Zdobądź własną drukarkę! (113)
89. Zapisz się na szkolenie w zakresie korzystania z komputera (114)
90. Trzeci najważniejszy czynnik prowadzący do marnotrawstwa czasu (115)
91. Nie da się ich uniknąć, ale można pracować nad ich wydajnością (116)
92. Najlepsza pora na zebrania (117)
93. Wyznacz godzinę zakończenia zebrania (118)
94. Zebranie powinno mieć porządek obrad (119)
95. Korzystaj z porządku obrad - każdy punkt powinien mieć swoje ramy czasowe (121)
96. Roześlij porządek obrad z wyprzedzeniem (122)
97. Doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzenia zebrań (123)
98. Szkol swoich podwładnych w zakresie zwiększania efektywności zebrań (124)
99. Uczęszczaj tylko na te spotkania, na których musisz być (125)
100. Najważniejszy czynnik decydujący o marnotrawstwie czasu (126)
101. Poinformuj wszystkich o swoim stylu pracy (127)
102. Dostosuj się do swojego szefa (128)
103. Znajdź sobie mentora lub trenera (129)
104. Kontroluj swoje interakcje z ludźmi (130)
105. Rozkład biura (132)
106. Gdzie postawić biurko? (133)
107. Gdzie ustawić fotel? (134)
108. Okno na świat (135)
109. Zniechęcaj ludzi do wspominania dawnych czasów (136)
110. Wstań i czekaj (137)
111. Naucz się odmawiać (138)
112. Naucz się delegować - Twoi podwładni
naprawdę wiele potrafią (139)
113. Naucz się delegować - wskaż zadania,
które Twoi podwładni wykonają lepiej (140)
114. Naucz się delegować
- rozwijaj swoich podwładnych (141)
115. Odkładanie spraw na później to zły nawyk
- pozbądź się go (142)
116. Nie odkładaj tego na później! (144)
117. Jeśli dane zadanie znajduje się na liście zadań
do wykonania, zajmij się nim bezzwłocznie (145)
118. Angażuj się w zadania albo zlecaj je
do wykonania komuś innemu (146)
119. "Człowieku, to nie moja działka" (147)
120. Pokonaj strach przed nieznanym (148)
121. Pokonaj strach wywołany brakiem wiedzy (149)
122. Zainteresuj się tym, co Cię nie interesuje (150)
123. Nie podoba Ci się to zadanie?
Wykonaj je, i zapomnij o nim (152)
124. Przemieszczaj się "hurtem" (153)
125. Ucz się w podróży (154)
126. Wykorzystuj podróż na komunikowanie się
z innymi (155)
127. Odpoczywaj w podróży (156)
128. Przygotowuj się w podróży (157)
129. Siedzisz w samolocie? Nadrabiaj zaległości (158)
130. Czytaj w podróży (159)
131. Wyznaczaj cele osobiste
i związane z życiem rodzinnym (160)
132. Zadbaj o czas na realizację tych celów (161)
133. Zaplanuj sobie chwilę odpoczynku (162)
134. Rób sobie krótkie przerwy (163)
135. Nie przepracowuj się (164)
136. Wizyty u lekarza bądź dentysty planuj
z dużym wyprzedzeniem (165)
137. Wizyty u lekarza bądź dentysty
umawiaj na wczesny poranek (166)
138. Zakupy spożywcze rób hurtowo (167)
139. Uporządkuj swoją szafę (168)
140. Nie udawaj się w jedno miejsce - łącz swoje wyjścia (169)
141. Uporządkuj i usystematyzuj swoje poranne zwyczaje (170)
142. Ucz członków swojej rodziny (171)
143. Podaruj sobie odrobinę luksusu (172)
144. Nie bądź perfekcjonistą (173)
145. Komunikacja w domu - za dużo możliwości? (174)
146. Telewizja zabiera Ci czas na kontakty z ludźmi (175)
147. Kontroluj dostęp swoich dzieci do telewizji (176)
148. Kontroluj dostęp swoich dzieci do internetu (177)
149. Nie sprawdzaj każdego dnia wartości portfela (178)
150. Zaplanuj sobie wakacje i jedź na nie! (179)
151. Postaraj się mieszkać niedaleko od miejsca pracy (180)
Skorowidz (181)
O autorze (185)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Znakomita organizacja czasu. 151 błyskotliwych rozwiązań Robert E. Dittmer (1) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)