Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych
- Autor:
- John McWade
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych
Zbuduj wizerunek firmy
- Opracuj biuletyn, który każdy będzie chciał przeczytać
- Zaprojektuj elegancką wizytówkę i papier firmowy
- Przedstaw informacje o firmie w profesjonalny sposób
Przekaz wizualny jest niezwykle ważnym elementem procesu komunikacji. Eleganckie wizytówki, profesjonalnie zaprojektowane ulotki i raporty to niezbędne wyposażenie każdego menedżera przedstawiającego swoją firmę. Stare powiedzenie: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" nabiera nowego znaczenia w świecie biznesu -- nawet najciekawsza oferta może nie wzbudzić zainteresowania, jeśli nie zostanie odpowiednio opakowana. Dobrze przygotowany przekaz wizualny powinien być klarowny i jasny. Często firmy zapominają o tym, wybierając zbyt ascetyczne lub zbyt skomplikowane logo, liternictwo i kolorystykę.
Książka "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" to przewodnik dla osób, które chcą przygotować wizerunek przedsiębiorstwa lub pragną nawiązać równorzędny dialog z projektantem takich materiałów. Przedstawia zasady doboru kolorów, czcionek i kształtów przy tworzeniu znaków firmowych i folderów, opisuje reguły składu tekstu, kompozycji strony oraz projektowania funkcjonalnych i eleganckich dokumentów, formularzy i raportów.
- Projektowanie biuletynów firmowych
- Dobór kroju i atrybutów czcionki
- Tworzenie znaków graficznych
- Logo literowe i graficzne
- Szablony ofert i formularzy
- Prezentowanie informacji na wykresach i diagramach
- Projektowanie kalendarzy firmowych
Stwórz spójny schemat wizualnej identyfikacji swojej firmy.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(37.05 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Before and After Graphics for Business
- Tłumaczenie:
- Arkadiusz Romanek
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0146-5, 8324601465
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-05-18
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 3109
- Książka w kolorze:
- Tak
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Przedmowa (7)
- Wprowadzenie (9)
- Przyciągnąć uwagę przechodnia... (12)
- Czy Twój biuletyn trafia do szerokiego grona odbiorców? Oto sześć prostych sposobów na to, aby wzmocnić siłę jego przekazu.
- Jakie kroje pisma są najlepsze dla tekstu? (20)
- Jak wybierać, modyfikować i układać na stronie tekst, który da się czytać.
- Zaprojektuj atrakcyjny biuletyn (28)
- Ścisły układ dobrze się prezentuje i jest znakomity w przypadku wydruków biurowych.
- Szpital biuletynów (34)
- Analiza krok po kroku odsłoni użyteczne techniki.
- Łączenie krojów pisma (44)
- Które kroje pisma ze sobą współgrają? Dowiedz się, jak je mieszać i łączyć.
- Głowa i ramiona ponad wszystko (48)
- Zaproponuj biuletyn z górnej półki.
- Żywy biuletyn mówi o ludziach! (56)
- Rzucający się w oczy i poczytny - ten biuletyn składa się z ramek.
- Uaktywnij białą przestrzeń (68)
- Nie ma grafiki? Nie ma problemu! Biała przestrzeń może stać się najbliższym przyjacielem.
- Jak rozładować korek na stronie? (70)
- Opisujemy, jak obszerna biała przestrzeń i czyste wizualne kontrasty pomagają nawiązać kontakt z czytelnikiem.
- Tuziny różnych dokumentów? Spraw, by były do siebie podobne (80)
- Wygląd powinien mówić: Oto my. W tym rozdziale pokażemy, jak ujednolicić wizerunek - oraz ułatwić sobie przy tym pracę.
- Jak szybko nawiązać kontakt? (88)
- Personalizacja.
- Projektowanie papeterii (90)
- Proszę o konsekwencję!
- Zapisywanie pomysłów na papierze (96)
- Szybko - zanim zapomnisz!
- Czym charakteryzuje się dobre logo? (100)
- Najlepsze logo cechują pewne stałe, charakterystyczne wartości. Prezentujemy najważniejsze z nich.
- Zaprojektujmy logo (104)
- Pokazujemy, jak zamienić proste elementy ozdobne we wspaniałe logo i papeterię.
- Jak zaprojektować logo literowe (110)
- Stwórz stylowe i zwarte logo, łącząc obraz z inicjałem firmy.
- Jak zaprojektować znak, na który składa się wyraz (114)
- Znak wyrażeniowy to logo bez form graficznych i aż trudno uwierzyć, jak łatwo można je wykonać!
- Odkryj logo "drzemiące" w nazwie (120)
- W nazwie firmy kryje się logo - znajdziesz je, zanim policzysz do trzech!
- Zaprojektuj nazwę (124)
- Oto jak stworzyć dobry wygląd z niczego - zwykłej nazwy umieszczonej na jakimś kształcie. To jest właśnie sekret.
- Monogram mówi o charakterze (126)
- Krój czcionki, kolor, odrobina stylowej oryginalności wiele powiedzą o Twojej firmie.
- Zaprojektuj własną ligaturę (132)
- Każda firma używa w swojej nazwie liter, które "łączą kształt z rzeczywistością".
- Tango grafiki i tekstu (138)
- Kupujesz je jako osobne elementy - lecz grafika i krój czcionki stanowią dwie strony tej samej monety. Magia polega na umiejętnym zespoleniu tych elementów. W tym podrozdziale pokażemy, jak bardzo są od siebie zależne.
- Zaprojektuj radosne, wieloelementowe logo (142)
- Nie możesz wybrać idealnej grafiki? Zaskocz sam siebie - użyj wszystkich!
- Dobry układ strony - wskazówki (148)
- Proste wskazówki mogą uatrakcyjnić nawet nudne formy.
- Jak zaprojektować kupon (150)
- Robią wrażenie, a są niewielkie. Kupony mają moc całych stron, a kosztują tyle, co ich ułamek.
- Jak złożyć elegancki katalog (154)
- Kwadratowe moduły są szybkim sposobem na zaprojektowanie schludnych, dobrze zorganizowanych stron katalogu.
- Wkładka z informacją (164)
- Przepis na dyskretną metodę sprzedaży.
- Jak narysować doskonałe instrukcje obrazkowe (166)
- Musisz coś zademonstrować lub wyjaśnić? Nie opowiadaj, lecz pokaż!
- Jak zaprojektować reklamę w katalogu firm (172)
- Niech wszyscy trafią na Ciebie.
- Przybliżyć świat do naszych drzwi (182)
- Idealna mapa dojazdu doprowadzi na miejsce bez zbędnych słów.
- Pojedyncza linia miesięcy i dni (188)
- Miły dodatek na biurko, monitor lub ścianę.
- Stwórz mapę świata (192)
- Kilka słów doprowadzi klientów pod Twoje drzwi.
- Co jest sercem wykresu? (194)
- Dobry wykres od razu mówi wszystko. Pokażemy, jak go sporządzić.
- Jak zaprojektować raport (198)
- Klucze do sukcesu: organizacja i styl.
Biuletyny
Papeteria
Logo i wizerunek
Wzory dokumentów działu handlowego i formularze
Wykresy, raporty, kalendarze i mapy
Skorowidz (207)
Oceny i opinie klientów: Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych John McWade (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii