Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
- Autor:
- Peter Cheverton
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 496
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Przekuj strategię w rzeczywistość
- Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
- Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
- Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
- przeprowadzić audyt rynku,
- przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
- stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
- przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
- spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
- zarządzać marką,
- zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
- zarządzać relacjami z klientami (CRM).
"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."Peter Cheverton
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Key Marketing Skills: Strategies, Tools And Techniques For Marketing Success
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0083-3, 8324600833
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-04-25
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3100
- Zobacz zawartość nośnika
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Co myślą ludzie... (21)
- A co Ty myślisz? (23)
- Testowanie modelu (29)
- W jakiej branży działasz? Czy spoglądasz na nią od strony produktów, czy od strony rynku? (34)
- Dla kogo przede wszystkim Twoja działalność powinna być korzystna - dla Ciebie, klienta czy rynku? (37)
- Co wolisz - zmieniać możliwości firmy czy wpływać na potrzeby rynku? (38)
- Czy uważasz, że marketingowcy w branżach szybkozbywalnych dóbr konsumpcyjnych (FMCG) powinni myśleć prawicowo, zaś marketingowcy w branżach business-to-business (B2B) - lewicowo? (43)
- Co interesuje Cię bardziej - potrzeby rynku czy potrzeby konsumentów? Koncepcja łańcucha rynkowego (44)
- Czy osiąganie zysków bezpośrednio wynika z dobrego dopasowania potrzeb i możliwości? (48)
- Jak daleko w przyszłość chcesz wybiegać? (50)
- Dobry marketing i odczytywanie sygnałów (55)
- Dobry marketing to dostarczanie wartości (57)
- Więcej niż dobry marketing (59)
- Klienci indywidualni, business-to-business czy usługi? (60)
- Plan marketingowy (63)
- Audyt rynku - zbieranie i analiza informacji (65)
- Weryfikacja (68)
- Wdrażanie planu i przegląd rezultatów (69)
- Proces trzyetapowy (69)
- Dlaczego należy pisać plan marketingowy? (72)
- Kaskada planów (73)
- Horyzont planowania (75)
- Szablon (75)
- Dziesięć wskazówek, jak napisać plan marketingowy (76)
- Badania i decyzje (83)
- Rodzaje badań (84)
- Tylko potrzebne informacje (87)
- Zlecanie badania rynku (89)
- Na wiarę? (92)
- Narzędzia analityczne i decyzje (103)
- Analiza otoczenia rynkowego PESTLE (104)
- Tworzenie mapy rynku (111)
- Model pięciu sił konkurencji Portera (113)
- Analiza SWOT (118)
- Macierz polityki kierunkowej (ang. Directional Policy Matrix - DPM) (120)
- Sytuacja firmy (123)
- Organizacja sieci sprzedaży (124)
- Nowy rynek (125)
- Nowy zespół sprzedaży (126)
- "Nieznany" rynek (127)
- Cele i prognozy (128)
- Connect Inc. w 1992 roku (128)
- Przegląd rezultatów (130)
- Pytania do studium przypadku (130)
- Zarządzanie przyszłością (133)
- Wizja (misja firmy) (136)
- Cele marketingowe (138)
- Cele finansowe (139)
- Macierz Ansoffa i ryzyko (143)
- Analiza luki (151)
- Analiza opcji Portera (153)
- Czynniki wartości (159)
- Strategia nacisku i strategia przyciągania (165)
- Zarządzanie aktywami (165)
- Podsumowanie (167)
- Segmentacja (169)
- Po co dzielić rynek na segmenty? Opcje strategiczne (172)
- Korzyści z segmentacji (175)
- Proces segmentacji (176)
- Etap 1. Definiowanie kryteriów segmentacji (177)
- Etap 2. Definiowanie segmentów docelowych (targeting) (193)
- Etap 3. Pozycjonowanie (195)
- Segmentacja i badanie rynku (200)
- Architektura marki - wiązanie produktów, linii produktów i nazw instytucji (206)
- Pozycjonowanie marki - miejsce w umysłach klientów (215)
- Tworzenie wartości marki (223)
- Dostarczanie wartości (229)
- Definiowanie wartości (230)
- Narzędzia audytu segmentu (230)
- Analiza łańcucha wartości (231)
- Całkowite doświadczenie klientów (232)
- Analiza wspólnej przyszłości (240)
- Wywieranie pozytywnego wpływu na cykl działań klienta (249)
- Jak kreować wartość - wskazówki (255)
- Struktura organizacji zorientowana na klienta (258)
- Zarządzanie kluczowymi klientami (KAM) (259)
- Klasyfikowanie i rozróżnianie klientów (276)
- Obsługa klienta (279)
- Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) (283)
- Historia dostarczania wartości (287)
- Relacje marki (291)
- Budowanie pozytywnych skojarzeń - chwile prawdy (304)
- Poszerzanie marki (313)
- Ewolucja marki (314)
- Łańcuch dostaw (319)
- Audyt możliwości (322)
- Po co zarządzać portfelem produktów? (325)
- Macierz BCG (326)
- Macierz polityki kierunkowej (DPM) (329)
- Badania satysfakcji klientów (338)
- Śledzenie efektywności wydatków na promocję (340)
- Towar (346)
- Wartość dodana (346)
- Cykl życia produktu (355)
- Kanały dystrybucji (370)
- Zarządzanie kanałem dystrybucji (383)
- Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw (391)
- Marketing i sprzedaż (395)
- Cel promocji (398)
- Kampania a komunikacja (398)
- Skuteczna komunikacja (401)
- Wybór środka przekazu - zalety i wady (403)
- Public relations (413)
- Wybieranie agencji reklamowej i informowanie jej o zleceniu (415)
- Dlaczego polityka cenowa jest ważna? (421)
- Ustalanie ceny - cztery ogólne metody (426)
- Konkurencyjne strategie cenowe (442)
- Gra w otwarte karty (449)
- Polityka cenowa - samoocena (450)
- Praktyczne narzędzia marketingowe (468)
- Szkolenia (468)
- Wykorzystanie zdobytej wiedzy w miejscu pracy (469)
Przedmowa do wydania pierwszego (9)
Wstęp do wydania drugiego (13)
Wstęp do wydania pierwszego (15)
Podziękowania (17)
Część I Definicje, cel i proces (19)
1. Czym jest marketing? (21)
2. Model marketingu (27)
3. Co wynika z modelu marketingu? (33)
4. Dobry marketing (53)
5. Proces marketingu (61)
6. Pisanie planu marketingowego (71)
Część II Audyt strategiczny rynku (77)
7. Badanie rynku (79)
8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... (95)
9. Audyt strategiczny (103)
10. Studium przypadku - firma Connect Inc. (123)
Część III Pozycjonowanie strategiczne (131)
11. Wizja i cele (133)
12. Jak zapewnisz firmie wzrost? (143)
13. Jak będziesz konkurować? (153)
14. Czym będziesz się kierować? (159)
15. Do kogo skierujesz ofertę? (169)
16. Branding - budowanie świadomości marki (203)
Część IV Dostarczanie wartości (227)
17. Audyt segmentu (229)
18. Subiektywny model wartości (243)
19. Zarządzanie relacjami (257)
20. Zarządzanie marką (287)
21. Przystosowywanie firmy do strategii marketingowej (319)
22. Zarządzanie portfelem (325)
Część V Mix taktyczny (335)
23. Audyt taktyczny (337)
24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? (343)
25. Produkt (345)
26. Punkt sprzedaży (369)
27. Promocja (397)
28. Polityka cenowa (421)
29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd (453)
Część VI Wykorzystaj zdobytą wiedzę (461)
30. Marketing - pytania sprawdzające (463)
31. Źródła informacji i rekomendacje (467)
Skorowidz (471)
Oceny i opinie klientów: Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego Peter Cheverton (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)