ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
116
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (6,90 zł najniższa cena z 30 dni)

21,00 zł (-20%)
16,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(6,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

Wybrane bestsellery

red. Iwona Loewe, Ewelina Tyc, Aleksandra Kalisz

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności