- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 352
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Biznesplan w praktyce
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy w jaki sposób określać odbiorcę planu, definiować rynek i jego podstawowe kompetencje, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki pisania poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje w jaki sposób stworzyć przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
O autorze:
Michael Miller jest bardzo twórczym autorem, cenionym za swoją wiedzę praktyczną, techniczną dokładność i nieodłączną dbałość o czytelnika oraz klienta. [więcej...]
Wybrane bestsellery
-
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%)
Ebooka "Biznesplan w praktyce" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Biznesplan w praktyce" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Biznesplan w praktyce" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Business Plans
- Tłumaczenie:
- Michał Nolywajka, Łukasz Korczyński, Katarzyna Szkodny
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7739-5, 8371977395
- Data wydania książki drukowanej:
- 2002-07-23
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1851
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Biznesplan: fakty i mity (21)
- Określenie strategicznego kierunku (22)
- Komunikowanie się z potencjalnymi inwestorami (22)
- Kto jest prawdziwym adresatem twojego biznesplanu (23)
- Biznesplan i klienci (23)
- Biznesplan i pracownicy (24)
- Biznesplan i inwestorzy (24)
- Dlaczego twoja firma potrzebuje biznesplanu (25)
- Z czego składa się dobry biznesplan (26)
- Kto pisze twój biznesplan? (27)
- Jak przejść od pomysłu do rzeczywistości (28)
- Jak zdefiniować sukces (29)
- Zadanie domowe (29)
- Kto jest odbiorcą twojego biznesplanu (31)
- Pisanie dla odbiorcy (33)
- Nie jesteś swoim własnym odbiorcą (33)
- Twoi pracownicy nie są odbiorcami (34)
- Twoi klienci nie są odbiorcami (35)
- Twoi odbiorcy to twoi inwestorzy (36)
- Jak zrozumieć konkretnego odbiorcę (37)
- Bankierzy i urzędnicy odpowiedzialni za udzielanie pożyczek (37)
- Drobni inwestorzy (38)
- Inwestorzy strategiczni (39)
- Fundusze wysokiego ryzyka (40)
- Czego dokonali już inni (41)
- Wybór planu (41)
- Jak zdobyć plan (42)
- Co dalej z planem (42)
- Zadanie domowe (43)
- Dlaczego analiza rynku jest istotna (45)
- Wszystko zależy od rynku (45)
- Jak być w kontakcie (46)
- Definiowanie rynku (47)
- Rynek twojej konkurencji to także twój rynek (48)
- Ogólnie czy szczegółowo (48)
- Twój rynek - jak widzą go inni (48)
- Rynek w liczbach (49)
- Zbieranie danych (49)
- Tworzenie własnej bazy danych (50)
- Szczegółowy opis rynku (51)
- Przewidywanie przyszłości (52)
- Co na to specjaliści (53)
- Extrapolacja obecnych trendów (54)
- Przewidywanie przyszłego rozwoju (54)
- Jak to wszystko razem poskładać (55)
- Kluczowe informacje o rynku (55)
- Zadanie domowe (56)
- Co robisz dobrze (57)
- Różne rodzaje zalet (58)
- Zalety produktu (58)
- Zalety marki (59)
- Zalety marketingowe i reklamowe (59)
- Zalety sprzedaży i dystrybucji (60)
- Zalety operacyjne (60)
- Inne zalety (60)
- Określanie zalet (61)
- Jak wykorzystywać zalety (61)
- Jak informować o własnych zaletach (62)
- Słabe strony - jak je znaleźć (63)
- Różne rodzaje wad (63)
- Określanie wad (65)
- Naprawianie tego, co nie działa, czyli jak zminimalizować negatywne wpływy (65)
- Bądź świadom własnych wad (66)
- Kompletowanie listy zalet i wad (66)
- Zadanie domowe (68)
- Czym jest twoja firma i do czego zmierza (69)
- Wizja (70)
- Misja (71)
- Cele (71)
- Strategia (72)
- Taktyka (73)
- Do czego zmierza twoja firma (73)
- Firma w przyszłości - jak to wszystko osiągnąć? (75)
- Strategia wzrostu (75)
- Strategia produktu (76)
- Strategia cenowa (76)
- Strategia marketingowa (77)
- Strategia sprzedaży (77)
- Strategia dystrybucji (78)
- Strategia operacji wewnętrznych (78)
- Strategia zarządzania (78)
- Strategia pozyskiwania środków finansowych (79)
- Elementy dobrej strategii biznesowej (79)
- Zadanie domowe (80)
- Potrzebne pieniądze - ile i dlaczego (81)
- Po co ci te pieniądze? (81)
- Ile pieniędzy potrzebujesz? (83)
- Co teraz? (84)
- Finansowanie bez odsprzedawania udziałów (85)
- Banki i pożyczkodawcy: pożyczanie potrzebnych pieniędzy (85)
- Samofinansowanie: działanie na własną rękę (87)
- Finansowanie z udziałem sprzedaży udziałów (88)
- Drobni inwestorzy: krewni i przyjaciele (89)
- Inwestorzy strategiczni: wielka kasa dla wielkich firm (91)
- Fundusze wysokiego ryzyka: liczy się wzrost (93)
- Jaka opcja jest najodpowiedniejsza dla twojej firmy? (96)
- Porównywanie opcji (96)
- Najlepsze opcje dla małych firm (97)
- Najodpowiedniejsze opcje dla nowych i ambitnych firm (97)
- Najlepsze opcje dla rozwijających się i już istniejących firm (98)
- Najlepsze opcje dla firm w tarapatach finansowych (99)
- Zadanie domowe (99)
- Opowiadanie o firmie (103)
- Elementy typowego biznesplanu (104)
- Podstawowy zarys (105)
- Dostosowanie historii do planu (106)
- A co z objętością? (106)
- Zmiany (107)
- Jak dopasować plan do firmy (109)
- Dopasowywanie organizacji firmy do zarysu planu (109)
- Dopracowywanie zarysu (109)
- Dodawanie pozostałych elementów (110)
- Zadanie domowe (111)
- Przygotowania (113)
- Podział całego zadania na mniejsze fragmenty (114)
- Wyznaczenie koordynatora projektu (114)
- Zanim zaczniesz, zdecyduj, czego ci potrzeba (115)
- Stworzenie harmonogramu pracy (115)
- Jakiej pomocy potrzebujesz? (116)
- Ktoś, kto zna twoją firmę (117)
- Ktoś, kto zajmowałby się poszczególnymi częściami i elementami (117)
- Ktoś, kto potrafi jednocześnie pisać i zna się na sprzedawaniu (117)
- Ktoś, kto zna się na profesjonalnej szacie graficznej (118)
- Kto się nadaje do takiej pracy? (119)
- Ty (119)
- Pracownicy (119)
- Ludzie z zewnątrz (120)
- Kto co robi? (120)
- Zadanie domowe (120)
- Krótki kurs finansowy (123)
- Dochody, koszta i zyski (123)
- Środki trwałe i zobowiązania finansowe (124)
- Różnica między zyskami a gotówką (125)
- Podstawowe zestawienia finansowe (126)
- Zestawienie przychodów (127)
- Bilans finansowy (130)
- Prognoza przepływu gotówki (131)
- Inne zestawienia finansowe (132)
- Założenia (133)
- Marże i stosunki (134)
- Marża brutto (134)
- Marża EBITDA (134)
- Marża netto (135)
- Zwrot inwestycji (135)
- Współczynnik bieżący (136)
- Współczynnik szybkich środków trwałych (136)
- Stosunek długu do kapitału własnego (136)
- Zadanie domowe (137)
- Po co pisać streszczenie menedżerskie (141)
- Jak streścić plan (142)
- Różne rodzaje streszczeń (143)
- Narracja prosta (143)
- Narracja z podtytułami (143)
- Narracja z tabelą finansową (144)
- Streszczenie z wypunktowaniem (145)
- Mieszanka narracji i wypunktowania (147)
- Co zamieścić w streszczeniu menedżerskim (147)
- Możliwości (149)
- Strategia rynkowa (149)
- Strategia biznesowa (150)
- Cele finansowe (150)
- Czego nie zamieszczać w streszczeniu menedżerskim (151)
- Organizacja i operacje (151)
- Zarząd (152)
- Główne kompetencje i wyzwania (152)
- Szczegóły sytuacji finansowej (152)
- Wykresy i diagramy (153)
- Różne podejścia (153)
- Opisz firmę już na samym wstępie (153)
- Poproś o pieniądze (153)
- Szczegóły zamieść na marginesie (154)
- Co zrobić, jeśli streszczenie jest zbyt długie (154)
- Lista zagadnień zawartych w streszczeniu menedżerskim (156)
- Zadanie domowe (156)
- Deklaracja wizji (157)
- Kryteria dobrej deklaracji wizji (158)
- Przykłady wizji (158)
- Deklaracja misji (159)
- Kryteria dobrej deklaracji misji (159)
- Przykłady misji (160)
- Prezentacja wizji i misji (161)
- Lista elementów deklaracji misji (161)
- Zadanie domowe (162)
- Wybór potrzebnych danych (163)
- Dane potrzebne i możliwe do zdobycia (163)
- Gdzie szukać danych (164)
- Co zrobić, kiedy nie można znaleźć odpowiednich danych (166)
- Ile danych wystarczy? (167)
- Nie zapomnij podać źródła (168)
- Pisanie części poświęconej możliwościom (169)
- Przedstawianie informacji w formatach alternatywnych (170)
- Wypunktowanie (170)
- Tabele (171)
- Wykresy i diagramy (171)
- Obrazki i grafika (175)
- Możliwości - lista kontrolna (177)
- Zadanie domowe (177)
- Rozwijanie strategii rynkowej (179)
- Pisanie części poświęconej strategii rynkowej (180)
- Produkt (181)
- Definiowanie produktu (181)
- PCO, czyli pozycja, cena, opakowanie (181)
- Sprzedaż i dystrybucja (182)
- Marketing (183)
- Porównanie konkurencyjne (185)
- Lista kontrolna strategii rynkowej (186)
- Zadanie domowe (186)
- Tworzenie strategii biznesowej (187)
- Definiowanie modelu przeprowadzanych transakcji (188)
- Strumień dochodów (189)
- Marża zysku (190)
- Udziały w rynku (191)
- Wzrost (192)
- Identyfikacja koniecznych inicjatyw strategicznych (193)
- Sporządzanie terminarza (194)
- Lista kontrolna strategii biznesowej (195)
- Zadanie domowe (196)
- Pierwszy zarys i przygotowanie (197)
- Tworzenie planu (197)
- Kompletowanie danych (198)
- Prezentacja organizacji (199)
- Opis przeprowadzanych operacji (201)
- Rozwój produktu (202)
- Produkcja (202)
- Składowanie i dystrybucja (202)
- Sprzedaż (202)
- Marketing (202)
- Informacja technologiczna (202)
- Finanse i rachunkowość (203)
- Pomieszczenia (203)
- Kontakty osobowe (204)
- Prawa autorskie i patenty (204)
- Koncesje (204)
- Lista kontrolna organizacji i operacji (204)
- Zadanie domowe (205)
- Odpowiednie wprowadzenie (207)
- Pisanie przekonującego życiorysu (207)
- Lista osób (209)
- Definiowanie zarządu głównego (209)
- Rada nadzorcza (210)
- Wykorzystanie dużych i strategicznych inwestorów (210)
- Wykorzystanie doradców (210)
- Kolejność na liście (211)
- Lista kontrolna zarządu (211)
- Zadanie domowe (212)
- Prezentacja zalet i wad firmy (213)
- Jeden lub dwa podrozdziały? (214)
- Alternatywne tytuły (214)
- Tekst, wypunktowanie czy tabelki (214)
- Wyzwania (216)
- Prezentowanie głównych kompetencji (217)
- Wybór zalet (217)
- Jak pisać o zaletach? (217)
- Prezentacja wyzwań (218)
- Dobór wyzwań (219)
- Jak zamienić wyzwania w zalety? (219)
- Lista kontrolna głównych kompetencji i wyzwań (220)
- Zadanie domowe (220)
- Jakie dane należy zamieścić (223)
- Główne zestawienia finansowe (223)
- Ile szczegółów? (225)
- Przygotowywanie prognoz (225)
- Prognozowanie oddolne (227)
- Prognozowanie odgórne (228)
- Odpowiedni format dla pożądanego efektu (229)
- Dlaczego liczby wyglądają tak mało efektownie? (229)
- Wybór stylu (230)
- Lista kontrolna finansów (233)
- Zadanie domowe (234)
- Jak i kiedy używać aneksów i załączników (237)
- Potencjalne dodatki do twojego biznesplanu (238)
- Dodatkowe dane na temat rynku (239)
- Wyniki badań i raporty analityków (239)
- Aktualności (239)
- Komunikaty prasowe (240)
- Informacje o produkcie (240)
- Broszury i materiały marketingowe (241)
- Historia i sukcesy (241)
- Strony internetowe (242)
- Słownik pojęć (242)
- Dodatkowe dane finansowe (243)
- Infrastruktura informatyczna (243)
- Dodatkowe zestawienia (243)
- Szczegółówe procesy (243)
- Listy inwestorów (245)
- Życiorysy kadry kierowniczej (245)
- Inne szczegółowe informacje z głównej części dokumentu (245)
- Lista kontrolna aneksów i załączników (245)
- Zadanie domowe (246)
- Elementy ułatwiające poruszanie się po dokumencie (247)
- Dodawanie numerów stron (248)
- Ręczne numerowanie stron (249)
- Automatyczne numerowanie stron (249)
- W którym miejscu zacząć numerowanie (249)
- Alternatywne formaty numerowania (249)
- Przypisywanie nagłówków (250)
- Tworzenie spisu treści (251)
- Dołączanie indeksu (251)
- Używanie przypisów dolnych i końcowych (252)
- Lista kontrolna elementów ułatwiających poruszanie się po dokumencie (254)
- Zadanie domowe (255)
- Zaprojektuj swój sukces (258)
- Formatowanie twojego dokumentu (259)
- Wybór programu (259)
- Wykonywanie pracy (260)
- Czarno-biały czy kolorowy? (260)
- Wybór palety kolorów (261)
- Formatowanie strony (262)
- Formatowanie nagłówków i stopek (263)
- Formatowanie nagłówków (263)
- Formatowanie tekstu (264)
- Formatowanie spisów (265)
- Formatowanie obiektów graficznych (265)
- Formatowanie strony tytułowej (266)
- Zanim wydrukujesz - sprawdź (266)
- Drukowanie twojego biznesplanu (267)
- Wybór drukarza (267)
- Formaty pliku (268)
- Przeniesienie pliku (269)
- Kolory (270)
- Papier (270)
- Bindowanie (271)
- Drukowanie i sprawdzanie (271)
- Drukowanie listy sprawdzającej (272)
- Zadanie domowe (272)
- Wydrukowałeś już swój biznesplan - jaki powinien być twój następny krok? (275)
- Przeniesienie biznesplanu do programu PowerPoint (277)
- Tytuł (278)
- Streszczenie menedżerskie (279)
- Wizja (279)
- Misja (279)
- Możliwości (279)
- Strategia rynkowa (280)
- Strategia biznesowa (280)
- Organizacja i operacje (281)
- Zarządzanie (281)
- Główne kompetencje (281)
- Finanse (282)
- Załączniki (282)
- Zaprezentowanie twojego planu (283)
- Powiedz, nie czytaj (283)
- Przygotuj i ćwicz (283)
- Przygotowanie się na spotkanie z gośćmi o różnej osobowości (284)
- Publiczność pasywna (284)
- Publiczność aktywna (285)
- Po prezentacji (286)
- Prezentacja list sprawdzających (287)
- Zadanie domowe (288)
- Dlaczego biznesplany są często ignorowane? (289)
- Dzielenie się planem (290)
- Kto powinien zobaczyć plan? (291)
- Co powinni przede wszystkim zobaczyć? (291)
- Jak zaprezentować plan? (297)
- Rozszerzanie planu (299)
- Zarządzanie przy pomocy planu (300)
- Lista sprawdzająca proces wprowadzania planu w życie (301)
- Zadanie domowe (302)
- Prywatna i publiczna oferta akcji (304)
- Prywatna emisja (304)
- Oferta publiczna (305)
- Proces prywatnej emisji akcji (306)
- Dlaczego potrzebujesz planu? (307)
- Czego oczekują inwestorzy? (307)
- Czego wymagają prawnicy? (308)
- Tworzenie planu (309)
- Pierwsza strona (310)
- Opis oferty (311)
- Czynniki ryzyka (312)
- Określone transakcje (313)
- Pozostałe wiadomości (314)
- Lista sprawdzająca PPM (314)
- Zadanie domowe (315)
Wstęp (15)
Część I Plan badania (19)
ROZDZIAŁ 1. Przeanalizuj cele (21)
ROZDZIAŁ 2. Przeanalizuj swojego odbiorcę (31)
ROZDZIAŁ 3. Przeanalizuj rynek (45)
ROZDZIAŁ 4. Przeanalizuj swoje zalety (57)
ROZDZIAŁ 5. Przeanalizuj strategię (69)
ROZDZIAŁ 6. Przeanalizuj różne opcje (81)
Część II Wykreuj plan (101)
ROZDZIAŁ 7. Stwórz zarys planu (103)
ROZDZIAŁ 8. Zorganizuj swoje środki (113)
ROZDZIAŁ 9. Uporządkuj liczby (123)
Część III Zaplanuj pisanie (139)
ROZDZIAŁ 10. Streszczenie menedżerskie (141)
ROZDZIAŁ 11. Wizja i misja (157)
ROZDZIAŁ 12. Możliwości (163)
ROZDZIAŁ 13. Strategia rynkowa (179)
ROZDZIAŁ 14. Strategia biznesowa (187)
ROZDZIAŁ 15. Organizacja i operacje (197)
ROZDZIAŁ 16. Zarząd (207)
ROZDZIAŁ 17. Główne kompetencje i wyzwania (213)
ROZDZIAŁ 18. Finanse (223)
Część IV Zaplanuj odpowiednią prezentację (235)
ROZDZIAŁ 19. Aneksy i załączniki (237)
ROZDZIAŁ 20. Spis treści i indeks (247)
ROZDZIAŁ 21. Formatowanie i drukowanie (257)
Część V Plan na sukces (273)
ROZDZIAŁ 22. Prezentacja biznesplanu (275)
ROZDZIAŁ 23. Wykorzystaj plan (289)
ROZDZIAŁ 24. Stwórz plan emisji akcji (303)
Dodatki (317)
DODATEK A Streszczenie rozdziałów (319)
DODATEK B Szkic (325)
Skorowidz (329)
Onepress - inne książki
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(42.21 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także prz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Kreatywność, zdolność do nieszablonowego spojrzenia na powierzone zadania i twórcza pomysłowość ― oto, czego wielu pracodawców wymaga od swoich pracowników. Niestety, ani szkoły, ani wyższe uczelnie nie stawiają tych umiejętności na pierwszym, drugim czy nawet dziesiątym miejscu na liście s...
Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwe...
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szcz...
Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Biznesplan w praktyce Michael Miller (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.