red. - ebooki
Tytuły autora: red. dostępne w księgarni Onepress
-
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. Narzędzia marketingowe z jednej
-
Promocja
Wydanie 7 zmienione i rozszerzone. Jest to kompendium wiedzy o zasadach i warunkach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wiedza ta nie tylko ułatwia orientację w coraz bardziej skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej, ale też pomaga "stawić czoło" całkiem nowym problemom teoretycznym i praktycznym.Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Wyd. 7 zmienione i rozszerzone Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Wyd. 7 zmienione i rozszerzone
(27,57 zł najniższa cena z 30 dni)
27.47 zł
32.43 zł (-15%) -
Promocja
Pojawiające się w ciągu kilku ostatnich lat liczne nieprawidłowości w funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych świadczą o nieefektywnym sprawowaniu nadzoru korporacyjnego. W gospodarce rynkowej występuje wiele mechanizmów umożliwiających kontrolę działalności spółki. Kontrolę zewnętrzną sprawują najczęściej rynek kapitałowy, ryneAudyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające efektywny nadzór korporacyjny Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające efektywny nadzór korporacyjny
Agnieszka Herdan, Joanna Krasodomska, Magdalena M. Stuss (red.)
(25,26 zł najniższa cena z 30 dni)
24.76 zł
31.36 zł (-21%) -
Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że firma jest tak dobra, jak ludzie, którzy ją tworzą. Tzw. „zasoby ludzkie” są szczególnie ważne w małym przedsiębiorstwie, gdzie każdy błąd pracownika może stanowić o być albo nie być jego pracodawcy. Nie możesz pozwolić sobie na to, by postawić na niewłaściwe osoby lub zaniedbać politykę kadrową. M
- Druk pkt
Zarządzanie pracownikami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Zarządzanie pracownikami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Niedostępna
-
- Druk pkt
Niedostępna