Strategie i praktyki sprawnego działania. LEAN, SIX SIGMA i inne
- Autor:
- Adam Hamrol
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 502
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Strategie i praktyki sprawnego działania. LEAN, SIX SIGMA i inne
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności.
Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją. Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak Lean Management – dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, Kaizen – ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię Six Sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach zaczerpniętych z polskich przedsiębiorstw, co zwiększa praktyczny charakter publikacji.
Wybrane bestsellery
-
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, należy poznać metody, techniki, procesy i dob...
Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne
(62.98 zł najniższa cena z 30 dni)75.20 zł
94.00 zł(-20%) -
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki Zarządzanie jakością z przykładami. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywi...(62.98 zł najniższa cena z 30 dni)
75.20 zł
94.00 zł(-20%) -
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się przesłanki związane z trwającą od kilkudziesięciu lat rewol...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Strategie i praktyki sprawnego działania. LEAN, SIX SIGMA i inne" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Strategie i praktyki sprawnego działania. LEAN, SIX SIGMA i inne" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Strategie i praktyki sprawnego działania. LEAN, SIX SIGMA i inne" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-8243-4, 9788301182434
- Data wydania ebooka:
- 2015-08-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 37709
- Rozmiar pliku ePub:
- 9.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 20.0MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
Od Autora
Zakres i układ książki
CZĘŚĆ I. Sprawność, strategie i praktyki sprawnego działania
ROZDZIAŁ 1. Sprawność działań i procesów
1.1. Sprawność jako ogólna kategoria oceny działań
Sprawność ma wiele wymiarów
Sprawność działań przekłada się na sprawność procesu
W procesie produkcyjnym sprawność ma odniesienie do jakości, kosztów i czasu
1.2. Mierniki sprawności działań i procesów
Kilka uwag ogólnych
Mierniki muszą uwzględniać różne konteksty
Mierniki odnoszą się do cech liczbowych lub atrybutowych
Należy wybrać odpowiednią skalę pomiarową
Uniwersalne mierniki skuteczności
Mierniki zgodności – jak skuteczny jest proces?
Mierniki zdolności – jak skuteczny może być proces?
„Poziom Sigma” – jak blisko procesowi do doskonałości?
Jaki miernik skuteczności wybrać?
Uniwersalne mierniki efektywności
Wskaźnik wydajności pracy – wykorzystanie czasu pracy
Wskaźnik efektywności wykorzystania maszyn i urządzeń
Wskaźnik efektywności procesu
Mierniki finansowe i kosztowe
Mierniki dedykowane do procesów
W procesach rozwoju ważna jest innowacyjność i skuteczność
W sprzedaży należy zwracać uwagę na dynamikę
W procesach wykonania liczy się skuteczność i stabilność
W zaopatrzeniu ważna jest racjonalność zakupów i zapasów
Utrzymanie ruchu to przede wszystkim dostępność do infrastruktury
W zarządzaniu zasobami ludzkimi oczekuje się stabilności
Mierniki satysfakcji klienta
Klient i dostawca różnie postrzegają jakość produktu
Wskaźnik satysfakcji klienta uwzględnia znaczenie i ocenę wymagań
1.3. Kluczowe wskaźniki sprawności
Podsumowanie
ROZDZIAŁ 2. Strategie i praktyki sprawnego działania
2.1. Źródła strategii i praktyk sprawnego działania
Nowe spojrzenie
Propozycja uporządkowania
Strategie i praktyki mają źródła biznesowe i naukowe
Ewolucja zamiast rewolucji
2.2. Strategie sprawnego działania
TQM – powszechne zaangażowanie
Zaangażowanie wszystkich w ciągłe doskonalenie
Fundamentem są zasady Deminga
Klient, procesy i dostawcy są centrum uwagi
Klient wyznacza wymagania
Podejście procesowe – patrz na proces oczami klienta
Udział w konkursach o nagrodę jakości – ważną praktyką TQM
Kaizen – wykorzystanie każdej okazji do poprawy sprawności działań
Sposób myślenia i działania na co dzień i odwoływanie się do pozytywnych emocji
Doskonalenie małymi krokami
Wynagradzanie aktywności
Lean Manufacturing – sprawny przepływ wartości dodanej
Marnotrawstwo i wartość dodana – woda i ogień sprawności
Aby „być Lean”, trzeba mieć szeroko otwarte oczy
W procesach usługowych i biurowych Lean może być szczególnie potrzebny
Six Sigma – dążenie do doskonałości procesów
Postrzeganie jakości jako wartości dla klienta i dostawcy
Aby coś zmienić, trzeba to najpierw zmierzyć
Stopnie wtajemniczenia budują kulturę Six Sigma
Metodyka DMAIC jest siłą napędową projektów Six Sigma
TOC – zarządzanie ograniczeniami
Proces nie może być silniejszy niż jego najsłabsze ogniwo
Ograniczenia są ukryte – trzeba je znaleźć w modelach myślowych
Ograniczenie powinno narzucać tempo i warunki
Znormalizowane systemy zarządzania – zarządzanie przez przestrzeganie standardów
Nie tylko ISO wyznacza standardy
Porządkuje i uspokaja
Różne strategie – jeden cel
Są różne, ale się przenikają
Lean i Six Sigma tworzą silną parę
2.3. Praktyki sprawnego działania
Zasady
Są werbalnym orężem strategii
Metodyki działania
PDCA i inne modyfikacje cyklu organizacyjnego
Metody i narzędzia
Podsumowanie
CZĘŚĆ II. Strategie i praktyki sprawnego działania w zapewnianiu, sterowaniu i doskonaleniu
Rozdział 3. Zapewnianie. Planowanie i organizowanie warunków do spełniania wymagań
3.1. Budowanie zaufania
Źródła dzisiejszych problemów powstały wczoraj
W fazie zapewniania tworzy się podstawy przyszłych wyników (lub porażki)
3.2. Cele i wartości – określanie tożsamości przedsiębiorstwa
Misja, wizja i strategia
Misja i wizja budują tożsamość
Strategia i cele strategiczne wyznaczają pola i sposoby konkurowania
Misja i strategia to nie slogany
Misja, wizja, strategia, cele strategiczne i procesy operacyjne muszą być spójne
Wartości
W codziennych działaniach drogowskazem są wartości podstawowe
Wartości tworzą kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa
Na wartości podstawowe wpływ ma otoczenie przedsiębiorstwa
3.3. Ludzie – kluczowy zasób
Przywódcy i kierownicy
Przywódca wie, co jest dobre dla przedsiębiorstwa
Kierownik wie, jak sprawnie działać
Styl kierowania musi być dostosowany do sytuacji
Pracownicy
O sprawności działań człowieka decyduje wiedza, umiejętności i motywacja
Jak znaleźć tych najlepszych?
Motywacja ma wiele wymiarów
Aby się angażować, potrzeba współodpowiedzialności
Wielozadaniowość zwiększa pewność siebie
Dobra komunikacja pozwala unikać błędów
Struktura organizacyjna wpływa na relacje między ludźmi
3.4. Produkty – narzędzie konkurowania
Zrozumienie klienta
Zrozumieć klientów i ich wymagania
Klient i producent mają różne oczekiwania – konieczny jest kompromis
Różne oczekiwania co do trwałości wyrobów
Metody rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów
Projektowanie równoległe – warunek sprawnego wdrażania produktów
Plan i standaryzacja pozwalają uniknąć błędów i opóźnień
FMEA – przewidywanie potencjalnych problemów
W procesie projektowania łatwo wpaść w pułapki
3.5. Dostawcy – zewnętrzne oddziały przedsiębiorstwa
Partnerskie relacje z dostawcami warunkiem jakości i terminowości dostaw
Kwalifikacja dostawców wymaga uwzględnienia czynników wewnętrznych i zewnętrznych
Dylemat – produkować czy kupować?
3.6. Technologia i organizacja procesów produkcyjnych
Trochę definicji
Procesy produkcyjne
Technologia wymaga wsparcia organizacyjnego
Technologia jest oparta na wiedzy specjalistycznej
Formy organizacji produkcji muszą być dobrane do produktów i zapotrzebowania
Layout musi pomagać – nie może przeszkadzać
Organizacja procesów zorientowana na cel „dokładnie na czas”
Dokładnie na czas, czyli dobry produkt w ustalonym terminie
Dążyć do przepływu jednej sztuki
Przepływ jednej sztuki pozwala szybko reagować na błędy
Wyrównane obciążenie warunkiem ciągłego przepływu
Pchać czy wyciągać?
Współdzielenie zasobów
Supermarket panaceum na nieciągłości przepływu
Mapowanie procesów
Mapowanie strumienia wartości pozwala wiele zauważyć
Standardy pracy pozwalają precyzyjnie planować
Najlepiej przekonują sukcesy
3.7. Praktyki zapewniania dostępności zasobów
Bogactwo praktyk daje duże możliwości
Praktyki 5S porządkują miejsce i otoczenie
TPM zapewnia dostępność maszyn
Poka Yoke zapobiega popełnianiu prostych błędów
SMED – skraca czas tracony na przezbrojenia
Visual Management zapewnia dostępność i czytelność informacji
3.8. Zarządzanie jakością – zapewnienie spójności
Norma ISO 9001 wzorcem w zarządzaniu procesami produkcyjnymi
Wymagania dotyczą wszystkich obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa
Dokumentacja gwarantem spójności i trwałości systemu zarządzania
Wprowadzanie systemu zarządzania jakością wymaga systematyczności i konsekwencji
Podsumowanie
Rozdział 4. Sterowanie. Spełnianie wymagań
4.1. Spełnianie wymagań i utrzymanie warunków
Zmienność wymagań i warunków
Zmienność ma różną naturę
Zadaniem sterowania jest minimalizacja odchyleń od wymagań
Obwód sterownia
4.2. Kontrola – pozyskiwanie danych do sterowania
Wielkości kontrolowane
Wielkości kontrolowane to mierniki sprawności w działaniu
Muszą mieć związek z tym, co w działaniu lub w procesie jest ważne
Wartości graniczne nie mogą być określane arbitralnie
Łączą cele operacyjne i strategiczne
Formy kontroli
Kontrola ma wiele wymiarów
Kontrolę trzeba starannie planować
Kontrola procesu jest lepsza niż kontrola odbiorcza
Wiarygodność kontroli
Wyniki pomiarów są obciążone zmiennością
Błędy oceny mają różne skutki
Za dużo kontroli może być kosztowne
Statystyczna kontrola odbiorcza
W statystycznej kontroli odbiorczej dostawca i odbiorca ponoszą ryzyko
Plan kontroli musi być kompromisem
Statystyczna kontrola procesu – karty kontrolne
Nadzorowanie stabilności procesu
Linie kontrolne to granice przedziału ufności
W praktyce wystarczy znać kilka wzorców
Audyt
Audyt powinien być ukierunkowany
O skuteczności decyduje przygotowanie audytorów
Badanie wymagań i satysfakcji klientów
Wiele źródeł danych
Niewłaściwie dobrana próba może dać bezwartościowe wyniki
4.3. Obwody sterowania w praktyce
Stanowiskowe obwody sterowania – przede wszystkim samokontrola
Narzędzia samokontroli są podstawą stanowiskowych obwodów sterowania
Statystyczne sterowanie procesem
Międzywydziałowe obwody sterowania – łączą ludzi i procesy
Podejście procesowe podstawą międzywydziałowych obwodów sterowania
Planowanie i harmonogramowanie pozwala pokonać zmienność
Równomierne obciążenie wszystkich zasobów
Zespołowe rozwiązywanie bieżących problemów
Oceniać dostawców i utrzymywać racjonalne zapasy
Obserwować i oceniać, czy system jest spójny
Rynkowe obwody sterowania – sięgają poza przedsiębiorstwo
Podsumowanie
Rozdział 5. Doskonalenie. Zwiększanie zdolności do spełniania wymagań
5.1. Doskonalenie – sztuka zauważania i wykorzystywania okazji
Problemy i okazje inspiracją do doskonalenia
Zamiana problemu na okazję
Cele i obszary doskonalenia
Doskonalenie odnosi się do celów strategicznych – prowadzone jest przede wszystkim na poziomie operacyjnym
Koncentracja na zmianach w istniejących zasobach
Cele doskonalenia muszą być SMART
Zarządzanie projektami doskonalącymi
Doskonalenie na co dzień i doskonalenie jako projekt
Nie popełnić falstartu – zidentyfikować stan aktualny i dominujące problemy
Przyjąć sekwencję działań
Rozpoczynać od doskonalenia ludzi
Przywództwo, struktura organizacyjna, motywowanie
Właściwe zarządzanie projektem zmniejsza ryzyko niepowodzenia
Karta projektu – informuje i mobilizuje
Działać metodycznie, opisywać prosto i zrozumiale
Chwalić się osiągnięciami
5.2. Narzędzia i metody doskonalenia
Proste narzędzia – pomagają więcej zauważyć
Narzędzia i metody pozwalają zauważyć to, czego nie widać „gołym” okiem
Umiejscowić w czasie i otoczeniu
Zbierać i wizualizować dane
Znajdować podobieństwa
Koncentrować się na czynnikach najważniejszych
Widzieć związki między rzeczami, faktami, zjawiskami
Zadawać pytania
Narzędzia logicznego wnioskowania
Eksperymentowanie – poznawanie zależności
Wiedzieć, „czym” można skutecznie wpływać na sprawność procesu
Interakcje mogą być krytyczne – pełny eksperyment czynnikowy
Zamiana czynników między lepszym a gorszym
Porównywanie „lepszego z gorszym”
5.3. Studia przypadków
Porządkowanie
Samodoskonalenie oraz doskonalenie systemu
Praktyki 5S w laboratorium
Skracanie czasu przezbrajania
Usprawnianie przepływu
Zmiana lay-outu
Kompleksowa zmiana organizacji całego procesu produkcyjnego
Skracanie taktu linii montażowej
Poprawa zdolności jakościowej
Dobranie optymalnych parametrów procesu
Małe, lokalne usprawnienia
Gemba–MTM
Umieć zauważać
5.4. Wybór i ocena efektywności projektów
Należy korzystać z różnych źródeł inspiracji
Najważniejsze są korzyści przedsiębiorstwa
Kryterium wyboru projektów mogą być wskaźniki kosztów jakości
Wpisywać się w cele przedsiębiorstwa
Ważyć nakłady i korzyści
Podsumowanie
Zakończenie
Literatura
Indeks
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Na książkę Dekada polskiego e-commerce składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę hand...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Danem Gardnerem, dzieli się sekretami skutecznego planowania i realizacji każdego projektu na dowolną sk...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowyc...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? Jakich metod używają zawodowi inwestorzy? Jak stosować analizę techniczną i fundamentalną w praktyce? Na czym pole...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamic...(86.43 zł najniższa cena z 30 dni)
103.20 zł
129.00 zł(-20%) -
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zi...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej si...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
W książce Ironia finansjalizacji Wiesław Gumuła przedstawia i interpretuje powstawanie nowego społeczeństwa na początku XXI wieku w następstwie przemian światowego systemu finansowego. Odpowiada między innymi na następujące pytania: Jak przebiegają procesy składające się na finansjalizację? Jaki ...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Strategie i praktyki sprawnego działania. LEAN, SIX SIGMA i inne Adam Hamrol (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.