Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
156
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 16,70 zł najniższa cena z 30 dni

21,00 zł (-22%)
16,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(16,70 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu)

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności