Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
- Autor:
- David Airey
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 44
- Stron:
- 226
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
- Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
- Gdzie szukać twórczych inspiracji?
- Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
- Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a.
- Zasady wyceniania projektów.
- Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
- Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
- Analiza kultowych projektów.
- Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
- Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
- Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.
Zrób logo, które stanie się kultowe!
Wybrane bestsellery
-
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)31.35 zł
57.00 zł(-45%) -
W tym fantastycznym przewodniku znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w zakresie zakładania i prowadzenia własnej pracowni graficznej. W trakcie lektury poznasz plusy i minusy własnej działalności gospodarczej (z tego miejsca jeszcze możesz się wycofać), a następnie rozpoczniesz p...
Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
O autorze książki
David AireyDavid Airey jest wybitnym grafikiem z Irlandii Północnej. Pasjonują go zagadnienia związane z tożsamością wizualną marek. W latach 90-tych napisał swój pierwszy kurs projektowania graficznego, Pracował dla takich gigantów rynku jak Yellow Pages(tm) (Kanada), Giacom (Anglia) czy Berthier Associates (Japonia). Jest autorem dwóch niezwykle popularnych blogów poświęconych projektowaniu graficznemu:
logodesignlove.com oraz davidairey.com.
W każdym miesiącu jego strony odwiedza około 250 tysięcy internatów, a blogi odnotowują ponad milion odwiedzin miesięcznie.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities, 2nd Edition
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8253-4, 9788328382534
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-02-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4743-4, 9788328347434
- Data wydania ebooka:
-
2018-06-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 147534
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 27.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.7MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Oryginalny produkt tylko z tym podpisem (7)
- Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy (8)
- Na oczach milionów (9)
- Tylko za zgodą królowej (10)
- Symbole nie znają granic (11)
- Projektowanie wizerunku jako element języka (13)
- O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze (21)
- Nie komplikuj (22)
- Trafność (24)
- Czerpanie z tradycji (28)
- Wyjątkowość (29)
- Logo powinno zapadać w pamięć (34)
- Małe jest piękne (35)
- Skoncentruj się na jednym aspekcie (37)
- Siedem składników Twojego popisowego dania (38)
- Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać (39)
- Pozbądź się tremy (42)
- Wszystko zależy od wytycznych projektu (43)
- Gromadzenie informacji wstępnych (44)
- Informacje szczegółowe (44)
- Słów kilka na temat decydentów (45)
- Daj klientowi czas na odpowiedź... (45)
- ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami (45)
- Czas na zadanie domowe (46)
- Opracowywanie wytycznych projektu (46)
- Misja i cele kluczem do sukcesu (47)
- Badania terenowe na ratunek (50)
- Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem (54)
- Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta (56)
- Argumenty przemawiające za rebrandingiem (60)
- Byle nie przedobrzyć (61)
- Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym (62)
- Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego (63)
- A może wystarczy poprawić to i owo? (66)
- Łączenie elementów (70)
- Nie zapomnij o manierach (71)
- Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę (72)
- Mapy myślowe (81)
- Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna (86)
- Dziesiąte przykazanie (89)
- Definiowanie ubezpieczeń (93)
- Międzynarodowy komunikat (96)
- Raz szybciej, raz wolniej (97)
- Zbyt wiele pomysłów (102)
- Czerń i biel przed kolorem (103)
- Znaczenie kontekstu (105)
- Pióro mocniejsze od myszy (108)
- Kontaktuj się z decydentami (111)
- Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową (115)
- Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji (117)
- Zasada nr 3: przejmij kontrolę (119)
- Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu (121)
- Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania (123)
- Zapomnij o swoim ego (128)
- Nigdy nie przestawaj się uczyć (132)
- Wyprzedzaj innych o cztery lata (134)
- Zrób coś ważnego (134)
- Odejdź od komputera (138)
- Twórz dla siebie (138)
- Stwórz coś nowego (138)
- Pamiętaj o początkach (139)
- Znajdź w sobie nieukojone pragnienie (140)
- Nie przepracowuj się (140)
- Nie ustawaj w zadawaniu pytań (144)
- Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej (144)
- Znajdź płaszczyznę porozumienia (144)
- Gdy zbliża się termin (145)
- Myśl lateralnie (151)
- Lepiej się komunikuj (151)
- Kontroluj swoje oczekiwania (152)
- Nigdy nie przestawaj projektować (152)
- Bądź szczęśliwy (152)
- Nie wszyscy mają tyle szczęścia (153)
- Problemy z oryginalnością pomysłów (154)
- Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt (155)
- Prawo do korzystania z logo (156)
- Problemy komunikacyjne (156)
- Jak sfinalizować transakcję (157)
- Klienci zagraniczni (158)
- Ile koncepcji? (158)
- Rodzina i przyjaciele (160)
- Poprawianie projektów (161)
- Ramy czasowe projektów (161)
- Badanie konkurentów klienta (162)
- Najgorszy projekt, najgorszy klient (162)
- Co jest czyje? (162)
- Kontrolowanie ilości pracy (163)
- 1. Zadawaj klientom pytania (164)
- 2. Myśl jasno (164)
- 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności (164)
- 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma (165)
- 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo (165)
- 6. Jeden element zapadający w pamięć (166)
- 7. Nie zapominaj o szkicowniku (166)
- 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody (166)
- 9. Sięgaj po banały (167)
- 10. Pracuj w czerni i bieli (167)
- 11. Pamiętaj o trafności (167)
- 12. Uważaj na koszty druku (167)
- 13. Bądź konsekwentny (168)
- 14. Dopasuj czcionkę do symbolu (168)
- 15. Stosuj podpisy (168)
- 16. Przedstaw wersję jednokolorową (168)
- 17. Zwracaj uwagę na kontrast (168)
- 18. Testuj wiele różnych rozmiarów (170)
- 19. Odwróć kolorystykę (170)
- 20. Odwróć projekt do góry nogami (170)
- 21. Ważny jest materiał (170)
- 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego (171)
- 23. Nie obawiaj się błędów (171)
- 24. Zachowaj elastyczność (171)
- 25. Logo to nie marka (172)
- 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy (172)
- 27. Zróżnicowanie to podstawa (172)
- 28. Świadomość kulturowa (172)
- 29. Wspomagaj rozpoznawalność (172)
- 30. Przedstaw kontekst (173)
- 31. Spraw, by inni się uśmiechali (173)
- Pyszne marzenie (176)
- Przyczyna i skutek (186)
- Diabeł tkwi w szczegółach (194)
- Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę (202)
- Pod powierzchnią wody (206)
Wprowadzenie (XII)
CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI
Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni (2)
Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać (6)
Rozdział 3. Elementy kultowych projektów (22)
CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA
Rozdział 4. Podstawy (42)
Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem (60)
Rozdział 6. Wycena projektu (72)
Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a (81)
Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów (110)
CZĘŚĆ III NAPRZÓD
Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji (132)
Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania (154)
Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo (164)
Rozdział 12. Logo to nie wszystko (176)
Dodatek A Polecana lektura (220)
INDEKS. Szukasz czegoś? (222)
Helion - inne książki
-
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(77.35 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą rozpocząć karierę inżyniera oprogramowania. Znajdziesz w niej wiele cennych informacji, które zazwyczaj nie są uwzględniane w programach nauczania informatyki na poziomie studiów inżynierskich czy licencjackich, dowiesz się też, czego możesz się spodzi...
Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób chcących zrozumieć działanie łańcucha bloków i rozważających praktyczne zastosowanie tej technologii. Skorzystają z niej i menedżerowie, i specjaliści IT. Omówiono tu ewolucję blockchaina i najróżniejsze sposoby jego użycia — przy czym to wyjaśnienie wy...
Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie...(69.30 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Rozwój technologii i dostęp do danych finansowych stały się ogromnym ułatwieniem w korzystaniu z globalnych rynków finansowych. Jeśli zechcesz, możesz szybko zacząć przygodę na przykład z handlem algorytmicznym. Wystarczy, że masz niewielkie pojęcie o matematyce, programowaniu i ekonomii. Niestet...
Finanse i Python. Łagodne wprowadzenie do teorii finansów Finanse i Python. Łagodne wprowadzenie do teorii finansów
(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dr Yves Hilpisch szczegółowo opisuje zarówno podstawy teoretyczne, jak i praktyczne aspekty używania algorytmów sztucznej inteligencji w ramach usług i produktów finansowych. Opierając się na przykładach z języka Python, pokazuje metodyki, modele, założenia i techniki wdrażania AI, a także analiz...
Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI
(69.30 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona David Airey (44)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(20)
(14)
(2)
(6)
(2)
(0)
Data dodania: 2021-11-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Kamil,
Data dodania: 2020-11-29 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-09-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-09-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
BOOK wie co,
Data dodania: 2020-09-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mario, grafik
Data dodania: 2013-04-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Przemysław Cioch, Grafik, Fotograf, Pracownik Marketingu
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Rachocki, Grafik
Data dodania: 2013-01-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian M.,
Data dodania: 2011-11-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Makk, Webdesigner
Data dodania: 2011-04-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
graphic designer
Data dodania: 2011-03-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-02-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
KOSTEK,
Data dodania: 2010-11-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotrek,
Data dodania: 2010-08-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz,
Data dodania: 2010-08-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2010-08-16 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-08-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
agata, web designer
Data dodania: 2010-08-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł,
Data dodania: 2015-12-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał,
Data dodania: 2015-09-10 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-06-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-02-11 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Kamil, sales eng
Data dodania: 2012-07-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamil, sales eng
Data dodania: 2012-07-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Konrad, webdesigner
Data dodania: 2011-11-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Stanisław Chmiela, Grafik, webdesigner
Data dodania: 2011-09-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Saimon, freelancer
Data dodania: 2011-06-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Anna, designer
Data dodania: 2011-02-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bogdan Markowicz, webdesigner
Data dodania: 2011-01-31 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz,
Data dodania: 2010-12-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz K., redaktor serwisów www
Data dodania: 2010-11-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Dariusz,
Data dodania: 2010-09-03 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-04-12 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Renata Jędrasiak, technik reklamy
Data dodania: 2011-01-28 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-07-12 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-03-29 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-03-04 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech Gąsiewski,
Data dodania: 2010-11-30 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł i Joanna,
Data dodania: 2010-11-30 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
nauczyciel
Data dodania: 2010-11-25 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Imię i Nazwisko, IT
Data dodania: 2016-09-21 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
grafik/programista
Data dodania: 2011-03-21 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii