E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!
Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
- permission marketing oraz desktop marketing,
- kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
- strategiczne planowanie mediów w internecie,
- zarządzanie projektami e-marketingowymi,
- społeczności internetowe.
Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl -- zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.
"To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander
"Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD
"Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank
"To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska
"Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska
Oceny i opinie klientów: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza (12)
(0)
(7)
(2)
(3)
(0)
(0)
5 oceniona przez: Janusz, 2009-06-17
5 oceniona przez: 2008-11-21
5 oceniona przez: Rafał Królikowski , 2008-11-21
5 oceniona przez: Monika Lewicka , 2008-11-15
5 oceniona przez: AK, 2008-11-07
5 oceniona przez: Krzysztof Zawrutny, 2008-11-07
5 oceniona przez: Maciej Lewiński, 2008-11-04
4 oceniona przez: 2010-03-23
4 oceniona przez: Pablo, 2008-11-12
3 oceniona przez: Janusz Lewski , 2008-11-07
3 oceniona przez: 2008-11-07
3 oceniona przez: Marcin Nowak, 2008-11-04
więcej opinii