Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów
- Autor:
- Paweł Grzesiak
- Niedostępna
Opis
książki
:
Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów
Zarabiaj, prowadząc własną witrynę WWW
- Poznaj metody zarabiania i wybierz najbardziej optymalne
- Zoptymalizuj witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych
- Analizuj wyniki sprzedaży i wdrażaj nowe rozwiązania
Od wielu lat witryny WWW dzielono na dwie grupy -- profesjonalne i amatorskie. Za tymi pierwszymi stały zwykle potężne kapitały, duże firmy i ogromne zespoły projektowe. Witryny amatorskie, tworzone przez pasjonatów, którzy chcieli przekazać coś światu, znajdowały się na drugim biegunie. Wiele z nich upadło z powodu braku środków na pokrycie kosztów prac i serwera. Na szczęście ostatnio przed twórcami i właścicielami takich witryn otworzyły się zupełnie nowe możliwości -- teraz również oni mogą zarabiać na prowadzeniu serwisu WWW.
Książka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" to przegląd nowoczesnych metod zarabiania na witrynie WWW. Czytając ją, poznasz najskuteczniejsze sposoby na to, aby Twoja strona internetowa przynosiła rekordowe dochody. Przeczytasz o programach reklamowych, sieciach wymiany banerów, mikropłatnościach SMS i programach partnerskich. Dowiesz się także, w jaki sposób udoskonalić swoją witrynę WWW tak, aby była lepiej pozycjonowana w wyszukiwarkach, jak śledzić na niej ruch za pomocą systemu statystyk oraz zabezpieczyć ją przed dostępem osób niepowołanych.
- Sieci reklamowe i stosowane w nich modele cenowe
- Reklama kontekstowa
- Mikropłatności za pomocą wiadomości SMS
- Obsługa płatności kartami
- Programy partnerskie
- Poprawa funkcjonalności witryny
- Optymalizacja witryny pod kątem mechanizmów indeksujących
- Statystyki w witrynie WWW
Stwórz popularną i atrakcyjną witrynę,
a Twoje zyski z niej będą jeszcze większe.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
108.16 zł
169.00 zł (-36%)
Ebooka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Papierowemysli.pl Ludwik Mańczak; 09/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Masz własną stronę internetową? A może dopiero niedawno przyszedł Ci do głowy jakiś oryginalny pomysł i chcesz teraz zacząć wprowadzać go w wirtualny świat? Wiedz, że jeśli zainteresujesz swoją stroną określoną liczbę internautów, może ona zacząć na Ciebie pracować, przynosząc naprawdę spore zyski.
Pomyśl: skoro w samej Polsce regularnie korzysta z sieci dziesięć milionów osób, wystarczy, jeśli na Twoją stronę wejdzie jedna osoba na sto, a spośród tych, które weszły, jedna na dziesięć wyśle sms-a, z którego na Twoje konto wpłynie złotówka, miesięcznie przy takim układzie zarobisz dziesięć tysięcy złotych! A przecież nie musisz ograniczać się tylko do polskich użytkowników.
Przede wszystkim jednak, zanim zaczniesz zarabiać, witryna musi stać się popularna, a o tym decyduje wiele czynników. Książka Pawła Grzesiaka pt. "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" może pomóc Ci zrozumieć, na czym polega czerpanie korzyści z prowadzenia strony i jak się do tego zabrać.
-
Recenzja: Internet Maker 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" to książka autorstwa Pawła Grzesiaka, naszego redakcyjnego kolegi. Wiedziałem, że choćby z tej przyczyny na pewno nie podaruję sobie jej lektury. Autor fachowo opisuje różne metody zarabiania w internecie, które mogą wykorzystać webmasterzy z biznesową żyłką. Należą do nich: sieci reklamowe, indywidualna sprzedaż reklam w różnej postaci, reklama kontekstowa (np. Google AdSense), mikropłatności SMS czy programy partnerskie.
W drugiej części książki przeczytasz o tworzeniu odpowiedniej treści, dbaniu o użyteczność oraz między innymi optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. W ostatniej części Paweł Grzesiak stawia na praktykę, opisując instalację aplikacji phpAdsNew, służącej do tworzenia własnej sieci reklamowej, konfigurację reklam Google AdSense oraz wdrażanie systemu mikropłatności SMS i systemu obsługi płatnych linków na stronie.
Jest to przekrojowy poradnik przeznaczony głównie dla początkujących webmasterów, chociaż także osoby średnio zaawansowane mogą odnieść z jego lektury pewne korzyści. Stanowi solidny kawałek wiedzy przekazanej w lekkostrawny, przyjemny sposób. Nie znajdziesz w niej obietnic zdobycia wielkiej fortuny i czarodziejskich zaklęć różnych "guru" e-biznesu.
Jeżeli szukasz konkretnych metod zarabiania, informacji na temat ich wdrażania lub chcesz zdobyć podstawy, od których możesz zacząć poszerzać swoją wiedzę, to jest to lektura w sam raz dla ciebie.
-
Recenzja: Polityka Wojciech Krusiński; 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Chyba każdy prowadzący własny serwis internetowy chce, by w końcu przynosił on zyski, nawet symboliczne, które pokryłyby przynajmniej koszt domeny i hostingu. Paweł Grzesiak, wieloletni praktyk w tworzeniu i wdrażaniu serwisów internetowych, podpowiada, co należy zrobić, by to osiągnąć.
W książce "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" autor wymienia różne sposoby pozyskiwania pieniędzy -- począwszy od programów partnerskich, przez mikropłatności i reklamę kontekstową, a na współpracy z sieciami reklamowymi skończywszy. Oprócz wyjaśnienia, na czym polega każdy ze sposobów autor odpowiada też na pytanie "czy to się opłaca?" i wskazuje firmy, które pomogą zrealizować wybrane przez nas rozwiązanie (np. płatności SMS) na stronie www.
Druga część książka dotyczy głównie kwestii technicznych, czyli optymalizacji serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych, poprawienia widoczności naszej strony oraz zachęcenia (poprzez analizę statystyk) Internautów do tego, by wrócili do nas ponownie.
Na trzecią część składają się konkretne przykłady wdrożeń danych rozwiązań na naszej witrynie. Na przykład jeśli ktoś zamiast współpracować z sieciami reklamowymi chce sam zarządzać wyświetlaniem reklam, może tego dokonać za pomocą darmowego oprogramowania phpAdsNew.
Jedyną wadą książka jest znikoma lista zalecanych lektur, a te, które Grzesiak poleca to przeważnie jego własne artykuły. Skoro już autor zdecydował się napisać poradnik, powinien poszerzyć go o kilka dodatkowych stron i rozbudować konkretne działy zamiast odsyłać czytelnika do archiwalnych numerów "Magazynu Internet".
Nie zmienia to jednak oceny poradnika jako bardzo wartościowego dla autorów witryn, którzy chcieliby zacząć zarabiać na swojej pracy, a nie wiedzą jak to zrobić i gdzie szukać pomocy.
-
Recenzja: PC World Sebastian Górski; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzięki własnej stronie internetowej z pewnością możesz zarobić. Wystarczy lektura polecanej przez nas książki, która bardzo szeroko opisuje metody czerpania zysków z Sieci. Jest skierowana zarówno do odbiorców o mniejszej wiedzy technicznej, jak i specjalistów, dla których XHTML, CSS, czy PHP są chlebem powszednim.
W początkowych rozdziałach autor omawia dostępne rozwiązania, przeprowadzając analizę opłacalności każdego z nich i określając warunki, w jakich każde z nich ma szansę się powieść. Znajdziesz tu informacje z zakresu sieci reklamowych, programów partnerskich, programów reklamy kontekstowej, systemu mikropłatności SMS czy kartami kredytowymi.
To jednak nie wszystko -- kolejne rozdziały wskażą ci już w bardziej praktyczny sposób, jak udoskonalić swoją stronę WWW: zadbać o funkcjonalność, jakość zawartości, zgodność z obowiązującymi standardami, współpracę z wyszukiwarkami internetowymi, a także kwestię zapewnienia stosownego bezpieczeństwa i prowadzenia statystyk. Na samym końcu umieszczono przykłady najbardziej atrakcyjnych metod zarabiania i przedstawiono dokładnie proces wdrażania poszczególnych platform.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 05/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Stworzenie atrakcyjnego i popularnego serwisu internetowego wiąże się z koniecznością poniesienia wielu kosztów. Są one związane m.in. z utrzymaniem witryny na wybranym serwerze, przygotowaniem jej kodu, a także opracowaniem i aktualizowaniem treści. Wykonując wiele prac samodzielnie zamieniamy wydatki na pokaźną ilość czasu, który należy poświęcić na przygotowanie niezbędnych treści i elementów. Przy dużym zaangażowaniu zarówno środków, jak i czasu warto pomyśleć o zarabianiu za pośrednictwem prowadzonego serwisu. O tym jakie możliwości w tym zakresie są dostępne dla rodzimych webmasterów informuje w swej książce Paweł Grzesiak.
Autor podzielił przygotowany materiał na trzy główne części. Zadaniem pierwszej z nich jest przybliżenie metod zarobkowania. Opis każdej techniki zawiera informacje o zasadach funkcjonowania, wadach i zaletach danego rozwiązania oraz warunkach, w których prezentowana metoda jest najbardziej opłacalna. Czytelnicy uzyskując informacje o sieciach reklamowych poznają rodzaje reklam i modele cenowe. Ucząc się samodzielnej sprzedaży reklam dowiadują się jak prowadzić politykę cenową. Autor zachęca także do zapoznania się z reklamą kontekstową, prezentując zarówno Google AdSense, jak i rodzime rozwiązania. Omawia ponadto zagadnienia związane z mikropłatnościami SMS, obsługą płatności realizowanych za pomocą kart i przelewów oraz z udziałem w programach partnerskich. Wszelkie rozważania uzupełnia informacjami o firmach, które świadczą usługi związane z daną formą zarobkowania.
W drugiej części czytelnicy koncentrują się na działaniach, których celem jest zwiększenie atrakcyjności witryny i zmodyfikowanie jej w celu zwiększania potencjalnych zysków. Zwracają uwagę na sposób przygotowywania treści na potrzeby serwisu, rozwój jego funkcjonalności i poprawność kodu. Uczą się pozycjonowania witryny oraz zwiększania jej wydajności. Autor podkreśla również znaczenie statystyk i wykorzystywanych technologii, a także odnosi się do kwestii związanych z bezpieczeństwem.
W części trzeciej zawarte zostały praktyczne porady ułatwiające wdrażanie metod zarobkowania. Przybliża ona budowę własnej sieci reklamowej i korzystanie z systemów reklamy kontekstowej. Pokazuje ponadto w jaki sposób zrealizować obsługę mikropłatności SMS i jak przygotować system obsługujący płatne odnośniki.
Prezentowana publikacja stanowi wartościowy przewodnik dla osób, które angażując czas i pieniądze w prowadzenie serwisu internetowego poszukują metod umożliwiających im pozyskiwanie środków finansowych za jego pośrednictwem. Dostarcza informacji o sposobach zarabiania pieniędzy za pomocą witryn, przybliża techniki, które pozwalają dostosować serwisy do potrzeb klientów i reklamodawców, a także wyjaśnia jak w praktyce korzystać z mechanizmów stwarzających szansę na uzyskanie wpływów pieniężnych.
Autor dzieli się z czytelnikami przemyśleniami płynącymi z wieloletniego doświadczenia w zakresie projektowania serwisów internetowych i publikowania artykułów poświęconych tej tematyce. Godny podkreślenia jest także fakt, iż w wielu rozdziałach wskazuje książki i artykuły, których lektura pozwala pogłębić wiedzę o omawianym w danym momencie zagadnieniu. Warto zatem sięgnąć po tę pozycję i przekonać się, czy prowadzony przez nas serwis może stać się źródłem dodatkowych dochodów.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0123-6, 8324601236
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-02-22
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2942
- Przykłady na ftp » 20.6kB
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Jak to działa? (17)
- Wady i zalety (18)
- Jak się dołączyć? (19)
- Gdzie się dołączyć? (20)
- Rodzaje reklam (23)
- Modele emisji (28)
- Targeting (28)
- Modele cenowe (29)
- Analiza rynku reklamy (31)
- Czy to się opłaca? (32)
- Sprzedaż linków (34)
- Artykuły sponsorowane (35)
- Ile można zarobić na sprzedaży reklam? (37)
- Polityka cenowa (37)
- Technologia (39)
- Chcę już zacząć sprzedawać (43)
- Rodowód reklamy kontekstowej (45)
- Google AdSense (48)
- Polskie programy (50)
- OnetKontekst (50)
- Adkontekst (51)
- AdPortal (52)
- Czy to się opłaca? (52)
- Premium SMS (56)
- Jak to działa? (56)
- Formy dostępu (60)
- Partnerzy (61)
- Zalety i wady (65)
- Rozliczenia (67)
- Czy to się opłaca? (67)
- Jak to działa? (70)
- Partnerzy (74)
- Jak to funkcjonuje? (78)
- Formy dostępu do strony (80)
- Zalety i wady (81)
- Czy to się opłaca? (82)
- Jak to działa? (83)
- Który wybrać? (84)
- TradeDoubler (92)
- Czy to się opłaca? (93)
- Cechy przekazu internetowego (100)
- Budowa przekazu (101)
- Przyciąganie uwagi odbiorcy (101)
- Redagowanie stron (102)
- Zalecana lektura (105)
- Skąd jesteś? (107)
- Terminy (108)
- Co doskonalimy? (109)
- Gdzie jestem? (109)
- Kto tu rządzi? (110)
- Czy to strona główna? (111)
- Wzorce (112)
- Łącza (112)
- Nawigacja (113)
- Szukajmy (114)
- Elementy graficzne (115)
- Jak mądrze projektować? (115)
- Tytuł strony (116)
- Przyjazne odnośniki (117)
- Dostępność (118)
- AJAX a użyteczność (119)
- O użyteczności (121)
- Przydatne odnośniki (122)
- Zalecana lektura (122)
- Systemy szablonowe (124)
- Walidatory (124)
- Standardy (126)
- Przydatne odnośniki (127)
- Zalecana lektura (127)
- Co to jest pozycjonowanie? (129)
- Gdzie pozycjonujemy? (129)
- Co to jest SEO? (130)
- Grunt do dobre statystyki (131)
- Przeszkody w pozycjonowaniu (131)
- Co lubią wyszukiwarki? (131)
- Struktura witryny (132)
- Słowa kluczowe (133)
- Sklep a słowa kluczowe (134)
- Linki i jeszcze raz linki (136)
- Dodawanie stron do wyszukiwarek (138)
- Google SiteMaps (139)
- Czego nie powinniśmy robić? (140)
- Bezpłatne internetowe narzędzia SEO (140)
- Podsumowanie (146)
- Przydatne odnośniki (147)
- Zalecana lektura (147)
- Proxy i bufory przeglądarek (150)
- Lokalizacja problematycznego kodu (150)
- Caching (152)
- PEAR Cache_Lite (154)
- Biblioteka GD a wydajność (155)
- Zastosowanie akceleratorów (155)
- Turck MMCache (156)
- Smarty (157)
- ADOdb (159)
- CRON (160)
- Rozszerzenia PHP (160)
- Podstawa to wciąż kod HTML (160)
- Zalecana lektura (161)
- Terminy podstawowe (163)
- Co pokazują statystyki? (164)
- Badania internetu (167)
- Ranking.pl (168)
- Webalizer (168)
- stat.pl (170)
- MyStat (172)
- Instalacja statystyk (173)
- Google Analytics (173)
- Inne systemy statystyk (177)
- CMS (179)
- JavaScript i DHTML (181)
- AJAX (183)
- RSS (186)
- Na dwoje babka wróżyła (191)
- Kto jest winny? (192)
- Jak zmierzyć bezpieczeństwo? (194)
- Źródła oprogramowania (196)
- Instalacja instalacji nierówna (199)
- Serwer potrafi (200)
- Obrazki zabezpieczające (201)
- Istota ataku (201)
- Kopia bezpieczeństwa (203)
- Przykłady problemów (203)
- Stare, dobre hasło (205)
- Przydatne odnośniki (205)
- Zalecana lektura (206)
- Licencja (209)
- Wymagania (209)
- Dystrybucja (210)
- Dokumentacja (210)
- Przygotowanie do instalacji (210)
- Instalacja (210)
- Panel administracyjny (213)
- Jak to działa? (213)
- Wydawcy (215)
- Strefy (215)
- Reklamodawcy (218)
- Kampanie (219)
- Banery (221)
- Podsumowanie (221)
- Rejestracja (223)
- Instalator AdSense (226)
- AdSense dla treści (227)
- Dokumentacja i pomoc (236)
- Programy wspomagające (237)
- Jak zarobić więcej? (237)
- Garść porad (238)
- Adkontekst (242)
- OnetKontekst (247)
- Rejestracja (253)
- Panel administracyjny (254)
- Tworzenie usługi (255)
- Oprogramowanie (259)
- Formularz (260)
- Baza danych (262)
- Ograniczanie dostępu (264)
- Piszemy funkcje (264)
- Mechanizm pobierania plików (266)
- Interfejs użytkownika (268)
- Możliwe udoskonalenia (270)
- Zapewnienie wsparcia (270)
- Regulamin usługi (271)
- Warunki biznesowe usługi (273)
- Tworzymy usługę (274)
- Szablony (274)
- Baza danych (276)
- Programowanie (277)
O autorze (9)
Wstęp (11)
Część I Metody zarobkowania (15)
Rozdział 1. Sieci reklamowe (17)
Rozdział 2. Sprzedaż reklam (33)
Rozdział 3. Reklama kontekstowa (45)
Rozdział 4. Mikropłatności SMS (55)
Rozdział 5. Płatność kartą lub przelewem (69)
Rozdział 6. Programy partnerskie (83)
Część II Jak stworzyć witrynę, która zarabia? (95)
Rozdział 7. Zadbaj o treść (99)
Rozdział 8. Zadbaj o funkcjonalność (107)
Rozdział 9. Zadbaj o kod (123)
Rozdział 10. Zadbaj o wyszukiwarki (129)
Rozdział 11. Zadbaj o wydajność (149)
Rozdział 12. Zadbaj o statystyki (163)
Rozdział 13. Zadbaj o technologie (179)
Rozdział 14. Zadbaj o bezpieczeństwo (191)
Część III Praktyka, wdrożenia (207)
Rozdział 15. phpAdsNew i własna sieć reklamowa (209)
Rozdział 16. Google AdSense (223)
Rozdział 17. Polskie systemy reklamy kontekstowej (241)
Rozdział 18. Mikropłatności SMS (253)
Rozdział 19. System obsługi płatnych linków (273)
Skorowidz (281)
Helion - inne książki
-
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło również przykładów stosowania wzorów oraz gotowych do użycia formuł Excela. W przystępny sposób wyjaśniono, jak należy obliczać odsetki składane, stopy zwrotu, poziom rentowności, amortyzację czy wskaźniki bilansowe. Pokazano także zasady przygotowywania raportów, budżetów czy wykonywania analizy statystycznej. Dodatkowo znalazło się tu wiele trików, które przyspieszają pozornie czasochłonne obliczenia. Publikację docenią szczególnie osoby z kierownictwa firmy, ale też każdy, kto chce ugruntować matematyczne podstawy prowadzenia biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest inspiracją do rozważań o znaczeniu przywództwa IT w świecie Agile. Pozwoli Ci na przyjrzenie się obszarom zarządzanym przez kierownictwo IT i ułatwi istotną zmianę perspektywy. Po prostu spojrzysz na te obszary pod kątem podejścia Agile i równocześnie zaczniesz myśleć w duchu Agile i Lean z perspektywy kierownika działu IT. Następnie przekonasz się, że przywództwo w duchu idei IT wymaga sporej odwagi: trzeba odrzucić wiele postaw i założeń, zerwać z potulnym przyjmowaniem pośledniej roli w zarządzaniu firmą i... wziąć na siebie odpowiedzialność. Konieczne bowiem będzie kontynuowanie odważnych działań i wykorzystanie wszelkich możliwości technologii.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
63.36 zł
99.00 zł (-36%) -
Promocja
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracują maszyny, potrafią je programować, optymalizować i planować ich pracę w sposób odpowiadający bieżącym oczekiwaniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowania wysokopoziomowej architektury komponentów siatki danych, a także przedstawiono wskazówki i porady dotyczące ewolucyjnej realizacji siatki danych w organizacji. Tematyka ta została potraktowana wszechstronnie: omówiono kwestie technologiczne, organizacyjne, jak również socjologiczne i kulturowe. Dzięki temu jest to cenna lektura zarówno dla architektów i inżynierów, jak i dla badaczy, analityków danych, wreszcie dla liderów i kierowników zespołów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: [email protected]
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów Paweł Grzesiak (6) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(4)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii