Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne
- Autor:
- Adam Hamrol
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 502
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją. Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak Lean Management dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, Kaizen ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię Six Sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach zaczerpniętych z polskich przedsiębiorstw, co zwiększa praktyczny charakter publikacji.
Wybrane bestsellery
-
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki Zarządzanie jakością z przykładami. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywi...(62.98 zł najniższa cena z 30 dni)
75.20 zł
94.00 zł(-20%) -
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się przesłanki związane z trwającą od kilkudziesięciu lat rewol...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka "Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0231-6, 9788301202316
- Data wydania ebooka:
- 2018-10-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 85029
- Rozmiar pliku ePub:
- 15.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 37.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Od Autora
- Zakres i układ książki
- Część I. Sprawność, strategie i praktyki sprawnego działania
- Rozdział 1. Sprawność działań i procesów
- 1.1. Sprawność jako ogólna kategoria oceny działań
- Aspekty sprawności
- Sprawność działań przekłada się na sprawność procesu
- W procesie produkcyjnym sprawność ma odniesienie do jakości, kosztów i czasu
- 1.2. Mierniki sprawności działań i procesów
- Kilka uwag ogólnych
- Mierniki muszą uwzględniać różne aspekty sprawności
- Mierniki odnoszą się do cech liczbowych lub atrybutowych
- Mierniki są wyrażane w różnych skalach pomiarowych
- Uniwersalne mierniki skuteczności
- Skuteczny zgodny z oczekiwaniami lub wymaganiami
- Mierniki zgodności jak skuteczny był proces
- Mierniki zdolności prognozowanie skuteczności procesu
- Poziom Sigma jak blisko procesowi do doskonałości?
- Jaki miernik skuteczności wybrać?
- Uniwersalne mierniki efektywności
- Wskaźnik wydajności pracy jak efektywnie jest wykorzystany czas pracy?
- Wskaźnik OEE jak efektywnie są wykorzystane maszyny i urządzenia?
- Wskaźnik efektywności procesu gdzie jest dodawana wartość?
- Mierniki finansowe i kosztowe
- Mierniki dedykowane do procesów
- W procesach rozwoju ważna jest innowacyjność
- W sprzedaży należy zwracać uwagę na terminowość
- W procesach wykonania liczy się skuteczność i stabilność
- W zaopatrzeniu ważna jest racjonalność zakupów i zapasów
- Utrzymanie ruchu to przede wszystkim niezawodność i dostępność
- W zarządzaniu zasobami ludzkimi oczekuje się stabilności i bezpieczeństwa
- Mierniki satysfakcji klienta
- Klient i dostawca różnie postrzegają jakość produktu
- Wskaźnik satysfakcji klienta uwzględnia znaczenie i ocenę wymagań
- Kilka uwag ogólnych
- 1.3. Kluczowe wskaźniki sprawności
- Podsumowanie
- 1.1. Sprawność jako ogólna kategoria oceny działań
- Rozdział 2. Strategie i praktyki sprawnego działania
- 2.1. Źródła strategii i praktyk sprawnego działania
- Od filozofii do praktyki
- Źródła biznesowe i naukowe
- Ewolucja zamiast rewolucji
- Od filozofii do praktyki
- 2.2. Strategie sprawnego działania
- TQM powszechne zaangażowanie
- Zaangażowanie wszystkich w ciągłe doskonalenie
- Fundamentem są zasady Deminga
- Klient, procesy i dostawcy w centrum uwagi
- Potrzeby i oczekiwania klienta źródłem wymagań
- Podejście procesowe patrz na proces oczami klienta
- Udział w konkursach o nagrodę jakości
- Kaizen problemy motywacją do działania
- Wykorzystanie każdej okazji do doskonalenia
- Doskonalenie małymi krokami
- Wynagradzanie aktywności
- Lean Manufacturing sprawny przepływ wartości
- Marnotrawstwo i wartość dodana woda i ogień sprawności
- Pozwolić wartości płynąć
- Wiele marnotrawstwa ukrywa się w procesach biurowych
- Six Sigma dążenie do perfekcji
- Postrzeganie jakości jako wartości dla klienta i dostawcy
- Aby coś zmienić, trzeba to najpierw zmierzyć
- Oryginalne mierniki skuteczności
- Role Green oraz Black Belta budują kulturę Six Sigma
- Metodyka DMAIC wyróżnikiem projektów Six Sigma
- TOC Zarządzanie ograniczeniami
- Proces nie może być sprawniejszy niż jego najsłabsze ogniwo
- Ograniczenia są ukryte trzeba je znaleźć w modelach myślowych
- Ograniczenie powinno narzucać tempo i warunki
- Znormalizowane systemy zarządzania przestrzeganie standardów
- Nie tylko ISO wyznacza standardy
- Porządkuje i uspokaja
- Różne strategie jeden cel
- Są różne, ale się przenikają i uzupełniają
- Lean i Six Sigma tworzą silną parę
- TQM powszechne zaangażowanie
- 2.3. Praktyki sprawnego działania
- Zasady
- Są werbalnym orężem strategii
- Metodyki działania
- Nie tylko PDCA
- Metody i narzędzia
- Różnorodność i komplementarność
- Zasady
- Podsumowanie
- 2.1. Źródła strategii i praktyk sprawnego działania
- Rozdział 1. Sprawność działań i procesów
- Część II. Strategie i praktyki sprawnego działania w zapewnianiu, sterowaniu i doskonaleniu
- Rozdział 3. Sprawność działań i procesów
- 3.1. Budowanie zaufania
- Źródła dzisiejszych problemów powstały wczoraj
- W fazie zapewniania tworzy się podstawy przyszłych wyników (lub porażki)
- 3.2. Cele i wartości określanie tożsamości przedsiębiorstwa
- Misja, wizja i strategia
- Misja i wizja budują tożsamość
- Strategia i cele strategiczne wyznaczają pola i sposoby konkurowania
- Misja i strategia to nie slogany
- Misja, wizja, strategia, cele strategiczne i operacyjne muszą być spójne
- Wartości
- Są drogowskazem na co dzień
- Tworzą kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa
- Mają źródła w otoczeniu przedsiębiorstwa
- Misja, wizja i strategia
- 3.3. Ludzie kluczowy zasób
- Przywódcy i kierownicy
- Przywódca wie, co jest dobre
- Kierownik potrafi sprawnie działać
- Styl kierowania musi być dostosowany do sytuacji
- Pracownicy
- O sprawności działań człowieka decyduje wiedza, umiejętności i motywacja
- Jak znaleźć tych najlepszych?
- Motywacja ma wiele wymiarów
- Aby się angażować, potrzeba współodpowiedzialności
- Wielozadaniowość zwiększa pewność siebie
- Dobra komunikacja pozwala unikać błędów
- Struktura organizacyjna wpływa na relacje między ludźmi
- Przywódcy i kierownicy
- 3.4. Produkty wizytówka przedsiębiorstwa
- Zrozumienie klienta
- Zrozumieć klientów ich potrzeby i oczekiwania
- Klient i producent mają różne oczekiwania konieczny jest kompromis
- Różne oczekiwania co do trwałości wyrobów
- QFD link między projektantem a klientem
- Projektowanie równoległe warunek sprawnego wdrażania produktów
- Plan i standaryzacja pozwalają uniknąć błędów i opóźnień
- FMEA przewidywanie potencjalnych problemów
- Pułapki czasowe zmora projektantów
- Zrozumienie klienta
- 3.5. Dostawcy przedłużenie przedsiębiorstwa
- Partnerskie relacje z dostawcami warunkiem jakości i terminowości dostaw
- Kwalifikacja dostawców wymaga uwzględnienia czynników wewnętrznych i zewnętrznych
- Dylemat produkować czy kupować?
- 3.6. Technologia i organizacja procesów produkcyjnych
- Trochę definicji
- Proces przetwarzanie zasobów w produkty
- Procesy produkcyjne a procesy usługowe
- Proces technologiczny zmiana właściwości, kształtu i konfiguracji produktu
- Rodzaje produkcji decyduje postać, złożoność, różnorodność oraz ilość
- Produkcja na zamówienie lub na magazyn
- Forma organizacji produkcji zależy od sposobu przepływu materiałów
- Organizacja procesów a technologia i produkty
- Organizacja powinna nadążać za technologią
- Formy organizacji powinny być dostosowane do produktów i zapotrzebowania
- Layout pomaga nie może przeszkadzać
- Zasada Just in Time wymusza przepływ
- Przepływ jednej sztuki pozwala szybko reagować na błędy
- Wyrównane obciążenie warunkiem ciągłego przepływu
- Pchać czy wyciągać?
- Współdzielenie zasobów
- Supermarket lekarstwem na zakłócenia i zmienność zapotrzebowania
- Mapowanie procesów
- Mapowanie strumienia wartości pozwala wiele zauważyć
- Standardy pracy pozwalają precyzyjnie planować
- Trochę definicji
- 3.7. System zapewnienia dostępności zasobów
- Bogactwo praktyk daje duże możliwości
- Praktyki 5S porządkują miejsce i otoczenie
- TPM zapewnia dostępność maszyn
- Poka Yoke zapobiega popełnianiu błędów
- SMED skraca czas tracony na przezbrojenia
- Visual Management zapewnia dostępność i czytelność informacji
- 3.8. Zarządzanie jakością
- Norma ISO 9001 wzorcem w zarządzaniu procesami
- Wymagania dotyczą wszystkich obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa
- Podejście procesowe oraz cykl PDCA
- Dokumentacja gwarantem spójności i trwałości systemu zarządzania
- Wprowadzanie systemu zarządzania jakością wymaga systematyczności i konsekwencji
- Podsumowanie
- 3.1. Budowanie zaufania
- Rozdział 4. Sterowanie i spełnianie wymagań
- 4.1. Spełnianie wymagań i utrzymanie warunków
- Zmienność wymagań i warunków
- Zmienność ma różnorodne źródła i postaci
- Zadaniem sterowania jest minimalizacja odchyleń od wymagań
- Obwód sterowania kontrola, decyzja i działanie
- Zmienność wymagań i warunków
- 4.2. Kontrola pozyskiwanie danych do sterowania
- Wielkości kontrolowane
- Wielkości kontrolowane są mierzone, obserwowane lub obliczane
- Muszą mieć związek z tym, co w działaniu lub w procesie jest ważne
- Wartości graniczne nie mogą być określane arbitralnie
- Łączą cele operacyjne i strategiczne
- Planowanie i prowadzenie kontroli
- Działania związane z kontrolą
- W planie kontroli należy uwzględniać różnorodne aspekty
- Kontrola procesu jest bardziej efektywna niż kontrola odbiorcza
- Za dużo kontroli może być kosztowne
- Wiarygodność kontroli
- Wyniki pomiarów są obciążone zmiennością
- Błędy oceny mają różne skutki
- Statystyczna kontrola odbiorcza
- Dostawca i odbiorca dzielą ryzyko niewłaściwej oceny
- Plan kontroli jest kompromisem
- Statystyczna kontrola procesu karty kontrolne
- Nadzorowanie stabilności procesu czy nie pojawiły się zakłócenia specjalne?
- Linie kontrolne to granice przedziału ufności nadzorowanej statystyki
- W praktyce wystarczy znać kilka wzorców
- Projektowanie i prowadzenie kart kontrolnych
- Projektowanie i prowadzenie kart kontrolnych alternatywnych
- Audyt
- Audyt może odnosić się do systemu, procesu lub wyrobu
- O skuteczności decyduje przygotowanie audytorów
- Badanie wymagań i satysfakcji klientów
- Wiele źródeł oraz sposobów pozyskiwania danych i informacji
- Niewłaściwie dobrana próba może dać bezwartościowe wyniki
- Wielkości kontrolowane
- 4.3. Obwody sterowania w praktyce
- Stanowiskowe obwody sterowania dominuje samokontrola
- Praktyki 5S, autonomiczne utrzymanie ruchu, Poka Yoke oraz wizualizacja
- Statystyczne sterowanie procesem (SPC) daje szansę na zero braków
- Międzywydziałowe obwody sterowania łączą ludzi i procesy
- Trzeba widzieć całe przedsiębiorstwo
- Planowanie i harmonogramowanie łagodzi skutki zmienności zapotrzebowania
- Poziomowanie równomierne obciążenie wszystkich zasobów
- Zespołowe rozwiązywanie bieżących problemów wykorzystanie efektu synergii
- Systematyczna ocena dostawców oraz utrzymywanie racjonalnych zapasów
- Audyt i zaangażowanie menedżerów ocena czy system jest spójny
- Rynkowe obwody sterowania sięgają poza przedsiębiorstwo
- Podsumowanie
- Stanowiskowe obwody sterowania dominuje samokontrola
- 4.1. Spełnianie wymagań i utrzymanie warunków
- Rozdział 5. Doskonalenie. Zwiększanie zdolności do spełniania wymagań
- 5.1. Doskonalenie sztuka zauważania i wykorzystywania okazji
- Problemy i okazje inspiracją do doskonalenia
- Uczynienie z problemu szansy
- Cele i obszary doskonalenia
- Doskonalenie odnosi się do celów strategicznych prowadzone jest na poziomie operacyjnym
- Cele doskonalenia muszą być SMART
- Zarządzanie projektami doskonalącymi
- Doskonalenie na co dzień i doskonalenie jako projekt
- Nie popełnić falstartu zidentyfikować stan aktualny i dominujące problemy
- Przyjąć sekwencję działań
- Rozpoczynać od doskonalenia i angażowania ludzi
- Właściwe zarządzanie projektem zmniejsza ryzyko niepowodzenia
- Działać metodycznie, opisywać prosto i zrozumiale
- Chwalić się osiągnięciami
- Problemy i okazje inspiracją do doskonalenia
- 5.2. Narzędzia i metody doskonalenia
- Proste narzędzia pomagają więcej zauważyć
- Narzędzia i metody pozwalają zauważyć to, czego nie widać gołym okiem
- Umiejscowić w czasie i otoczeniu
- Zbierać i wizualizować dane
- Znajdować podobieństwa
- Koncentrować się na czynnikach najważniejszych
- Widzieć związki między rzeczami, faktami, zjawiskami
- Zadawać pytania
- Narzędzia logicznego wnioskowania
- Odkrywać głęboko ukryte przyczyny problemów
- Eksperymentowanie poznawanie zależności
- Identyfikowanie czynników, którymi można wpływać na sprawność procesu
- Eksperyment czynnikowy wyznaczanie siły wpływu czynników oraz ich interakcji
- Systematyczna zamiana czynników między lepszym a gorszym szybkie wskazanie czynników krytycznych
- Porównywanie lepszego z gorszym wykorzystanie danych z przeszłości
- Proste narzędzia pomagają więcej zauważyć
- 5.3. Studia przypadków
- Porządkowanie
- Samodoskonalenie oraz doskonalenie systemu
- Praktyki 5S w laboratorium
- Skracanie czasu przezbrajania
- Usprawnianie przepływu
- Zmiana layoutu
- Kompleksowa zmiana organizacji całego procesu produkcyjnego
- Skracanie taktu linii montażowej
- Stabilizacja i poprawa zdolności jakościowej procesu
- Projekt Six_Sigma przeprowadzony według metodyki DMAIC
- Małe, lokalne usprawnienia
- GembaMTM
- Umieć zauważać
- Porządkowanie
- 5.4. Wybór i ocena efektywności projektów
- Korzystać z różnych źródeł inspiracji
- Najważniejsze są korzyści przedsiębiorstwa
- Uwzględniać wskaźniki kosztów jakości
- Wpisywać się w cele przedsiębiorstwa
- Ważyć nakłady i korzyści
- Podsumowanie
- 5.1. Doskonalenie sztuka zauważania i wykorzystywania okazji
- Rozdział 3. Sprawność działań i procesów
- Zakończenie
- Literatura
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne Adam Hamrol (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.