Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
- Autor:
- Avinash Kaushik
- Niedostępna
Opis
książki
:
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
- Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
- Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
- Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron
Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.
Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!
- Historia analiz danych internetowych
- Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
- Sposoby zbierania danych do analizy
- Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
- Dostępne analizy jakościowe
- Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
- Najlepsze praktyki w tym zakresie
- Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
- Dostępne miary w analizie danych internetowych
- Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
- Ustalanie czytelników serwisu
- Analiza w obszarze wyszukiwania
- Analiza skuteczności kampanii PPC
- Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
- Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
- Zastosowanie procesu DMAIC
- Analiza stron z nurtu Web 2.0
- Mity z obszaru analizy danych internetowych
- Obliczanie współczynnika konwersji
- Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych
Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
- Druk
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
Niedostępna
-
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Niedostępna
-
Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
118.30 zł
169.00 zł (-30%)
Ebooka "Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Computer Arts 2010-08-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzięki tej książce nauczysz się myśleć jak użytkownik witryny, poznasz i zastosujesz zaawansowane techniki analityczne i wykorzystasz gotowe rozwiązania do pomiaru stron. Ponadto odkryjesz tajemnice SEO i staniesz się widoczny w internecie. Dowiesz się także, jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i odnośników, jak wybrać optymalne słowa kluczowe oraz jak wykorzystać serwisy społecznościowe do celów marketingowych. Ponadto zyskasz wiedzę na temat tego, jak opracować skuteczną strategię e-marke-tingową i jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych.
-
Recenzja: dymecki.pl Bartłomiej Dymecki, 09/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Już od dłuższego czasu zbierałem się do napisania recenzji książki Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową. To spora książka (prawie 500 stron) wypełniona po brzegi przydatną wiedzą. Najkrótsza wersja recenzji mogłaby brzmieć mniej więcej tak: jeśli interesuje cię analiza statystyk, to koniecznie kup i przeczytaj tą książkę oraz stale stosuj rady autora w swojej pracy. Oczywiście nie namawiam do tego, aby podchodzić do nich bezkrytycznie. W mojej ocenie zalecenia autora są jednak bardzo dobre. “Godzina dziennie” to połączenie książki teoretycznej i praktycznej. Wiele rozdziałów trzeba przeanalizować z włączonymi statystykami na ekranie. Inaczej miałoby to mały sens. Nie jest to publikacja “na raz”, a raczej książką, którą czyta i analizuje się wielokrotnie oraz wraca do niej w razie konkretnych potrzeb. Niektóre co trudniejsze zagadnienia mogą wymagać powtórek (więc dobrze zrobić sobie notatki z co ważniejszych kwestii). Warto dodać, że autor prowadzi polecany już blog oraz napisał drugą książkę poświęconą statystykom Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity, która już niedługo powinna być dostępna. Nauka od podstaw Aby zabrać się za lekturę książki, nie musisz posiadać zaawansowanej wiedzy analitycznej. Przeciwnie - autor od podstaw wyjaśnia wszystkie istotne kwestie. I tak pierwsze dwa rozdziały to m.in. krótkie wprowadzenie do historii analizy danych, przedstawienie rodzajów systemów statystyk i sposobów ich działania. Rodział trzeci krótko omawia metody zbierania różnego rodzaju danych jakościowych (testy użyteczności, ankiety). Kolejny rozdział to bardzo interesujące przedstawienie składników dobrej strategii analizy danych (zachęta do skupienia na pytaniach biznesowych, zatrudnianie odpowiednich ludzi do analizy danych). Piąty rozdział to bardzo ważny wstęp do analizy danych w którym autor wykłada także swoją filozofię analizowania statystyk. Szczególną uwagę polecam poświęcić rozdziałowi szóstemu, który nosi tytuł “Zgłębianie najważniejszych zagadnień z obszaru analizy danych internetowych”. Omawia po kolei wszystkie ważne miary i raporty przekazując mnóstwo wiedzy i obalając kilka popularnych mitów. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że to jeden z najważniejszych rozdziałów książki. Tym, którzy poczuli się przytłoczeni dotychczas zdobytymi informacjami przyda się rozdział 7: “Analiza danych internetowych - szybki start”, który omawia krok po kroku kolejne etapy analizy danych na przykładzie kilku różnych serwisów. Dalsze rozdziały książki omawiają między innymi analizę danych z wyszukiwania (chodzi zarówno o wyszukiwarkę wewnętrzną, jak i monitoring działań SEO oraz reklam PPC), analizę danych z kampanii e-mailowych, przeprowadzanie testów A/B, mierzenie współczynnika konwersji i sporo innych kwestii. Zakres zagadnień jest naprawdę szeroki. Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z analityką internetową, to książką może Ci towarzyszyć podczas zdobywania kolejnych poziomów wiedzy. Podsumowanie “Godzina dziennie” to jedyna tego typu pozycja na polskim rynku. Już z tej przyczyny jest godna polecenia. Jednak jest to również świetna książka wypakowana informacjami - od całkowitych podstaw do skomplikowanych zagadnień związanych ze statystyką. Jeśli w kręgu twoich zainteresowań leży analizowanie/badania/optymalizacja stron to bezwzględnie powinieneś się w nią wyposażyć.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna HandlowaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zagadnienie analizy danych internetowych i budowania strategii e-marketinowych jest przez wiele osób uznawane za niezwykle istotne, jednak brak im czasu na dogłębne zainteresowanie się tym obszarem. Publikacja prezentuje konkretny plan działań - ośmiomiesięczny program rozpisany na tygodnie, a nawet dni, w czasie których należy zrealizować działania zajmujące około godziny. W kolejnych miesiącach czytelnik uczy się m.in. jak mierzyć skuteczność kampanii, jak realizować eksperymenty i testy oraz jak optymalizować wyszukiwarkę.
Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców: menedżerów, marketingowców, sprzedawców, projektantów witryn internetowych oraz analityków.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Web Analytics: An Hour a Day
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1880-4, 9788324618804
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-03-26
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 4933
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Krótka historia analizy danych internetowych (32)
- Obecne warunki i wyzwania (36)
- Tradycyjna analiza danych internetowych to przeszłość (38)
- Jak powinna wyglądać analiza danych internetowych? (40)
- Pomiar "co" i "dlaczego" (43)
- Metoda Trinity - nastawienie i podejście strategiczne (45)
- Zrozumienie źródeł danych (54)
- Dane ze strumieni kliknięć (56)
- Dzienniki sieciowe (56)
- Pliki jednopikselowe (58)
- Znaczniki JavaScript (61)
- Przechwytywanie pakietów (65)
- Dane na temat skutków (70)
- Sklepy internetowe (71)
- Generowanie list potencjalnych klientów (72)
- Marka i promowanie produktów oraz pomoc techniczna (72)
- Dane z badań (74)
- Nastawienie (74)
- Struktura organizacyjna (75)
- Czas (75)
- Dane na temat konkurencyjności (76)
- Pomiary panelowe (77)
- Pomiary oparte na danych od ISP (78)
- Dane z wyszukiwarek (80)
- Istota koncentracji na kliencie (84)
- Laboratoryjne testy użyteczności (84)
- Przeprowadzanie testów (86)
- Zalety laboratoryjnych testów użyteczności (88)
- Na co należy zwrócić uwagę (89)
- Ocena heurystyczna (90)
- Przeprowadzanie oceny heurystycznej (91)
- Zalety stosowania oceny heurystycznej (93)
- Na co należy zwrócić uwagę (94)
- Wizyty w siedzibie klienta (94)
- Przeprowadzanie wizyty w siedzibie klienta (95)
- Zalety wizyt w siedzibie klienta (97)
- Na co należy zwrócić uwagę (97)
- Ankiety (kwestionariusze) (97)
- Ankiety wyświetlane w witrynie (98)
- Ankiety przesyłane po wizycie (99)
- Tworzenie i przeprowadzanie ankiety (99)
- Zalety stosowania ankiet (103)
- Na co należy zwrócić uwagę (104)
- Podsumowanie (106)
- Koncentracja na kliencie (110)
- Odpowiedzi na pytania biznesowe (113)
- Reguła 10/90 (115)
- Zatrudnianie doskonałych analityków internetowych (119)
- Określanie optymalnej struktury organizacyjnej i obowiązków (128)
- Centralizacja (131)
- Decentralizacja (131)
- Scentralizowana decentralizacja (132)
- Zbieranie danych - dzienniki sieciowe czy znaczniki JavaScript? (134)
- Oddzielenie procesu udostępniania danych od ich zbierania (135)
- Rodzaj i rozmiar danych (135)
- Innowacje (136)
- Integracja (136)
- Wybór optymalnego narzędzia do analizy danych internetowych (137)
- Dawny sposób (137)
- Nowy sposób (138)
- Określanie jakości danych ze strumieni kliknięć (143)
- Stosowanie najlepszych praktyk (148)
- Oznaczanie wszystkich stron (149)
- Znaczniki należy umieszczać na końcu (na pierwszym miejscu trzeba stawiać klienta!) (150)
- Należy używać znaczników wewnątrzwierszowych (150)
- Określanie definicji niepowtarzalnej strony (150)
- Inteligentne używanie plików cookie (151)
- Uwzględnienie problemów z kodowaniem odnośników (152)
- Należy uwzględnić przekierowania (153)
- Walidacja zebranych danych (156)
- Prawidłowe rejestrowanie operacji w witrynach bogatych w multimedia (157)
- Trzypoziomowy test "i co z tego?" (157)
- Kluczowy wskaźnik wydajności: procent wracających użytkowników (158)
- Kluczowy wskaźnik wydajności: główne strony wyjściowe (159)
- Kluczowy wskaźnik wydajności: współczynnik konwersji dla najczęściej szukanych słów (159)
- Tydzień 1. Przygotowania do zrozumienia podstaw (162)
- Poniedziałek i wtorek: adresy URL (163)
- Środa: parametry adresów URL (164)
- Czwartek i piątek: pliki cookie (165)
- Tydzień 2. Powrót do podstawowych miar (168)
- Poniedziałek: odwiedziny i użytkownicy (168)
- Wtorek i środa: czas w witrynie (172)
- Czwartek i piątek: liczba wyświetleń stron (176)
- Tydzień 3. Poznawanie standardowych raportów (179)
- Poniedziałek i wtorek: współczynnik odrzuceń (179)
- Od środy do piątku: odnośniki wejściowe - źródła i szukane wyrażenia (182)
- Tydzień 4. Korzystanie z raportów na temat nawigacji i poziomu zawartości witryny (187)
- Poniedziałek i wtorek: listy stron - najczęściej oglądanych, wejściowych i wyjściowych (187)
- Środa: najpopularniejsze punkty docelowe (odnośniki wyjściowe) (192)
- Czwartek i piątek: nakładki na witryny (mapy częstotliwości kliknięć) (194)
- Wymagania wstępne i ramy (202)
- Tydzień 1. Tworzenie podstawowych raportów (202)
- Poniedziałek: najpopularniejsze źródłowe adresy URL i najpopularniejsze szukane wyrażenia (204)
- Wtorek: popularność zawartości witryny i wizyty na stronie głównej (206)
- Środa i czwartek: częstotliwość kliknięć (nakładki na witryny) (208)
- Piątek: współczynnik odrzuceń witryny (209)
- Witryna sklepu internetowego - szybki start (210)
- Tydzień 2. Pomiar skutków działań firmy (211)
- Tydzień 3. Ocena wyników na podstawie celów oraz pomiar skuteczności marketingowej i zadowolenia klientów (214)
- Witryna pomocy technicznej - szybki start (218)
- Tydzień 2. Wchodzenie w rolę klienta i pomiar wpływu witryny na tradycyjne kanały (219)
- Tydzień 3. Pomiar sukcesu na podstawie głosu lub ocen klientów na poziomie witryny i stron (223)
- Pomiar blogów - szybki start (226)
- Tydzień 2. Przezwyciężanie złożoności w celu pomiaru podstaw przy użyciu nowych miar (226)
- Tydzień 3. Konkurencyjny punkt odniesienia oraz pomiar kosztów i zwrotu z inwestycji (229)
- Tydzień 4. Refleksje i podsumowanie (233)
- Tydzień 1. Analiza wyszukiwania wewnętrznego w witrynie (236)
- Poniedziałek: poznawanie wartości wyszukiwania wewnętrznego (236)
- Wtorek: wykrywanie trendów w wyszukiwaniu wewnętrznym (241)
- Środa: analiza częstotliwości kliknięć za pomocą nakładki na witrynę (242)
- Czwartek: pomiar efektywności wyników wyszukiwania (243)
- Piątek: pomiar skutków związanych z wyszukiwaniem wewnętrznym (244)
- Tydzień 2. Rozpoczęcie optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek (245)
- Poniedziałek: zrozumienie wpływu odnośników i ich optymalizacja (247)
- Wtorek: odnośniki do publikacji prasowych i witryn społecznościowych (247)
- Środa i czwartek: optymalizacja znaczników i zawartości na stronach (248)
- Piątek: dodawanie wskazówek na potrzeby robotów wyszukujących (249)
- Tydzień 3. Pomiar skutków SEO (250)
- Poniedziałek: sprawdzanie poziomu zindeksowania witryny (250)
- Wtorek: śledzenie odnośników wejściowych i najpopularniejszych szukanych słów (251)
- Środa: oddzielenie naturalnych odnośników wejściowych od PPC (254)
- Czwartek: pomiar wartości naturalnych odnośników wejściowych (255)
- Piątek: pomiar wpływu optymalizacji na najpopularniejsze strony (255)
- Tydzień 4. Analiza skuteczności kampanii PPC (257)
- Poniedziałek: podstawy PPC (258)
- Wtorek: pomiar wskaźników związanych z ofertami (259)
- Środa: definiowanie kluczowych miar wpływających na wyniki firmy (260)
- Czwartek: pomiar liczby niepowtarzalnych użytkowników (260)
- Piątek: najlepsze praktyki tworzenia raportów na temat PPC (261)
- Tydzień 1. Podstawy (i nie tylko) marketingu e-mailowego (264)
- Poniedziałek: podstawy marketingu e-mailowego (264)
- Wtorek i środa: pomiar podstawowych wskaźników dotyczących odpowiedzi (265)
- Czwartek i piątek: pomiar skutków (266)
- Tydzień 2. Marketing e-mailowy - zaawansowana obserwacja skutków (267)
- Poniedziałek i wtorek: pomiar efektywności witryny (267)
- Środa: unikanie pułapek w analizie kampanii e-mailowych (268)
- Czwartek i piątek: integracja kampanii e-mailowej z narzędziem do analizy danych internetowych (269)
- Tygodnie 3. i 4. Marketing wielokanałowy - śledzenie skutków i analiza (270)
- Tydzień 3. Wprowadzenie do marketingu wielokanałowego i śledzenie tradycyjnych kampanii skoncentrowanych na internecie (270)
- Tydzień 4. Śledzenie i analizowanie marketingu wielokanałowego (275)
- Tygodnie 1. i 2. Po co testować i jakie są możliwości? (284)
- Tydzień 1. Przygotowania i testy A/B (284)
- Tydzień 2. Poza testy A/B (289)
- Tydzień 3. Co testować? Konkretne możliwości i pomysły (296)
- Poniedziałek: testowanie ważnych stron i wezwań do działania (296)
- Wtorek: koncentracja na ruchu z wyszukiwarek (298)
- Środa: testowanie treści i materiałów (298)
- Czwartek: testy cen i promocji (299)
- Piątek: testowanie kampanii marketingu bezpośredniego (299)
- Tydzień 4. Tworzenie doskonałego programu eksperymentów i testów (300)
- Poniedziałek: hipotezy i określanie celów (301)
- Wtorek: testy i walidacja pod kątem wielu celów (303)
- Środa: przechodzenie od testów prostych do złożonych i radość z pracy (304)
- Czwartek: koncentracja na wiedzy eksperckiej i propagowaniu testów (305)
- Piątek: wdrażanie dwóch kluczowych elementów każdego programu testów (306)
- Tydzień 1. Wykorzystanie punktów odniesienia i celów
do motywowania do działań (312)
- Poniedziałek i wtorek: znaczenie punktów odniesienia i ustalania celów (312)
- Środa: wykorzystywanie zewnętrznych punktów odniesienia (314)
- Czwartek: wykorzystywanie wewnętrznych punktów odniesienia (317)
- Piątek: zachęcanie i ustalanie celów (320)
- Tydzień 2. Opracowywanie skutecznych raportów podsumowujących dla zarządu (323)
- Poniedziałek: udostępnianie kontekstu - punkty odniesienia, segmenty i trendy (324)
- Wtorek: wyodrębnianie kilku kluczowych miar (326)
- Środa: nie poprzestawaj na miarach - dołącz też wnioski (327)
- Czwartek: ograniczanie raportu podsumowującego do jednej strony (328)
- Piątek: wygląd ma znaczenie (329)
- Tydzień 3. Stosowanie najlepszych praktyk w tworzeniu skutecznych programów opartych na raportach podsumowujących (330)
- Poniedziałek: wybór miar zgodnych z modelem Trinity pod kątem dalekiej perspektyw (330)
- Wtorek: tworzenie istotnych raportów podsumowujących (333)
- Środa: jedna miara - jeden właściciel (334)
- Czwartek: od słów do czynów (334)
- Piątek: pomiar skuteczności raportów podsumowujących (336)
- Tydzień 4. Stosowanie podejścia Six Sigma i doskonałości procesu
w analizie danych internetowych (336)
- Poniedziałek: wszystko jest procesem (337)
- Od wtorku do czwartku: stosowanie procesu DMAIC (342)
- Piątek: analiza zdobytej wiedzy (346)
- Analizy konkurencji (348)
- Tydzień 1. Raporty na temat ruchu w konkurencyjnych witrynach (349)
- Tydzień 2. Raporty na temat wyszukiwarek (354)
- Analizy witryn z nurtu Web 2.0 (365)
- Tydzień 3. Pomiar sukcesu bogatych aplikacji internetowych (366)
- Tydzień 4. Pomiar sukcesu źródeł RSS (371)
- Do czego służą analizy ścieżek? Do niczego (382)
- Problemy w obszarze analizy ścieżek (383)
- Inna możliwość - raport sekwencji grup stron (385)
- Współczynnik konwersji - bezwartościowa obsesja (388)
- Problemy związane ze współczynnikiem konwersji (389)
- Inna możliwość - współczynnik ukończenia zadań ze względu na główny cel (391)
- Perfekcja - umarła doskonałość, niech żyje doskonałość (393)
- Doskonałe dane (394)
- Z prędkością sieci WWW (395)
- Fragmentaryczne dane z wielu źródeł (396)
- Dane w czasie rzeczywistym - nieznaczące i kosztowne (396)
- Efekty dostępu do danych w czasie rzeczywistym (397)
- Lista kontrolna do określania gotowości na dane w czasie rzeczywistym (398)
- Standardowe wskaźniki KPI - mniej znaczące, niż sądzisz (401)
- Odblokowywanie potęgi istotności statystycznej (406)
- Wykorzystanie zdumiewającej potęgi segmentacji (408)
- Segmentacja na podstawie współczynnika odrzuceń (410)
- Segmentacja na podstawie wyszukiwarek (410)
- Łączenie danych na temat wyszukiwarek i ucieczek (411)
- Określanie trendów w segmentach (412)
- "Zrozumiałe" analizy i raporty (414)
- Używanie ładnych rysunków (414)
- Używanie zrozumiałego języka (415)
- Najlepsze praktyki przy obliczaniu współczynnika konwersji (418)
- Pomijanie ogólnego współczynnika konwersji dla całej witryny (420)
- Uwzględnianie trendów i sezonowości (420)
- Zrozumienie strategii pozyskiwania klientów przez witrynę i firmę (421)
- Pomiar współczynnika konwersji z podziałem na pięć najważniejszych wejściowych adresów URL (422)
- Rezygnacja z pomiaru współczynnika konwersji dla stron i odnośników (422)
- Obsesyjna segmentacja (423)
- Przedstawianie przychodów obok współczynnika konwersji (424)
- Pomiar współczynnika konwersji pod kątem celu (424)
- Usprawnianie analiz z obszaru SEM i PPC (426)
- Pomiar współczynnika odrzuceń (zagregowanego i według najpopularniejszych szukanych wyrażeń) (427)
- Kontrola usługodawców i agencji (428)
- Pomiar współczynnika kanibalizacji ruchu naturalnego przez kampanie PPC (429)
- Agresywne stosowanie testów i eksperymentów (430)
- Zrozumienie wielu celów klientów (431)
- Pomiar cudownego współczynnika rezygnacji (432)
- Stosowanie segmentacji do współczynnika rezygnacji (433)
- Wyciąganie praktycznych wniosków i podejmowanie działań (435)
- Pomiar liczby dni i wizyt do zakupu (436)
- Jak mierzyć omawiane wskaźniki? (438)
- Wyciąganie praktycznych wniosków i podejmowanie działań (439)
- Wykorzystanie statystycznych limitów kontrolnych (441)
- Obliczanie limitów kontrolnych (444)
- Praktyczny przykład zastosowania limitów kontrolnych (444)
- Pomiar rzeczywistego zakresu możliwej poprawy (447)
- Uwzględnianie współczynnika odrzuceń (448)
- Odfiltrowywanie "wizyt" robotów wyszukujących i oprogramowania do kontroli witryny oraz błędów 404 i żądań rysunków (449)
- Uwzględnienie celów klientów (450)
- Podejmowanie działań (452)
- Kluczowe umiejętności menedżerów
kierowników działu analizy danych internetowych (458)
- Prawdziwa pasja (459)
- Akceptacja i dążenie do zmian (459)
- Kwestionowanie danych aż do przesady (460)
- Nastawienie na innowacje pod kątem klienta (460)
- Niekoniecznie "mistrzowie liczb" (461)
- Naturalne zdolności biznesowe i rozsądek (461)
- Wybitne umiejętności interpersonalne (462)
- Kiedy i jak zatrudniać konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych? (462)
- Etap 1. Narodziny (464)
- Etap 2. Od niemowlęcia do nastolatka (465)
- Etap 3. Szalona młodość (467)
- Etap 4. Dojrzałość - po trzydziestce (469)
- Siedem etapów budowania kultury podejmowania decyzji na podstawie danych (471)
- Wyjście od wyników (skutków) (471)
- Zrozumienie, że raporty to nie analizy, i promowanie tych ostatnich (472)
- Bezosobowe podejmowanie decyzji (473)
- Zachowania proaktywne zamiast reaktywnych (474)
- Duże uprawnienia dla analityków (475)
- Stosowanie podejścia Trinity (475)
- Myślenie w kategoriach procesu (476)
Przedmowa (19)
Wprowadzenie (23)
Rozdział 1. Web Analytics dziś i jutro (31)
Rozdział 2. Zbieranie danych - znaczenie i możliwości (53)
Rozdział 3. Przegląd analiz jakościowych (83)
Rozdział 4. Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych (109)
Rozdział 5. Podstawy analizy danych internetowych (133)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień
z obszaru analizy danych internetowych (161)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Analiza danych internetowych - szybki start (201)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania
- wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC (235)
Rozdział 9. Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego (263)
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną
- osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów (283)
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych (311)
Rozdział 12. Miesiąc 7. Analizy konkurencji i witryn z nurtu Web 2.0 (347)
Rozdział 13. Miesiąc 8. i następne. Rozwiewanie mitów
z obszaru analizy danych internetowych (381)
Rozdział 14. Zagadnienia zaawansowane - analiza danych internetowych ze wspomaganiem (405)
Rozdział 15. Budowanie kultury opartej na danych
- praktyczne kroki i najlepsze praktyki (457)
Skorowidz (479)
Helion - inne książki
-
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło również przykładów stosowania wzorów oraz gotowych do użycia formuł Excela. W przystępny sposób wyjaśniono, jak należy obliczać odsetki składane, stopy zwrotu, poziom rentowności, amortyzację czy wskaźniki bilansowe. Pokazano także zasady przygotowywania raportów, budżetów czy wykonywania analizy statystycznej. Dodatkowo znalazło się tu wiele trików, które przyspieszają pozornie czasochłonne obliczenia. Publikację docenią szczególnie osoby z kierownictwa firmy, ale też każdy, kto chce ugruntować matematyczne podstawy prowadzenia biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest inspiracją do rozważań o znaczeniu przywództwa IT w świecie Agile. Pozwoli Ci na przyjrzenie się obszarom zarządzanym przez kierownictwo IT i ułatwi istotną zmianę perspektywy. Po prostu spojrzysz na te obszary pod kątem podejścia Agile i równocześnie zaczniesz myśleć w duchu Agile i Lean z perspektywy kierownika działu IT. Następnie przekonasz się, że przywództwo w duchu idei IT wymaga sporej odwagi: trzeba odrzucić wiele postaw i założeń, zerwać z potulnym przyjmowaniem pośledniej roli w zarządzaniu firmą i... wziąć na siebie odpowiedzialność. Konieczne bowiem będzie kontynuowanie odważnych działań i wykorzystanie wszelkich możliwości technologii.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
Niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł (-30%) -
Promocja
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracują maszyny, potrafią je programować, optymalizować i planować ich pracę w sposób odpowiadający bieżącym oczekiwaniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowania wysokopoziomowej architektury komponentów siatki danych, a także przedstawiono wskazówki i porady dotyczące ewolucyjnej realizacji siatki danych w organizacji. Tematyka ta została potraktowana wszechstronnie: omówiono kwestie technologiczne, organizacyjne, jak również socjologiczne i kulturowe. Dzięki temu jest to cenna lektura zarówno dla architektów i inżynierów, jak i dla badaczy, analityków danych, wreszcie dla liderów i kierowników zespołów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową Avinash Kaushik (4) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(2)
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii