red. - ebooki
Tytuły autora: red. dostępne w księgarni Onepress
-
Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Przez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a także chęci, by rywalizować w coraz bardziej krwawej walce z konkurencją bezmyślnie zaniżającą ceny. Dlatego do prac nad nowym wydaniem przystąpiło bl
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło pode
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego
Niedostępna
-
Promocja
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydaktycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie od tego, na jakiej płaszczyźnie będą prezentowane, sąKonsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
(71,61 zł najniższa cena z 30 dni)
71.51 zł
85.00 zł (-16%) -
W tomie poruszono ważne zagadnienia polsko-słoweńskiego dialogu międzykulturowego, zwracając uwagę na jego wielotorowość. Prezentowane teksty, zgromadzone w pięciu częściach, z których każda dotyczy innego typu relacji, często pogłębiają i uzupełniają dotychczasową refleksję na ten temat, niektóre odkrywają nieznane jeszcze obszary polsko-słoweński
Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog
Red. Monika Gawlak, Nikolaj Jež, Leszek Małczak, współpraca red. Tina Jugović
-
-
Promocja
Rozwój mediów związany jest ze zmianami społecznymi, co pozwala mówić o rewolucjach informacyjnych, które zmieniły społeczeństwa, jego struktury polityczne, gospodarcze, aktywność społeczną i zachowania jednostek. Publikacja zawiera artykuły ukazujące "stare" i "nowe" media, ich rozwój i zawart(17,43 zł najniższa cena z 30 dni)
17.23 zł
20.30 zł (-15%) -
Promocja
Publikacja porusza tematykę związaną z public relations dolnośląskich uzdrowisk, budowaniem ich wizerunku i tożsamości. Poznamy również historię i funkcjonowanie uzdrowisk oraz gości ich odwiedzających.Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media
Mariola Szybalska-Taraszkiewicz, Marian ursel, Aleksander Woźny (red.)
(13,64 zł najniższa cena z 30 dni)
13.53 zł
15.80 zł (-14%) -
Promocja
Dominique Wolton, Informacja i komunikacja Przełożył Marcin Frybes Redakcja naukowa Małgorzata Jacyno Informacja to nie komunikacja. To komunikacja, a nie informacja stanowi dziś prawdziwe wyzwanie. Informacje już nie wystarczają, aby zaistniała komunikacjaInformacja i komunikacja. Seria MUTACJE KAPITALIZMU Informacja i komunikacja. Seria MUTACJE KAPITALIZMU
(20,69 zł najniższa cena z 30 dni)
20.64 zł
25.20 zł (-18%) -
Prezentowana publikacja to zbiór prac dedykowanych przez uczniów i przyjaciół prof. dr hab. Jadwidze Puzyninie. Wybitni badacze z wielu ośrodków naukowych problemy etyczne naświetlili z punktu widzenia różnych zagadnień badawczych. Poruszono m.in. problem etycznych i nieetycznych zachowań językowych, sprzeczności
-
Publikacja pt. Komunikatywizm – przyszłość nauki XXI wieku przybliża szerokie spektrum zagadnień związanych z komunikologią i komunikacją. W prezentowanym tomie omówiono, między innymi, filozoficzne podstawy metodologii gramatyki komunikacyjnej, metody i techniki badawcze w badaniach komunikacji i wizerunku, problem argume
-
Oddajemy do rąk Czytelnika kolejny tom na temat dyskursów w komunikacji, który poświęcony został rozważaniom nad parafrazowaniem w dyskursie artystycznym. Pierwszy tom, noszący tytuł Dyskurs artystyczny, zawiera teksty ukazujące artyzm przekazywany za pomocą różnych kodów. Chcieliśmy sprawdzić, czy badacze analizujący ko
-
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. Narzędzia marketingowe z jednej
-
Składamy na Państwa ręce niniejszą książkę poświęconą rozmaitym zdarzeniom komunikacyjnym zachodzącym w różnych przestrzeniach, z udziałem tradycyjnych i nowych środków wyrazu. Za sprawą zebranych tekstów pragniemy ukazać mechanizmy rządzące uczestnikami poszczególnych aktów komunikacyjnych, uwypuklając istotny dl
-
Promocja
"Oddajemy do rąk Czytelników publikację Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów, która stanowi pokłosie ogólnopolskiej konferencji naukowej przygotowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu i Sekcję Historii Mediów Polskiego Towarzystwa KoSpołeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów
red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott, Magdalena Boczkowska, Małgorzata Koszembar-Wiklik
(18,70 zł najniższa cena z 30 dni)
18.70 zł
22.00 zł (-15%) -
Promocja
"(…) Zgodnie z koncepcją Daniela Hallina i Paolo Manciniego, przedstawioną w pracy Camparing Media Systems: Three Models of Media and Politics (Cambridge 2004), media masowe w krajach południa Europy mieszczą się w modelu spolaryzowanego pluralizmu. Model ten w opinii obu autorów posiada cztery charakterystyczne cechy. Po pierwsz(16,94 zł najniższa cena z 30 dni)
16.94 zł
24.20 zł (-30%) -
Promocja
W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus.Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego
(15,30 zł najniższa cena z 30 dni)
15.30 zł
18.00 zł (-15%) -
Promocja
"(...) Oddajemy do rąk Szanownych Czytelników pracę zbiorową Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice, poświęconą dziejom komunikacji społecznej w minionym, jakże ważnym dla rozwoju mediów, stuleciu. Autorzy, którzy opracowali poszczególne rozdziały, dokonali analizy owych dziejów w dwóch, r&Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice
(24,65 zł najniższa cena z 30 dni)
24.65 zł
29.00 zł (-15%) -
Promocja
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tek(17,87 zł najniższa cena z 30 dni)
17.77 zł
23.10 zł (-23%) -
Promocja
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki informacyjnej samorządów oraz aktywnościKomunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne
(16,25 zł najniższa cena z 30 dni)
16.05 zł
21.00 zł (-24%) -
„Studia Politicae Universitatis Silesiensis” (pod redakcją Jana Iwanka, Pawła Grzywny i Roberta Radka) w roku bieżącym (2018) przyjęły formułę kwartalnika recenzowanego, którego jedyną wersją jest wersja elektroniczna publikowana w dostępie otwartym w Central and Eastern European Online Library (www.ceeol.com) oraz w Univ
"Studia Politicae Universitatis Silesiensis". T. 22 "Studia Politicae Universitatis Silesiensis". T. 22
-
Promocja
W tekstach, jakie znalazły się w zbiorze, nie tyle [...] bierze się pod lupę tabu, ile podejmuje się złożoną refleksję nad ewolucją tego pojęcia. Autorzy odwołują się przy tym do rozumienia tabuizacji zgodnego ze słownikiem tradycyjnej antropologii, odnoszącym sens tego co zakazane do samego źródła kultury tradycyjn(19,85 zł najniższa cena z 30 dni)
19.35 zł
25.20 zł (-23%) -
Promocja
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego. Kolejne artykuły prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą wielu elementów procesu komuniKomunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 1: Problemy teoretyczno-praktyczne Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 1: Problemy teoretyczno-praktyczne
(21,24 zł najniższa cena z 30 dni)
21.19 zł
27.30 zł (-22%) -
Promocja
Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń ko(15,42 zł najniższa cena z 30 dni)
14.92 zł
20.49 zł (-27%) -
Promocja
Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie.Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
(50,02 zł najniższa cena z 30 dni)
51.12 zł
61.00 zł (-16%) -
Promocja
"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację roMedia społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2
(16,50 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
21.00 zł (-22%) -
Promocja
Przedstawiona książka stanowi zbiór ośmiu artykułów o zróżnicowanej tematyce skoncentrowanej jednakże na fenomenie sieci. Rosnąca popularność pojęcia sieci w publicystyce i naukach społecznych związana jest nie tylko z powszechną komputeryzacją i gęstniejącą siecią internetową, lecz także ze swego rodzaju matnią, która nW sieci i w matni społecznej W sieci i w matni społecznej
red. Piotr Skudrzyk, red. Małgorzata Suchacka, red. Marek S. Szczepański
(15,79 zł najniższa cena z 30 dni)
15.74 zł
21.00 zł (-25%) -
Promocja
Monografia „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” pod redakcją Michała Kaczmarczyka stanowi udaną próbę uporządkowania współczesnej myśli na temat zarządzania jakością, przede wszystkim w sektorze administracji publicznej. Książka wnosi wiele cennych, nowJakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej
(18,52 zł najniższa cena z 30 dni)
18.52 zł
26.46 zł (-30%) -
Promocja
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego.Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49
(54,12 zł najniższa cena z 30 dni)
54.37 zł
66.00 zł (-18%) -
Promocja
Rola menedżera jest znacznie bliższa tradycyjnej roli przedsiębiorcy, choć różni się od niej poziomem zaangażowania własnych środków.Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4 Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4
(59,86 zł najniższa cena z 30 dni)
60.99 zł
73.00 zł (-16%) -
Promocja
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.).Problemy konwergencji mediów II Problemy konwergencji mediów II
K. Dudek, M. Koszembar-Wiklik, P. Celej, M. Boczkowska (red.)
(21,77 zł najniższa cena z 30 dni)
21.77 zł
25.61 zł (-15%) -
-
Promocja
Publikacja gromadzi teksty przedstawicieli zróżnicowanego pod względem metodologicznym i problemowym nurtu badań nad dyskursem w Polsce. Autorzy poszczególnych artykułów zarówno rozważają istotne zagadnienia teoretyczne, jak i dają obraz różnych odmian dyskursu publicznego, zwłaszcza instytucjonalnych (urzędow(29,52 zł najniższa cena z 30 dni)
29.32 zł
37.80 zł (-22%) -
Promocja
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własne(16,10 zł najniższa cena z 30 dni)
15.60 zł
21.00 zł (-26%) -
Promocja
Tom Język w internecie. Antologia jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W tym cyklu ukazał się też niedawno zbiór Język w telewizji. Antologia (2016). Internet jest medium i zarazem środowiskiem komunikacyjnym niewyobrażalnie rozległym, zróżnicowanym i sfragmentaryzowanym. Wy(33,38 zł najniższa cena z 30 dni)
32.88 zł
42.00 zł (-22%) -
Promocja
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,63 zł najniższa cena z 30 dni)
26.13 zł
36.71 zł (-29%) -
Promocja
Czwarty tom „Linguarum Silva” zatytułowany W kręgu zagadnień języka i tekstu składa się z trzech części. W pierwszej z nich – W kręgu zagadnień historii języka i dawnych tekstów – znalazło się pięć artykułów poświęconych historycznojęzykowym analizom wybranych grup słownictwa, rekonstrukcji językowegoLinguarum Silva. T. 4: W kręgu zagadnień języka i tekstu Linguarum Silva. T. 4: W kręgu zagadnień języka i tekstu
(14,04 zł najniższa cena z 30 dni)
14.04 zł
21.60 zł (-35%) -
Promocja
Teoretyczne zagadnienia bibliologii i informatologii. Studia i szkice pod redakcją Elżbiety Gondek to zbiór rozpraw porządkujących wiedzę o rozwoju dyscyplin zajmujących się książką, jej estetyczną formą, informacją i czytelnictwem. W tytule syntezy użyto współczesnej nazwy dyscypliny, która tradycyjnie nazywana była naukąTeoretyczne zagadnienia bibliologii i informatologii. Studia i szkice Teoretyczne zagadnienia bibliologii i informatologii. Studia i szkice
(24,87 zł najniższa cena z 30 dni)
24.77 zł
31.50 zł (-21%) -
Promocja
Cyfryzację zauważamy przede wszystkim w skali mikro. Niemal każdy z nas korzysta już z telewizji cyfrowej, wiemy o zaletach tabletu czy nowoczesnej komórki, często szukamy potrzebnych informacji lub opinii w internetowej sieci. Nie dostrzegamy jednak zazwyczaj przeobrażeń w skali makro, w skali państw czy nawet całego globu. Niniejsza pracaSystemy medialne w dobie cyfryzacji. Kierunki i skala przemian Systemy medialne w dobie cyfryzacji. Kierunki i skala przemian
(16,18 zł najniższa cena z 30 dni)
15.68 zł
21.00 zł (-25%) -
Promocja
Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców.Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45
(35,26 zł najniższa cena z 30 dni)
35.26 zł
43.00 zł (-18%) -
Promocja
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej.(80,36 zł najniższa cena z 30 dni)
83.10 zł
98.00 zł (-15%) -
Promocja
Praktyka organizacyjna w sferze gospodarki, sektorze publicznym i sferze społecznej ukazuje bogactwo różnorodności rozwiązań.Współczesne domeny zarządzania: decyzje menedżerskie - PPO i CSR - modele biznesu. Tom 44 Współczesne domeny zarządzania: decyzje menedżerskie - PPO i CSR - modele biznesu. Tom 44
(44,28 zł najniższa cena z 30 dni)
45.45 zł
54.00 zł (-16%) -
Promocja
Artykuły 14. tomu „Studia Politicae Universitatis Silesiensis” pomieszczono w czterech blokach. Dział „Systemy polityczne i gospodarcze” zawiera teksty: T. Kubina poświęcony analizie systemu gospodarczego UE, zwłaszcza jego cech charakterystycznych dla poszczególnych państw unijnych, będących również konsek(17,28 zł najniższa cena z 30 dni)
17.28 zł
21.60 zł (-20%) -
-
Promocja
W kolejnym, siódmym już, tomie prezentowanej publikacji zgromadzone prze Redaktorów teksty zostały pomieszczone w dwóch blokach tematycznych „Myśl polityczna” i „Systemy polityczne”. W dziale pierwszym przedstawiono S. Staszica ewolucję poglądów o narodzie z zaznaczeniem jego skłonności do eksStudia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 7 Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 7
red. Jan Iwanek, Mieczysław Stolarczyk, współudz. Rafał Glajcar
(17,28 zł najniższa cena z 30 dni)
17.28 zł
21.60 zł (-20%) -
Promocja
Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorzy koncentrują się na zagadnieniu komunikacji jako szeroko pojętej transmisji informacji i jejGatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna
(41,80 zł najniższa cena z 30 dni)
41.75 zł
52.50 zł (-20%) -
Promocja
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, meDyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1
(16,10 zł najniższa cena z 30 dni)
15.90 zł
21.00 zł (-24%) -
Promocja
Publikowane w zbiorze teksty są wynikiem rozważań literaturoznawców, teatrologów, medioznawców, badaczy różnych kultur słowiańskich: rosyjskiej, polskiej, ukraińskiej, chorwackiej, czeskiej, białoruskiej. Kategoria „literatura środka” porządkuje wielość i różnorodność problematyki badawczej, daje o(20,04 zł najniższa cena z 30 dni)
19.94 zł
25.20 zł (-21%) -
Promocja
Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowTożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino
(24,63 zł najniższa cena z 30 dni)
24.43 zł
31.50 zł (-22%) -
Promocja
Zbiorowy tom poświęcony Profesorowi Robertowi Mrózkowi charakteryzuje się rozmaitością tematyczną i metodologiczną. Dzieli się na trzy części: I. W przestrzeni onimicznej, II. W przestrzeni apelatywnej, III. W przestrzeni komunikacyjnej. Różnorodność podejmowanej przez autorów poszczególnych tekstów problematyW komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
(48,13 zł najniższa cena z 30 dni)
48.03 zł
60.90 zł (-21%) -
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademick
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
-
Promocja
Istotnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem są działania modyfikacyjne, których celem jest ciągłe usprawnianie jakości i wprowadzanie innowacji.(43,46 zł najniższa cena z 30 dni)
44.47 zł
53.00 zł (-16%) -
Promocja
Temat podjęty przez Autorki jest niewątpliwie ważny dla praktyki zarządzania, tym bardziej, że wciąż niewiele jest publikacji na ten temat, zwłaszcza takich, w których zawarte są wyniki badań empirycznych.Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Modele, diagnoza i kształtowanie Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Modele, diagnoza i kształtowanie
(40,18 zł najniższa cena z 30 dni)
40.18 zł
49.00 zł (-18%) -
Promocja
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem, definiowanym poprzez jego dynamiczność, innowacyjność i zdolność do szybkich i efektywnych przeobrażeń, to obszar interesujący zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i empirycznym.Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Problemy gospodarcze w oczach młodego pokolenia. Tom 1 Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Problemy gospodarcze w oczach młodego pokolenia. Tom 1
(44,28 zł najniższa cena z 30 dni)
45.32 zł
54.00 zł (-16%) -
Promocja
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem.Zarządzanie wartością spółki kapitałowej. Podręcznik akademicki Zarządzanie wartością spółki kapitałowej. Podręcznik akademicki
(80,36 zł najniższa cena z 30 dni)
83.30 zł
98.00 zł (-15%) -
Promocja
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach.Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3 Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3
(46,74 zł najniższa cena z 30 dni)
47.52 zł
57.00 zł (-17%) -
Promocja
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
(37,13 zł najniższa cena z 30 dni)
37.03 zł
50.00 zł (-26%) -
Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek.
- Druk pkt
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
Niedostępna
-
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i w
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Cytując ponad dwieście wypowiedzi zmarłego 5 października 2011 roku Stevea Jobsa, ta książka oddaje hołd wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardziej oryginalnych firm świata. Gromadzi najbardziej wnikliwe i pobudzające do refleksji uwagi i spostrzeżenia człowieka, który pozostawił po sob
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna