Zarządzanie jakością - teoria i praktyka
- Autor:
- Sławomir Wawak
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 150
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II
Sławomir Wawak
Opis książki: Zarządzanie jakością - teoria i praktyka
Książka jest kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania. Zawiera podstawy teoretyczne dla osób zajmujących się problematyką jakości, a także zbiór metod do wykorzystania przy doskonaleniu zarządzania firmą. Przedstawione treści w sposób jasny i przejrzysty opisują systemy zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem pracy jako drogę do wdrażania idei Total Quality Management. Książka może również być pomocą lub wręcz skryptem dla studentów w zakresie przedmiotów związanych ze zintegrowanymi systemami zarządzania.
Wybrane bestsellery
-
Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością Wykorzystaj narzędzia informatyczne W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej...
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Ebooka "Zarządzanie jakością - teoria i praktyka" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie jakością - teoria i praktyka" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie jakością - teoria i praktyka" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7867-7, 8371978677
- Data wydania książki drukowanej:
- 2002-08-28
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1878
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Wstęp 5
- Rozdział 1. Idea zarządzania przez jakość 7
- Wprowadzenie 7
- Pojęcie TQM-u 8
- Od jakości do TQM-u 9
- Słownik pojęć związanych z jakością 13
- Twórcy TQM-u 15
- Test 18
- Rozdział 2. Filozofia i zasady TQM-u 21
- 14 zasad Deminga 21
- Juran - Zasady planowania jakości 24
- 10 kroków do TQM-u wg Jurana 25
- 14 etapów doskonalenia jakości wg Crosby'ego 26
- Filozofia zarządzania w TQM-ie 27
- Przyczyny niewłaściwego działania TQM-u 28
- Polska Nagroda Jakości 30
- Test 31
- Rozdział 3. Koszty jakości 33
- Wprowadzenie 33
- Podział kosztów jakości i relacje między nimi 33
- Jakość projektowana 37
- Rachunek kosztów jakości 38
- Analiza kosztów jakości 41
- Koszty jakości jako narzędzie zarządzania 43
- Rola kosztów jakości 45
- Koszty jakości w świetle unormowań międzynarodowych 46
- Koszty jakości w organizacji 55
- Test 56
- Rozdział 4. System zarządzania jakością ISO 9000 59
- Wprowadzenie 59
- Historia normalizacji systemów jakości 60
- Normy serii ISO 9000 61
- Wymagania normy ISO 9001:2000 62
- Przejście od ISO 9001:1994 do ISO 9001:2000 70
- System i proces - nowe pojęcia w ISO 9000 72
- Analiza procesów zachodzących w firmie 74
- Korzyści z wdrożenia systemu ISO 9001 75
- Dokumentacja systemu 77
- Auditowanie i certyfikacja 78
- Przygotowanie i wdrożenie systemu 82
- Przyczyny niewłaściwego działania systemu jakości 85
- Test 90
- Rozdział 5. Zarządzanie środowiskiem i BHP 93
- Wprowadzenie 93
- Zarządzanie środowiskowe 97
- Normy serii ISO 14000 97
- Słownik podstawowych pojęć związanych z zarządzaniem środowiskowym 99
- Wymagania normy ISO 14001:1996 99
- Bezpieczeństwo i higiena pracy 103
- Słownik podstawowych pojęć BHP 104
- Wymagania normy PN-N-18001:1999 104
- Porównanie wymagań norm systemów zintegrowanych 106
- Ocena ryzyka zawodowego 106
- Test 108
- Rozdział 6. Narzędzia i metody 111
- Formularz zbierania danych 111
- Karty przebiegu 111
- Wykres drzewa 113
- Wykres Ishikawy 114
- FMEA - analiza skutków wad 118
- QFD - dopasowanie funkcji jakości 119
- "Burza mózgów" 123
- Histogram 125
- Karta kontrolna 126
- Metoda ABC 128
- Metoda Taguchiego 133
- Kaizen 135
- Koła jakości 137
- Benchmarking 138
- Test 139
- Odpowiedzi do testów 141
- Literatura 143
- Skorowidz 147
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie jakością - teoria i praktyka Sławomir Wawak (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(2)
(1)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii