Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
- Autor:
- Seth Godin
- Ocena:
- 3.5/6 Opinie: 0
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej:
- jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali,
- jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej,
- jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów,
- jak sprzedawać pierwsze wrażenie,
- jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli,
- jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Seth Godin - pozostałe książki
-
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się ni...(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów o...
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.45 zł
39.00 zł(-45%) -
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz wa...
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi to manifest, który mówi o rzeczy rzadko spotykanej, a jednocześnie wyjątkowo cennej. Ta książka zmusza Cię do tego, żebyś przestał czekać na mapę i sam zabrał się za jej kreślenie. Wiesz, jak to się robi, robiłeś to już wcześniej, ale gdzieś p...
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.10 zł
32.90 zł(-45%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Ebooka "Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Eurostudent as, 09/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
No właśnie kłamią, czy nie? Już w podtytule autor wyjaśnia, że nie. Opowiadają jedynie „autentyczne historie w świecie kłamstwa”. Według Godina marketerzy to gawędziarze, którzy posiedli i udoskonalili sztukę opowiadania historii. Historii, które my, konsumenci, chcemy usłyszeć. Za ich pomocą są w stanie sprzedać nam wszystko. Godin twierdzi, że to konsumenci żyją w zakłamaniu tak naprawdę każdy z nas oszukuje codziennie. Małe kłamstewka pomagają nam bowiem funkcjonować: kupujemy nie to, czego potrzebujemy, ale to, czego pragniemy, a raczej to, czego pragnienie wzbudzą w nas sprzedawcy. Godin opowie nam, czym jest i jak działa marketing, jacy są i czego pragną konsumenci, a także jak skutecznie opowiedzieć im swoją historię, czyli sprzedać swój produkt. Autor swoją historię przeplata ciekawymi przykładami na to, jak gawędzić, aby sprzedawać, a czego się wówczas wystrzegać. Podpowie nam chociażby, jak sprzedać paczkę chipsów fanatykom zdrowej żywności. Recepta jest prosta: wystarczy wyprodukować je z soi zamiast ziemniaków, zredukować ilość tłuszczu do minimum, zamiast glutaminianu sodu dodać algi i sól morską, wystawić na półce ze zdrową żywnością, dodać odpowiednio wysoką cenę i czekać na sukces…
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 29-10-2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli sięgniesz po tę książkę, napytasz sobie biedy. "Marketerzy kłamią" nałoży na Ciebie kolejne obowiązki. Myślisz, że wystarczy mieć produkt o dobrej jakości? Nie wystarczy. Czy wystarczy, żeby był interesujący i nietypowy (Fioletowa Krowa)? Nie wystarczy. Czy wystarczy, by co jakiś czas rozwijał się o kolejny dodatek gratis? Nie wystarczy! Trzeba jeszcze powiązać to wszystko w emocjonalną pułapkę na klienta, którą Seth Godin nazywa "opowieścią". W XXI wieku marketerzy nie są sprzedawcami, projektantami i reklamodawcami. Marketerzy są gawędziarzami.
Stosunkowo niewiele kupujemy produktów i usług kierując się osobistym doświadczeniem użytkowania. Nie zawsze można przyjść na darmową lekcję do szkoły językowej, przejechać się jazdą testową w salonie samochodowym, przeprać kilka prań w nowej pralce dostarczonej przez sklep na okres próbny. Znacznie częściej jako dobrą monetę bierzemy interesującą reklamę, opinie znajomych, recenzję w znajomym czasopiśmie lub serwisie internetowym. To właśnie są opowieści tworzone na potrzeby sprzedawanych produktów. Czasem powstają samoczynnie, czasem są budowane z rozmysłem.
Recenzje, które dwa razy w tygodniu czytasz w e-biznes.pl, również są częścią opowieści. Zawsze dowiesz się z nich, co ciekawego jest w recenzowanych tytułach, ale odbędzie się to za pośrednictwem historyjki. Nie do końca jest ważne, ile książka ma stron, jaki jest spis treści, ile kosztuje i dowolne inne logiczne argumenty. Ważniejsze jest, czy lektura jest przyjemna oraz jak wpłynie na Twoje myślenie.
Opowieść związana z produktem lub usługą jest dla konkurentów nie do podrobienia. Klienci doskonale będą pamiętać, kto pierwszy opowiedział wciągającą historię i resztę będą traktować jako kopie niższego poziomu. Jeśli w tym momencie do swojej opowieści dołożysz silnie sformułowany element przywództwa (np. "lider rynku"), to wygodnie rozsiadłszy się w fotelu ze śmiechem będziesz oglądać wysiłki konkurentów próbujących wysadzić Cię z siodła.
Jedna krytyczna uwaga -- Twoja opowieść musi być autentyczna. Ściema nie utrzyma się długo. Nieważne ile pieniędzy na nią wydasz. Jeśli nie wierzysz w swoją opowieść, a więc jeśli nie potrafisz jej przekazać wszystkim w Twojej firmie, w końcu któryś z elementów opowieści się zawali (np. niedouczony pracownik działu obsługi klienta zignoruje klienta). Z każdym dniem zaczną się sypać kolejne elementy na zasadzie kuli śnieżnej -- na początku jest malutka, ale z każdym kolejnym obrotem się powiększa.
Znakomite opowieści o produktach tworzą legendy. Nike. Marlboro. Tiffany. Volvo. Seth Godin. Ty też możesz do nich dołączyć. Zaproszenie już masz. Przyjdziesz?
-
Recenzja: Wprost 25/12/2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Prezes jednej z firm alkoholowych opowiada, że gdy wprowadzał woje wyroby na amerykański rynek, wyczuł na spotkaniu z klientami, że Ci chcą usłyszeć od niego jakąś fajną historię, nieważne czy prawdziwą czy nie. Więc opowiedział im, że jego wódki są tak wspaniałe, bo ziemniaki do produkcji spiritusu zbierają o wschodzie słońca polskie dziewice. Uwierzyli - i zaczęli kupować polskie wódki.
Seth Godin, amerykański guru marketingu, w swoim najnowszym bestsellerze "Marketerzy kłamią" (polskie wydanie Helion, 2005r.) przytacza dziesiątki podobnych historyjek i udowadnia, że marketerzy... nie kłamią, tylko zaspokajają oczekiwania swoich klientów. Tak naprawdę kłamią konsumenci i to im kłamstewka są potrzebne.
Książka opowiada o działaniach marketingowych, których pragną i w które chcą wierzyć klienci.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- All Marketers Are Liars : The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
- Tłumaczenie:
- Ewa Borówka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0075-2, 8324600752
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-06-02
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2937
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Na początku była opowieść (16)
- Jesteś kłamcą (16)
- Georg Riedel kłamie (17)
- Nawet moi przyjaciele kłamią (20)
- Potrzeby i pragnienia (21)
- Czy obuwie marki Puma naprawdę może odmienić nasze życie? (22)
- Opowiadanie fascynującej historii (24)
- Kiepscy gawędziarze: ciężki jest los telemarketera (28)
- Gawędziarz na piątkę: firma Kiehl's Since 1851 (29)
- Marketer z przypadku (32)
- Czy marketerzy naprawdę kłamią? (32)
- Może się wydawać, że jest to książka o kłamstwie (33)
- Ostatnia uwaga: znaj granice władzy (34)
- Czy marketing ma znaczenie? (37)
- Złoty wiek: przed, w trakcie i po (39)
- Świat wygląda inaczej, gdy znasz tajemnicę (41)
- Jak działa marketing (gdy jest skuteczny) (42)
- Twoja władza jest ograniczona (konsumenci nie potrafią słuchać) (44)
- Twoja władza jest ograniczona (nie sprawujesz kontroli nad tematem rozmów) (45)
- Twoja władza jest ograniczona (rynek jest dynamiczny) (46)
- Bądź twórczy: nowa krzywa władzy (47)
- Wszyscy pragniemy tego samego (53)
- Dwie definicje i strategia (54)
- Wiewiórki lubią orzechy (56)
- Podobno o gustach się nie dyskutuje... (57)
- Jakiego koloru są szkła w Twoich okularach? (58)
- Tożsamość wpływa na percepcję (59)
- Parę słów o problemie światopoglądu (60)
- 1000 różnych światopoglądów (62)
- Potęga ram (65)
- To tylko pierwszy krok (66)
- "Żaden z powyższych" (66)
- Anioły i demony (69)
- Czy Lucky Charms można zaliczyć do zdrowej żywności? (71)
- Uwaga, uprzedzenia i forma przekazu (72)
- Wcześni naśladowcy itp. (75)
- Nie tylko świat (77)
- W New Hampshire nie ma dzwonków u drzwi (78)
- Opowieść o paście do zębów (79)
- Słowa "światopogląd" i "społeczność" nie są równoznaczne (80)
- Jak zidentyfikować kolejny światopogląd (81)
- Najważniejszy światopogląd (82)
- Dwa inne światopoglądy godne uwagi (84)
- Stosowanie ram w praktyce (85)
- Jak działa mózg (90)
- Poszukiwanie różnicy: żaba i mucha (92)
- Poszukiwanie przyczynowości: zepsute iPody (94)
- Wykorzystywanie mechanizmu przewidywania (95)
- Dysonans poznawczy: znienawidzeni prezydenci (96)
- Dostajemy to, czego oczekujemy (97)
- Nie mamy zbyt wiele czasu na przedstawienie historii (99)
- Spójrz na ten obraz (100)
- Decyzja w mgnieniu oka (101)
- Mit pierwszego wrażenia (103)
- Dlaczego nie należy lekceważyć przesądów (106)
- Opowieść o recyklingu (107)
- Czy jesteś marketerem? (109)
- Dlaczego kupiłeś tę książkę? (110)
- Gawędziarze świata internetu (111)
- Jak zdobyć fotel prezydencki (112)
- Konsumenci ery postkonsumpcyjnej (115)
- "Nie ma jak domowy obiad" (119)
- "Kupując nową bieliznę, czuję się piękna" (121)
- "Nie wierzę specom od marketingu" (123)
- "Sushi przyrządzane przez mistrza z Japonii jest znacznie lepsze" (125)
- "Seth Godin pisze ciekawe książki" (126)
- "Olewam system" (127)
- "Amazon oferuje najlepszą obsługę klienta" (128)
- "Ekologiczna żywność jest lepsza" (128)
- Cześć, tu Dave! (135)
- Fantazje się sprawdzają (136)
- Oszustwa nie są autentyczne (137)
- Jestem wściekły (139)
- Dotrzymywanie obietnic (140)
- Kłamstwo ma krótkie nogi, jeśli rzeczywiście jest kłamstwem (141)
- Uczciwy czy nie do końca? (141)
- Prawda i piękno (142)
- Papierosy wybierane przez lekarzy! (143)
- Dlaczego niektóre kobiety nie znoszą minivanów (144)
- Co się za tym kryje? (146)
- Sprawa Zatoki Tonkińskiej (147)
- Cesarz prezentował się całkiem nieźle (149)
- Zmiana opowieści wymaga osobistego kontaktu (153)
- Jestem pierwszym adresatem historii, którą opowiadam (154)
- Każdy obrazek opowiada jakąś historię (155)
- Każdy samochód opowiada jakąś historię (156)
- Soy Luck Club a autentyczność (157)
- Lodowa podróbka (159)
- Sceptycznych konsumentów przekonuje połączenie doznań zmysłowych (162)
- Wszystkie historie sukcesu są podobne (162)
- Jeden klient, jedna historia (165)
- Jak chorągiewka na wietrze (167)
- Identyfikacja odpowiedniej społeczności (168)
- Podział odbiorców (170)
- Alternatywna ścieżka rozwoju (172)
- Niewidoczny czy niezwykły? (175)
- A teraz naprawdę dobre wieści (176)
- W obronie ekstremizmu (177)
- Skrajności: uzyskiwanie poparcia (178)
- Skrajności: tytuł tej książki (178)
- Kiedy opowiadanie historii (i hodowla Krowy) nie przynosi rezultatów (179)
- Pragnę zademonstrować swoją siłę (183)
- Jackson Diner (184)
- Gawędziarze z Avalon (186)
- Fox News (187)
- Czy chodzimy do restauracji ze względu na dania? (189)
- Jak sprzedać radio satelitarne (190)
- Jak zachęcić konsumentów do podróżowania (193)
- Schyłek sklepów jubilerskich? (194)
- Użytkownicy Napstera to najlepsi klienci muzyków (195)
- Sterowiec Goodyear (196)
- Podatny grunt (199)
- Światopogląd ulega zmianie (201)
- Skomplikowana natura prostych rzeczy (202)
- Stare, dobre historie (204)
- Przyczyny porażki (205)
- Cztery przyczyny porażki (206)
- Niezbędny suplement do teorii Fioletowej Krowy (208)
- Twardy orzech do zgryzienia (210)
- Funkcja Google AdWord a poszukiwanie odpowiedniego światopoglądu (210)
- Oksymorony (211)
- Prawda, czy fałsz? (213)
- Potrzebuję ochrony (214)
- Czy sprzedajesz wielbłądy? (215)
- Z drugiej strony... (218)
- Inne pozycje autorstwa Setha Godina (219)
- Inne ciekawe lektury (221)
UWAGI WSTĘPNE (15)
CZYM NAPRAWDĘ JEST MARKETING? (37)
KROK 1: ŚWIATOPOGLĄD I RAMY WARUNKUJĄ ODBIÓR PRZEKAZU (53)
KROK 2: LUDZIE ZAUWAŻAJĄ WYŁĄCZNIE NOWOŚCI I OPIERAJĄ SIĘ NA PRZYPUSZCZENIACH (89)
KROK 3: LICZY SIĘ PIERWSZE WRAŻENIE (99)
KROK 4: NAJLEPSI MARKETERZY OPOWIADAJĄ HISTORIE, W KTÓRE WIERZYMY (109)
PRZYKŁADY: HISTORIE SKONSTRUOWANE POD KĄTEM ŚWIATOPOGLĄDU (119)
ISTOTNA DYGRESJA: FANTAZJE I OSZUSTWA (133)
KROK 5: MARKETERZY, KTÓRZY SĄ AUTENTYCZNI, ŚWIETNIE PROSPERUJĄ (153)
KONKURENCJA W ŚWIECIE KŁAMSTWA (165)
NIEZWYKŁY? KROWA JESZCZE NIE WYSZŁA NA PASTWISKO (175)
DODATEK A: CZOŁOWI GAWĘDZIARZE ORAZ CI, KTÓRZY NADAL PRÓBUJĄ (183)
DODATEK B: TYLKO DLA WTAJEMNICZONYCH (199)
WARTO PRZECZYTAĆ (219)
CO DALEJ? (223)
PODZIĘKOWANIA (227)
SKOROWIDZ (231)
O CZYM MI OPOWIESZ? (235)
Oceny i opinie klientów: Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Seth Godin (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.