red. - ebooki
-
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjny...
-
W tomie poruszono ważne zagadnienia polsko-słoweńskiego dialogu międzykulturowego, zwracając uwagę na jego wielotorowość. Prezentowane teksty, zgromadzone w pięciu częściach, z których każda dotyczy i...
-
Rozwój mediów związany jest ze zmianami społecznymi, co pozwala mówić o rewolucjach informacyjnych, które zmieniły społeczeństwa, jego struktury polityczne, gospodarcze, ak...
-
Publikacja porusza tematykę związaną z public relations dolnośląskich uzdrowisk, budowaniem ich wizerunku i tożsamości. Poznamy również historię i funkcjonowanie uzdrowisk oraz gości ich odwied...
-
Dominique Wolton, Informacja i komunikacja Przełożył Marcin Frybes Redakcja naukowa Małgorzata Jacyno Informacja to nie komunikacja. To komunikacja, a nie informacja stanowi dziś prawdzi...(22.07 zł najniższa cena z 30 dni)
24.08 zł
25.20 zł(-4%) -
Prezentowana publikacja to zbiór prac dedykowanych przez uczniów i przyjaciół prof. dr hab. Jadwidze Puzyninie. Wybitni badacze z wielu ośrodków naukowych problemy etyczne ...(15.59 zł najniższa cena z 30 dni)
15.70 zł
21.00 zł(-25%) -
Publikacja pt. Komunikatywizm – przyszłość nauki XXI wieku przybliża szerokie spektrum zagadnień związanych z komunikologią i komunikacją. W prezentowanym tomie omówiono, mię...
-
Oddajemy do rąk Czytelnika kolejny tom na temat dyskursów w komunikacji, który poświęcony został rozważaniom nad parafrazowaniem w dyskursie artystycznym. Pierwszy tom, noszący tytuł Dys...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.40 zł
25.20 zł(-27%) -
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorc&...
-
Składamy na Państwa ręce niniejszą książkę poświęconą rozmaitym zdarzeniom komunikacyjnym zachodzącym w różnych przestrzeniach, z udziałem tradycyjnych i nowych środków wyrazu. Za sprawą...
-
"Oddajemy do rąk Czytelników publikację Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów, która stanowi pokłosie ogólnopolskiej konferencji naukowej przygotowan...(18.70 zł najniższa cena z 30 dni)
18.70 zł
22.00 zł(-15%) -
"(…) Zgodnie z koncepcją Daniela Hallina i Paolo Manciniego, przedstawioną w pracy Camparing Media Systems: Three Models of Media and Politics (Cambridge 2004), media masowe w krajach połu...(20.57 zł najniższa cena z 30 dni)
20.57 zł
24.20 zł(-15%) -
W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo ir...(15.30 zł najniższa cena z 30 dni)
15.30 zł
18.00 zł(-15%) -
"(...) Oddajemy do rąk Szanownych Czytelników pracę zbiorową Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice, poświęconą dziejom komunikacji społecznej w minionym, jakże ważnym dla rozw...(24.65 zł najniższa cena z 30 dni)
24.65 zł
29.00 zł(-15%) -
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnieni...(18.48 zł najniższa cena z 30 dni)
18.48 zł
23.10 zł(-20%) -
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyc...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
„Studia Politicae Universitatis Silesiensis” (pod redakcją Jana Iwanka, Pawła Grzywny i Roberta Radka) w roku bieżącym (2018) przyjęły formułę kwartalnika recenzowanego, którego jed...
-
W tekstach, jakie znalazły się w zbiorze, nie tyle [...] bierze się pod lupę tabu, ile podejmuje się złożoną refleksję nad ewolucją tego pojęcia. Autorzy odwołują się przy tym do rozumienia tabu...(20.16 zł najniższa cena z 30 dni)
20.16 zł
25.20 zł(-20%) -
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia...(21.84 zł najniższa cena z 30 dni)
21.84 zł
27.30 zł(-20%) -
Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations wsp&oac...(17.42 zł najniższa cena z 30 dni)
17.42 zł
20.49 zł(-15%) -
Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że nast...(51.85 zł najniższa cena z 30 dni)
51.85 zł
61.00 zł(-15%) -
"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnos...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Przedstawiona książka stanowi zbiór ośmiu artykułów o zróżnicowanej tematyce skoncentrowanej jednakże na fenomenie sieci. Rosnąca popularność pojęcia sieci w publicystyce i naukac...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Monografia „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” pod redakcją Michała Kaczmarczyka stanowi udaną próbę uporządk...(22.49 zł najniższa cena z 30 dni)
22.49 zł
26.46 zł(-15%) -
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i market...(56.10 zł najniższa cena z 30 dni)
56.10 zł
66.00 zł(-15%) -
Rola menedżera jest znacznie bliższa tradycyjnej roli przedsiębiorcy, choć różni się od niej poziomem zaangażowania własnych środków....(62.04 zł najniższa cena z 30 dni)
62.04 zł
73.00 zł(-15%) -
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działa...(21.77 zł najniższa cena z 30 dni)
21.77 zł
25.61 zł(-15%) -
Publikacja gromadzi teksty przedstawicieli zróżnicowanego pod względem metodologicznym i problemowym nurtu badań nad dyskursem w Polsce. Autorzy poszczególnych artykułów zar&oac...(30.24 zł najniższa cena z 30 dni)
30.24 zł
37.80 zł(-20%) -
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytuc...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Tom Język w internecie. Antologia jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W tym cyklu ukazał się też niedawno zbiór Język w telewizji. An...(33.60 zł najniższa cena z 30 dni)
33.60 zł
42.00 zł(-20%) -
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowa...
- PDF + Epub + Mobi
-
Czwarty tom „Linguarum Silva” zatytułowany W kręgu zagadnień języka i tekstu składa się z trzech części. W pierwszej z nich – W kręgu zagadnień historii języka i dawnych tekstó...(17.28 zł najniższa cena z 30 dni)
17.28 zł
21.60 zł(-20%) -
Teoretyczne zagadnienia bibliologii i informatologii. Studia i szkice pod redakcją Elżbiety Gondek to zbiór rozpraw porządkujących wiedzę o rozwoju dyscyplin zajmujących się książką, jej este...(25.20 zł najniższa cena z 30 dni)
25.20 zł
31.50 zł(-20%) -
Cyfryzację zauważamy przede wszystkim w skali mikro. Niemal każdy z nas korzysta już z telewizji cyfrowej, wiemy o zaletach tabletu czy nowoczesnej komórki, często szukamy potrzebnych informacj...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, śr...(36.55 zł najniższa cena z 30 dni)
36.55 zł
43.00 zł(-15%) -
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewag...(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)
83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
Praktyka organizacyjna w sferze gospodarki, sektorze publicznym i sferze społecznej ukazuje bogactwo różnorodności rozwiązań....(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)
45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
Artykuły 14. tomu „Studia Politicae Universitatis Silesiensis” pomieszczono w czterech blokach. Dział „Systemy polityczne i gospodarcze” zawiera teksty: T. Kubina poświęcony ...(17.28 zł najniższa cena z 30 dni)
17.28 zł
21.60 zł(-20%) -
W kolejnym, siódmym już, tomie prezentowanej publikacji zgromadzone prze Redaktorów teksty zostały pomieszczone w dwóch blokach tematycznych „Myśl polityczna” i &bdq...(17.28 zł najniższa cena z 30 dni)
17.28 zł
21.60 zł(-20%) -
Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunik...(42.00 zł najniższa cena z 30 dni)
42.00 zł
52.50 zł(-20%) -
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Publikowane w zbiorze teksty są wynikiem rozważań literaturoznawców, teatrologów, medioznawców, badaczy różnych kultur słowiańskich: rosyjskiej, polskiej, ukraińskiej, ch...(20.16 zł najniższa cena z 30 dni)
20.16 zł
25.20 zł(-20%) -
Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Aut...(25.20 zł najniższa cena z 30 dni)
25.20 zł
31.50 zł(-20%) -
Zbiorowy tom poświęcony Profesorowi Robertowi Mrózkowi charakteryzuje się rozmaitością tematyczną i metodologiczną. Dzieli się na trzy części: I. W przestrzeni onimicznej, II. W przestrzeni a...(48.72 zł najniższa cena z 30 dni)
48.72 zł
60.90 zł(-20%) -
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych. Pr...
-
Istotnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem są działania modyfikacyjne, których celem jest ciągłe usprawnianie jakości i wprowadzanie innowacji....(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)
45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Temat podjęty przez Autorki jest niewątpliwie ważny dla praktyki zarządzania, tym bardziej, że wciąż niewiele jest publikacji na ten temat, zwłaszcza takich, w których zawarte są wyniki badań empirycz...(41.65 zł najniższa cena z 30 dni)
41.65 zł
49.00 zł(-15%) -
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem, definiowanym poprzez jego dynamiczność, innowacyjność i zdolność do szybkich i efektywnych przeobrażeń, to obszar interesujący zarówno w aspekcie teoretycz...(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)
45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem....(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)
83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różn...(48.45 zł najniższa cena z 30 dni)
48.45 zł
57.00 zł(-15%) -
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisa...
- Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(39.99 zł najniższa cena z 30 dni)39.99 zł
50.00 zł(-20%) -
Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Przez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w op...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnyc...
- Druk
Niedostępna
-
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy...
- Epub + Mobi
Niedostępna
-
Cytując ponad dwieście wypowiedzi zmarłego 5 października 2011 roku Stevea Jobsa, ta książka oddaje hołd wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardz...
- Epub + Mobi
Niedostępna