- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 346
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Public Relations
Wybrane bestsellery
-
Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiśc...(49.58 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł(-20%) -
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz d...
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co ...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat stra...
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Publikacja jest pokłosiem interdyscyplinarnych badań nad identyfikacją lokalnej polityki mieszkaniowej gmin wiejskich i wypełnia lukę w literaturze z zakresu socjologii, ekonomii i geografii społeczno-ekonomicznej. Autorzy posłużyli się metodą case study, opisując sześć podmiejskich gmin wiejs...
Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich
Anna Miklaszewska, Małgorzata Marks-Krzyszkowska, Paweł Starosta
-
Jak dezinformacja infekuje umysły i jak się na nią uodpornić. Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wy...(31.49 zł najniższa cena z 30 dni)
35.09 zł
44.99 zł(-22%) -
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia - na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się...
Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie
(44.39 zł najniższa cena z 30 dni)29.95 zł
59.90 zł(-50%) -
Słynny pisarz, dzieląc się z czytelnikami swoimi opiniami, poglądami i obserwacjami, nie oszczędzał w felietonach nikogo: ani polityków, ani tak zwanych opiniotwórczych środowisk.(28.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.64 zł
38.00 zł(-22%)
Ebooka "Public Relations" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Public Relations" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Public Relations" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-3254-2, 9788301232542
- Data wydania ebooka:
- 2023-10-02 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 218396
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Ekonomia
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp do wydania drugiego
- 1. Public relations kluczowe obszary dyskusji i definicje
- 1.1. Branża public relations w Polsce
- 1.2. Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji
- 1.3. Etyczne fundamenty branży
- 1.4. Public relations a reklama
- 1.5. Grupy docelowe działań public relations
- 1.6. Sfery zadaniowe public relations
- 1.7. Organizacja działań public relations w firmie
- 1.8. Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 2. Badania i pomiar efektów
- 2.1. Wykorzystanie badań do potrzeb public relations
- 2.2. Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations
- 2.3. Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego
- 2.4. Hipotezy i cele badawcze
- 2.5. Procedura badań
- 2.6. Konstruowanie narzędzi
- 2.7. Obszary badawcze
- 2.8. Badania satysfakcji pracowników
- 2.9. Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 3. System identyfikacji wizualnej i jego pochodne
- 3.1. Tożsamość i wizerunek firmy
- 3.2. Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej
- 3.3. Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej
- 3.4. Księga identyfikacji wizualnej
- 3.5. Integrator w systemie identyfikacji
- 3.6. Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej
- 3.7. Rebranding
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 4. Planowanie strategiczne i operacyjne
- 4.1. Strategia public relations zasady przygotowania dokumentu
- 4.2. Elementy składowe dokumentu strategii
- 4.3. Cele główne i operacyjne
- 4.4. Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii
- 4.5. Kampanie public relations
- 4.6. Partnerzy kampanii public relations
- 4.7. Raport z kampanii public relations
- 4.8. Komunikowanie w kampanii
- 4.9. Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations
- 4.10. Organizacja wydarzeń w ramach kampanii
- 4.11. Harmonogramy w public relations
- 4.12. Budżetowanie kampanii public relations
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 5. Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe
- 5.1. Definiowanie sytuacji kryzysowej
- 5.2. Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa
- 5.3. Cykl i klasyfikacja kryzysu
- 5.4. Przed kryzysem
- 5.4.1. Model przygotowania przed kryzysem (4R)
- 5.4.2. Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych
- 5.4.3. Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem
- 5.4.4. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych
- 5.4.5. Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej
- 5.5. Podczas kryzysu
- 5.5.1. Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem podczas kryzysu
- 5.5.2. Działania podczas kryzysu
- 5.5.3. Schemat obiegu informacji
- 5.5.4. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków
- 5.5.5. Współpraca z dziennikarzami w sytuacji kryzysowej
- 5.5.6. Efekt kryzysu rozszerzonego (eskalacja kryzysu)
- 5.5.7. Zintegrowany system raportujący
- 5.6. Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu
- 5.7. Po kryzysie
- 5.7.1. Skutki sytuacji kryzysowej
- 5.7.2. Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem po kryzysie
- 5.7.3. Teoria echa pokryzysowego
- 5.7.4. Protokół pokryzysowy
- 5.8. Kryzysy w mediach społecznościowych
- 5.9. Wybrane modele zarządzania w kryzysie
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 6. Dezinformacja
- 6.1. Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne
- 6.2. Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji
- 6.3. Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji
- 6.4. Zapobieganie dezinformacji w public relations
- 6.5. Sztuczna inteligencja tworzenie przekazów i dezinformacja
- 6.5.1. Kluczowe zagrożenia AI z punktu widzenia public relations
- 6.5.2. ChatGPT i deepfake
- 6.5.3. Sztuczna inteligencja jako narzędzie manipulacji
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 7. Relacje z mediami
- 7.1. Zasady skutecznych relacji z mediami
- 7.2. Organizacja relacji z mediami w firmach
- 7.3. Jak rozmawiać z dziennikarzem?
- 7.4. Rodzaje materiałów prasowych
- 7.5. Jak napisać dobrą informację prasową?
- 7.6. Autoryzować czy nie autoryzować?
- 7.7. Czy pisać sprostowania?
- 7.8. Konferencja prasowa
- 7.9. Monitoring mediów
- 7.10. Analizy i ich wykorzystanie
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 8. Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji
- 8.1. Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji
- 8.2. Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji
- 8.3. Narzędzia komunikacji wewnętrznej
- 8.4. Błędy w komunikacji wewnętrznej
- 8.5. Motywacja finansowa i pozafinansowa
- 8.6. Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych
- 8.7. Dlaczego odchodzą?
- 8.8. Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 9. Relacje ze społecznościami lokalnymi
- 9.1. Public affairs, lobbing i public relations
- 9.2. Rodzaje aktywności public affairs
- 9.3. Istota komunikacji na poziomie lokalnym
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 10. Sponsoring
- 10.1. Korzyści wynikające ze sponsoringu
- 10.2. Rodzaje sponsoringu
- 10.3. Umowy sponsorskie
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 11. Public relations w sieci
- 11.1. Public relations w sieci istota i korzyści
- 11.2. Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci
- 11.3. Zasady projektowania kampanii public relations w sieci
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- 12. Wizerunek osobisty
- 12.1. Budowanie wizerunku własnego
- 12.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna
- 12.3. Wizerunek osoby na rynku pracy
- 12.4. Dokumenty aplikacyjne
- 12.5. Nie każdy potrafi pisać
- WARTO PRZECZYTAĆ
- PYTANIA I PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA
- Bibliografia
- O autorze
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika adresowanego do studentów stosunków międzynarodowych i nauk politycznych. Autorzy dokonali gruntownej aktualizacji publikacji wobec głębokich zmian w globalnej rzeczywistości geopolitycznej i ekonomicznej w ciągu minion...
Zarys stosunków międzynarodowych Zarys stosunków międzynarodowych
Lubomir Zyblikiewicz, Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek
(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Public Relations Dariusz Tworzydło (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.