Promocja sprzedaży
- Autorzy:
- Julian Cummins, Roddy Mullin
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Promocja sprzedaży
Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o zasadach ekonomii.
"Promocja sprzedaży" to książka opisująca zagadnienie promocji sprzedaży i stosowane w niej techniki. Na praktycznych przykładach przedstawia wypróbowane metody stosowane przez firmy pozostające w czołówce w swojej branży. Dzięki wiadomościom z tej książki przygotujesz oferty przyciągające nowych klientów i przynoszące zadowolenie już istniejącym.
- Badania klientów
- Korzyści z promocji sprzedaży
- Metody wykorzystania promocji
- Nieszablonowe sposoby przygotowywania kampanii promocyjnych
- Współpraca z firmami usługowymi
- Wdrażanie kampanii promocyjnych
- Regulacje prawne dotyczące promocji sprzedaży
- Badania marketingowe
- Techniki promocji sprzedaży
- Różne rodzaje promocji
Wykorzystaj możliwości, jakie daje współczesny rynek,
i stwórz doskonałą strategię promocyjną.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Ebooka "Promocja sprzedaży" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Promocja sprzedaży" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Promocja sprzedaży" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Sales Promotion
- Tłumaczenie:
- Anna Kanclerz (rozdz. 1 - 6), Magdalena Strzelecka (rozdz. 7 - 16 dod. A)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1652-7, 8373616527
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-12-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2599
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Promocja sprzedaży w akcji - świetna zabawa (11)
- Dlaczego wzrasta znaczenie promocji sprzedaży? (12)
- Jak czytać tę książkę? (13)
- Klienci i ich zachowania (17)
- Nowa koncepcja marketingu mix (19)
- Wszystko zależy od sposobu myślenia klienta (21)
- Zarządzanie marką - wpływanie na sposób myślenia klienta (22)
- Promocja sprzedaży a etyka (24)
- Podsumowanie (26)
- Wstęp (27)
- Cele biznesowe i marketingowe (28)
- Mix promocyjny (31)
- Wartość a cena (32)
- Taktyki i strategie marketingowe (35)
- Plan marketingowy (37)
- Studia przypadków (39)
- Podsumowanie (41)
- 10 podstawowych celów promocji (43)
- Studia przypadków (52)
- Podsumowanie (55)
- Od celów promocji do briefu (57)
- Narzędzia promocji (60)
- Studia przypadków (62)
- Podsumowanie (68)
- Rodzaje kreatywności (69)
- Studia przypadków kreatywnych promocji (70)
- Myślenie kreatywne (73)
- Techniki kreatywnego myślenia (76)
- Jak najlepiej wykorzystać pomysł? (78)
- Studia przypadków (80)
- Podsumowanie (82)
- Agencje promocji sprzedaży (84)
- Firmy zajmujące się marketingiem bezpośrednim (88)
- Producenci materiałów reklamowych (90)
- Firmy ubezpieczeniowe (92)
- Drukarnie specjalistyczne (95)
- Agencje marketingu terenowego (96)
- Dostawcy upominków promocyjnych (97)
- Podsumowanie (98)
- Budżet (102)
- Koordynacja w czasie (104)
- Komunikacja (104)
- Logistyka (106)
- Regulacje prawne (107)
- Złożony proces (107)
- Wdrożenie (111)
- Podsumowanie (112)
- Samoregulacje (114)
- Prawo (117)
- Unia Europejska i prawo międzynarodowe (118)
- Studia przypadku (120)
- Podsumowanie (122)
- Prowadzenie kontroli marketingowej i badań (123)
- Kontrola marketingowa - jak definiować sukces, wyznaczać kluczowy wskaźnik efektywności, mierzyć i oceniać promocje? (123)
- Cel kontroli marketingowej (124)
- Przechowywanie informacji ewaluacyjnych (125)
- Badania (128)
- Testowanie na rynku (132)
- Podsumowanie (133)
- Darmowe zakwaterowanie (137)
- Vouchery wakacyjne (139)
- Kupony rabatowe (141)
- Dwa przeloty za cenę jednego (142)
- Vouchery typu high-street (143)
- Oferty ubezpieczeniowe (144)
- Programy pakietowe (146)
- Oferta bezpłatnego filmu (148)
- Studia przypadku (149)
- Podsumowanie (153)
- Zasady planowania (155)
- Próbki (159)
- Kupony odsyłające (159)
- Promocje na rzecz fundacji (160)
- Programy lojalnościowe (163)
- Partnerstwo pozorne (165)
- Studia przypadku (166)
- Podsumowanie (168)
- Jak ustalane są ceny? (171)
- Kwotowanie segmentowe (174)
- Rabaty natychmiastowe (176)
- Rabaty odroczone (181)
- Kupony (183)
- Oferty kredytowe (187)
- Promocje cenowe stosowane wobec detalistów (190)
- Studium przypadku (194)
- Podsumowanie (197)
- Oferty na opakowaniu (200)
- Upominki przy zakupie (202)
- Upominek za przesłanie dowodów zakupu (203)
- Upominki w korzystnej cenie (206)
- Promocje rozszerzania marki (207)
- Upominki dla partnerów handlowych (209)
- Studia przypadku (211)
- Podsumowanie (215)
- Konkursy (219)
- Losowania (224)
- Natychmiastowe wygrane (227)
- Gry (229)
- Promocje bazujące na prawdopodobieństwie (230)
- Studia przypadku (233)
- Podsumowanie (237)
- Typy międzynarodowych promocji (239)
- Od globalnego do lokalnego (243)
- Studia przypadku (245)
- Podsumowanie (247)
- Pytania do samodzielnego przestudiowania (249)
- Podsumowanie (252)
- Informacje zwrotne (253)
- Użyteczne adresy (257)
- Więcej o promocji sprzedaży (263)
Lista studiów przypadków (7)
Słowo wstępne (9)
Wstęp (11)
Część I Kontekst (15)
1. Zacznijmy od klienta (17)
2. Cele biznesowe i marketingowe (27)
3. Co można osiągnąć dzięki promocji sprzedaży? (43)
4. Jak wykorzystać promocję? (57)
5. Jak być kreatywnym? (69)
6. Jak wykorzystać ofertę usługodawców? (83)
7. Jak wdrożyć promocję? (101)
8. Samoregulacje i prawo (113)
9. Kontrola marketingowa i badania (123)
Część II Techniki promocji sprzedaży (135)
10. Gotowe oferty (137)
11. Promocje łączone (155)
12. Promocje cenowe (171)
13. Promocje z upominkami (199)
14. Promocje z możliwością wygranej (217)
15. Międzynarodowa promocja sprzedaży (239)
16. Pytania do samodzielnego przestudiowania i informacje zwrotne (249)
Dodatki (255)
Dodatek A (257)
Skorowidz (267)
Oceny i opinie klientów: Promocja sprzedaży Julian Cummins, Roddy Mullin (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)