- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Planowanie w firmie
Wszelkie organizacje kładą obecnie coraz większy nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesami produkcyjnymi, większym naciskiem na jakość produktu i stale zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie organizacje zdają sobie sprawę z faktu, że tylko wtedy odniosą sukces, jeżeli będą dostarczać produkty, spełniające wymagania klientów. Niniejsza książka zajmuje się tematyką zarządzania operacyjnego, omawiając ją całościowo, biorąc pod uwagę również inne, niezbędne obszary działalności organizacji.
Zwracając uwagę na kwestie strategiczne, książka pokazuje menedżerom, jak mogą pomóc swoim organizacjom odnieść sukces w wymagającym środowisku biznesu.
Wybrane bestsellery
-
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%)
Ebooka "Planowanie w firmie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Planowanie w firmie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Planowanie w firmie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Operations Management
- Tłumaczenie:
- Elżbieta Wiercioch
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7849-9, 8371978499
- Data wydania książki drukowanej:
- 2002-09-26
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1898
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Wstęp 9
- Rozdział 1. Operacje, proces i menedżerowie 11
- Operacje tworzą produkty 11
- Menedżerowie operacyjni 12
- Decyzje podejmowane w ramach zarządzania operacyjnego 13
- Inne ważne decyzje 16
- Podsumowanie rozdziału 18
- Literatura 18
- Rozdział 2. Strategia operacyjna 19
- Poziomy decyzyjne 19
- Decyzje strategiczne 21
- Strategia operacyjna 26
- Inne decyzje podejmowane w ramach zarządzania operacyjnego 27
- Podsumowanie rozdziału 30
- Literatura 31
- Rozdział 3. Planowanie i projektowanie produktu 33
- Produkty i procesy 33
- Cykl życia produktu 34
- Operacje a cykl życia produktu 36
- Rozwój nowych produktów 41
- Równoległy proces rozwoju 44
- Projekt produktu 46
- Podsumowanie rozdziału 50
- Literatura 50
- Rozdział 4. Prognozowanie popytu 51
- Planowanie procesu 51
- Poziomy planowania produkcji 53
- Metody prognozowania 55
- Błąd prognozy 60
- Podsumowanie rozdziału 63
- Literatura 64
- Rozdział 5. Projektowanie procesu 65
- Planowanie procesu 65
- Przedsiębiorstwa skoncentrowane na procesie 66
- Projekt procesu 68
- Proces technologiczny 74
- Automatyzacja usług 75
- Wybór odpowiedniego poziomu technologicznego 76
- Rozplanowanie różnych rodzajów procesów 78
- Podsumowanie rozdziału 81
- Literatura 81
- Rozdział 6. Planowanie procesu 83
- Planowanie zasobów 83
- Wydajność procesu 84
- Podejście do kwestii planowania wydajności 85
- Planowanie wydajności 87
- Okres objęty planem 89
- Modyfikacje wydajności 91
- Plany zagregowane 96
- Szczegółowy harmonogram produkcji 100
- Podsumowanie rozdziału 101
- Literatura 101
- Rozdział 7. Krótkoterminowe harmonogramy 103
- Planowanie a przygotowanie harmonogramu 103
- Harmonogram pracy maszyn 104
- Harmonogram materiałów 108
- Projekt pracy 112
- Kontrola harmonogramów 115
- Podsumowanie rozdziału 116
- Literatura 117
- Rozdział 8. MRP oraz JIT 119
- Zależny i niezależny popyt 119
- Planowanie potrzeb materiałowych (MRP) 120
- Operacje just-in-time (JIT) 125
- Podsumowanie rozdziału 134
- Literatura 135
- Rozdział 9. Zarządzanie jakością 137
- Definicje jakości 137
- Pomiar jakości 137
- Kontrola jakości 139
- Koszty jakości 143
- Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) 147
- Podsumowanie rozdziału 152
- Literatura 153
- Rozdział 10. Metody oceny wyników i ich ulepszanie 155
- Metody oceny wyników 155
- Produktywność 157
- Wyniki porównawcze 160
- Ulepszanie procesu 162
- Motywowanie pracowników 170
- Podsumowanie rozdziału 174
- Literatura 174
- Rozdział 11. Zarządzanie łańcuchem dostaw 175
- Logistyka 175
- Lokalizacja 178
- Zaopatrzenie 185
- Fizyczna dystrybucja 189
- Znaczenie logistyki 191
- Podsumowanie rozdziału 192
- Literatura 192
- Skorowidz 193
Oceny i opinie klientów: Planowanie w firmie Donald Waters (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.