Recenzje:
Arkadiusz Bednarski wydał swojego Mistrza sprzedaży dwa lata temu. Nakład powoli się wyczerpuje, więc jeśli jeszcze nie kupiłeś tej książki, to zrób to jak najszybciej. To jeden z najsolidniej przygotowanych podręczników sprzedażowych na naszym rynku. Autor ma wieloletnie doświadczenie sprzedażowe w wielu branżach, w tym także w ubezpieczeniach na życie. Niejedno widział, niejedno sprzedał. Przeszkolił również dziesiątki sprzedawców i menedżerów sprzedaży. - "Kiedy zacząłem prowadzić szkolenia, postanowiłem, że każdy z uczestników dowie się, jak, co i kiedy i w jaki sposób ma robić i mówić, tak aby idąc na spotkanie z klientem, nie zastanawiał się, jak ma się zachowywać" - mówi Bednarski. Tę samą filozofię zastosował pisząc książkę, w której znajdziemy wiele konkretnych, sprawdzonych wskazówek, wypracowanych na naszym polskim gruncie. Czytelnik nie tylko dowie się, co mówić, ale również tego, czego nie mówić. Czy znasz samobójcze zwroty-pułapki? Jeśli jesteś sprzedażową gwiazdą i wszystko samo Ci się sprzedaje, to pewnie nie będziesz wiedział, po co komu takie szczegółowe instrukcje. Jeśli jednak należysz do większości śmiertelników, którym przyszło w życiu pracować w ubezpieczeniach, to docenisz precyzyjne, sprawdzone wskazówki, dzięki którym nie będziesz musiał odkrywać Ameryki na nowo. Jednym z ciekawszych rozdziałów jest ten dotyczący prowadzenia skutecznego spotkania handlowego. Dowiesz się z niego: - Jakie są typy rozmowy handlowej i jaka jest ich rola? - Jak zamknąć sprzedaż? - Jak oddalać zastrzeżenia? - Co zrobić po sprzedaży? Zdaniem autora, sztuka sprzedaży, niezależnie od branży, sprowadza się do kilku podstawowych umiejętności: - Zbudowania właściwych relacji z potencjalnym klientem. - Uświadomienia potrzeby. - Pokazania, że można ją zaspokoić. - Zaproponowania jej zaspokojenia posiadaną usługą lub produktem. - Sfinalizowania transakcji przez przyjęcie zapłaty za produkt lub podpisanie umowy. Dobra wiadomość, że każdej z tych umiejętności można się nauczyć krok po kroku. Arkadiusz Bednarski nie poprzestaje na prostym stwierdzeniu, że relacja z klientem jest bardzo ważna, tylko proponuje konkretne sposoby, jak ją nawiązywać i wzmacniać. Podaje również szereg przykładów z praktyki własnej i ludzi, których szkolił. Do książki dołączona jest płyta z nagranymi wywiadami z wybitnymi sprzedawcami.

Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2011-06-21


Ludzie uwielbiają kupować. Niestety ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela ds. kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze. Mistrz sprzedaży to doskonałe rady zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych handlowców. To szkic do obrazu barwnej przyszłości sprzedaży. Do publikacji dołączona jest płyta CD.

Gazeta MSP


To kolejny ukazujący się na polskim rynku podręcznik z podstawowymi radami dla jakże trudnego i wymagającego, ale wciąż poszukiwanego zawodu handlowca.
Książka napisana jest w przystępnym i zrozumiałym stylu. Autor korzysta z własnych doświadczeń, bez koloryzowania opisując trudne doświadczenia w tym zawodzie. W kolejnych rozdziałach mówi, jak szukać nowych klientów oraz jak rozmawiać z tymi znaczącymi, ale jednocześnie bardzo trudnymi. Nie brakuje oczywiście rad czysto podręcznikowych, np., że trzeba mieć dobre narzędzie do pomiaru efektów pracy. Jednak już poradnik, jak odpowiednio i skutecznie przeprowadzić rozmowę telefoniczną, jest doskonały, ma wiele wziętych z życia przykładów na bieżąco ocenianych, co zostało zrobione dobrze, a co już niekoniecznie było potrzebne i mogło klienta zniechęcić.
Do książki jest załączona płyta CD, na której zamieszczone są wywiady autora z jego zdaniem jednymi z najlepszych sprzedawców w Polsce.

Rzeczpospolita PM, 12/06/2009