H.G. - ebooki
Tytuły autora: H.G. dostępne w księgarni Onepress
-
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz walczyć, by zachować status quo (i przegrać), albo zaan
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
Niedostępna
-
This book will help you explore HashiCorp Terraform and prepare for Associate (003) certification, from understanding core concepts to advanced modules. You’ll gain hands-on expertise, troubleshoot with confidence, and more.
-
- PDF + ePub pkt
HashiCorp Terraform Associate (003) Exam Guide. Prepare to pass the Terraform Associate exam on your first attempt HashiCorp Terraform Associate (003) Exam Guide. Prepare to pass the Terraform Associate exam on your first attempt
-
-
This book will help you build business apps with the Odoo framework. You'll customize existing modules, create add-ons, and modify the website or backend web client using JavaScript, while gaining insights into the groundwork for Odoo development.
-
- PDF + ePub pkt
Odoo Development Cookbook. Build effective business applications using the latest features in Odoo 17 - Fifth Edition Odoo Development Cookbook. Build effective business applications using the latest features in Odoo 17 - Fifth Edition
Husen Daudi, Jay Vora, Parth Gajjar, Alexandre Fayolle, Holger Brunn, Daniel Reis
-
-
Promocja
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka przedsiębiorczości oraz odpowiedzialność przedsiębiorcy. Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze s- ePub + Mobi pkt
(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Intuicyjnie zawsze wymienia się ludzi starszych jako przykład wykluczenia cyfrowego. Chcieliśmy poznać głębiej ten problem, a przede wszystkim zweryfikować rozmiary i przyczyny tego zjawiska. Zaprojektowaliśmy wielostronne podejście do problemu, zbadanie rozmaitych czynników mogących mieć wpływ na wykluczenie osób starszych na rynku finFinanse cyfrowe: wykluczenie finansowe seniorów na rynku finansowym Finanse cyfrowe: wykluczenie finansowe seniorów na rynku finansowym
(22,65 zł najniższa cena z 30 dni)
22.40 zł
32.00 zł (-30%) -
Promocja
Czytelnicy, szukający mądrych odpowiedzi na trudne pytania, znajdą tu pełen zestaw zagadnień związanych z mądrością: od uzasadnienia, dlaczego w dzisiejszych trudnych czasach ta tematyka jest ważna, poprzez przegląd głównych podejść teoretycznych, aż po postulaty jak rozwijać kompetencje mądrościowe, a także jak je rozpoznawać i kultywować u siebie- PDF + ePub + Mobi pkt
(11,22 zł najniższa cena z 30 dni)
17.22 zł
24.95 zł (-31%) -
Promocja
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich zControlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
(17,31 zł najniższa cena z 30 dni)
17.22 zł
24.95 zł (-31%) -
Promocja
Publikacja jest częścią serii opracowań poświęconych finansom cyfrowym, powstałych w Zakładzie Finansów Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W ich przygotowaniu oprócz pracowników naukowych Zakładu Finansów udział wzięli eksperci zewnętrzni z innych ośrodków akademickich, świata biznesu i instytucji pub(23,30 zł najniższa cena z 30 dni)
23.10 zł
33.00 zł (-30%) -
Promocja
Pracę podzielono na cztery rozdziały. W pierwszym omówiono specyfikę zarządzania zbiorowym transportem miejskim. Drugi rozdział poświęcono przedstawieniu związku stosowanych metod podziału dotacji i integracji systemów na obszarach zurbanizowanych jest to pogłębione studium przypadku oparte na analizie uwarunkowań rozwoju i finansowania transportuWykorzystanie metod statystycznych w badaniu popytu na usługi transportu miejskiego Wykorzystanie metod statystycznych w badaniu popytu na usługi transportu miejskiego
(0,80 zł najniższa cena z 30 dni)
0.80 zł
1.00 zł (-20%) -
Promocja
Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń. Wymaga to zaprezentowania specyfiki i uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej oraz omówienia dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej, struktury procesów realizowanych w zakładach ubezpieczeń, relacji międPodstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń
(22,48 zł najniższa cena z 30 dni)
22.40 zł
32.00 zł (-30%) -
Promocja
Jesteśmy świadkami systemowej transformacji roli finansów, ich struktury i pozycji. Wiąże się to z procesem nazywanym finansjalizacją czy finansjeryzacją. Proces ten nie został należycie dostrzeżony w latach przed globalnym kryzysem finansowym, co miało wielorakie reperkusje. Dopiero dzisiaj odkrywamy jego skomplikowane oblicze, powiązania i(23,19 zł najniższa cena z 30 dni)
23.10 zł
33.00 zł (-30%) -
Promocja
Problematyka gospodarki cyfrowej, a w szczególności jej specyficzny wycinek jakim są finanse cyfrowe, stanowi istotny obszar aktywności naukowej Katedry Finansów i Systemów Finansowych Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W pracach nad tym zagadnieniem biorą udział pracownicy Katedry, a także wielu ekspertów z(22,46 zł najniższa cena z 30 dni)
22.40 zł
32.00 zł (-30%) -
Promocja
Cyfryzacja ubezpieczeń staje się coraz bardziej widocznym procesem zachodzącym w działalności ubezpieczeniowej. Obejmuje ona wszystkie składowe łańcucha wartości tego sektora oraz wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw ubezpieczeniowych. W jej skład wchodzą zarówno ubezpieczenia na życie, jak i ubezpieczenia majątkowe, ubezpieczenia detal- ePub + Mobi pkt
Ubezpieczenia cyfrowe Ubezpieczenia cyfrowe
Jan Monkiewicz, Lech Gąsiorkiewicz, Paweł Gołąb, Marek Monkiewicz
(56,98 zł najniższa cena z 30 dni)
57.86 zł
74.00 zł (-22%) -
Promocja
"Jak wydać własną książkę?" -- darmowy e-book, który odpowiada na najczęstsze obiekcje moich klientów przed wydaniem własnej książki- ePub + Mobi pkt
(17,16 zł najniższa cena z 30 dni)
17.16 zł
20.19 zł (-15%) -
Promocja
Publikacja pt. "Wystąpienia publiczne" to kompendium wiedzy ze świata komunikacji oraz przemów publicznych. Ta książka łączy w sobie, przekazaną w prosty sposób, teorię z praktycznymi wskazówkami oraz ciekawymi case study.- ePub + Mobi pkt
(12,01 zł najniższa cena z 30 dni)
12.01 zł
14.13 zł (-15%) -
W monografii pt. Podatność rynków giełdowych krajów Grupy Wyszehradzkiej na niestabilności wewnętrzne i zewnętrzne prezentowane są wyniki badań dotyczące sytuacji na rynkach giełdowych w Polsce, Czechach i na Węgrzech, powiązań między analizowanymi rynkami oraz ich odporności na szoki zewnętrzne. Zbadano wpływ zarówno krótko-, jak i długookresowych
Podatność rynków giełdowych krajów Grupy Wyszehradzkiej na niestabilności wewnętrzne i zewnętrzne Podatność rynków giełdowych krajów Grupy Wyszehradzkiej na niestabilności wewnętrzne i zewnętrzne
-
Promocja
Celem, jaki postawili sobie autorzy podręcznika, było zaprezentowanie szerokiego zestawu mierników odnoszących się zarówno do działalności bieżącej, jak i inwestycyjnej przedsiębiorstwa. Zrozumienie oraz nabycie umiejętności posługiwania się nimi w praktyce stanowi niezbędny element edukacji ekonomicznej przyszłych menedżerów.Mierniki oceny bieżącej i inwestycyjnej działalności przedsiębiorstw Mierniki oceny bieżącej i inwestycyjnej działalności przedsiębiorstw
(21,48 zł najniższa cena z 30 dni)
21.42 zł
30.60 zł (-30%) -
Promocja
Z Wenezueli doby kryzysu ucieka więcej niż jeden na dziesięciu mieszkańców- ePub + Mobi pkt
(16,46 zł najniższa cena z 30 dni)
16.97 zł
19.97 zł (-15%) -
Promocja
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swoje- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,33 zł najniższa cena z 30 dni)
32.33 zł
44.90 zł (-28%) -
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ek
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
-
W monografii Modele wielopoziomowe. Wykorzystanie danych regionalnych w badaniach mikroekonomicznych i socjologicznych zostały zaprezentowane metody umożliwiające analizę zależności na poziomie indywidualnym w warunkach dostępności kategorii mezoekonomicznych. Omówiono zarówno liniowe, jak i uogólnione liniowe modele wielopozio
Modele wielopoziomowe. Wykorzystanie danych regionalnych w badaniach mikroekonomicznych i socjologicznych Modele wielopoziomowe. Wykorzystanie danych regionalnych w badaniach mikroekonomicznych i socjologicznych
-
Promocja
This book develops a rational approach to the teaching of language as communication, based on a careful consideration of the nature of language and of the language user's activities. It will stimulate all language teachers to investigate the ideas that inform their own practice.-
- ePub pkt
Teaching Language as Communication - Oxford Applied Linguistics Teaching Language as Communication - Oxford Applied Linguistics
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
-
Promocja
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
(25,13 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł (-20%) -
Promocja
Czym jest filozofia ekonomii? Dlaczego ekonomiści interesują się filozofią? Jaka jest natura modeli ekonomicznych? Czy teorie ekonomiczne są wolne od sądów wartościujących? To jedne z ważniejszych pytań poruszanych w książce, która jest zbiorem tekstów poświęconych filozoficznej refleksji nad ekonomią jako nauką, w szcz- ePub + Mobi pkt
Metaekonomia. Zagadnienia z filozofii ekonomii Metaekonomia. Zagadnienia z filozofii ekonomii
Marcin Gorazda, Paweł Kawalec, Wojciech Załuski, Łukasz Hardt, Tomasz Kwarciński, Wojciech Giza, Bartosz Scheuer, Joanna Dzionek-Kozłowska, Andrzej Malawski, Krzysztof Nowak-Posadzy, Robert Mróz, Witold Kwaśnicki, Krystian Mucha, Ryszard Kowalski, Agnieszka Wincewicz-Price
(68,93 zł najniższa cena z 30 dni)
68.93 zł
99.90 zł (-31%) -
Promocja
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiejKreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
(12,04 zł najniższa cena z 30 dni)
12.04 zł
17.45 zł (-31%) -
Prezentowana publikacja pt. Wybrane problemy zarządzania i finansów - studia przypadków zawiera 14 studiów przypadku (case study) z zarządzania i finansów. Studium przypadku jest to opis badanego obiektu (zjawiska, procesów) w określonych warunkach, miejscu i czasie. Współcześnie jedną z głównych me
Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków
-
Do venture capitalists, headliners of today's financial news, really play the leading role in financing green start-ups?
- PDF + ePub pkt
-
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj now
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Niedostępna
-
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi to manifest, który mówi o rzeczy rzadko spotykanej, a jednocześnie wyjątkowo cennej. Ta książka zmusza Cię do tego, żebyś przestał czekać na mapę i sam zabrał się za jej kreślenie. Wiesz, jak to się robi, robiłeś to już wcześniej, ale gdzieś po drodze ktoś przekonał Cię, żebyś sobie odpuścił. P
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi
Niedostępna
-
Od dawna jesteś poddawany praniu mózgu - jego celem jest nakłonienie Cię do pogodzenia się z obecnym status quo. A przecież Twoje życie nie zostało zaplanowane przez drętwego pracownika Urzędu Statystycznego. To Ty tu rozdajesz karty. Każdego dnia ludzie wokół Ciebie decydują się dokonać wielkiej zmiany. Ciebie również na to stać! Możesz wyznaczyć
- Druk pkt
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie
Niedostępna
-
Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyści.
- Druk pkt
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
Niedostępna
-
Od dawna jesteś poddawany praniu mózgu - jego celem jest nakłonienie Cię do pogodzenia się z obecnym status quo. A przecież Twoje życie nie zostało zaplanowane przez drętwego pracownika Urzędu Statystycznego. To Ty tu rozdajesz karty. Każdego dnia ludzie wokół Ciebie decydują się dokonać wielkiej zmiany. Ciebie również na to stać! Możesz wyznaczyć
- Druk pkt
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie
Niedostępna
-
Stwórz ludziom pole do innowacyjnego myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy.
- Druk pkt
Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Niedostępna
-
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci. Każda organizacja musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę.
- Druk pkt
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Niedostępna
-
Nie ma znaczenia, kim jesteś — genialnym programistą, miłośnikiem starych pocztówek, smakoszem win, błyskotliwym księgowym czy literaturoznawcą. Dziś możesz zrobić coś naprawdę wielkiego — objąć przywództwo nad współpracownikami, klientami, inwestorami, wyznawcami, hobbistami lub czytelnikami.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ta książka pokaże Ci, jak w pełni wykorzystać talenty, umiejętności i marzenia, aby zamienić swoje życie w pasmo sukcesów. Prezentuje ona konkretne strategie, które muszą towarzyszyć zmianom w Twoim sposobie myślenia, oraz oferuje konkretne narzędzia, które umożliwią Ci zrealizowanie nawet najśmielszego planu.
- Druk pkt
Sen o bogactwie. 7 kłamstw, które niszczą Twój sukces Sen o bogactwie. 7 kłamstw, które niszczą Twój sukces
Niedostępna
-
Każde nowe przedsięwzięcie -- praca, hobby, towarzyska relacja -- jest na początku ekscytujące i przyjemne, ale prędzej czy później zabawa się kończy i zaczynają się strome schody. Być może właśnie Cię to spotkało i znajdujesz się w dołku -- napotkałeś przejściowe trudności, które przezwyciężysz, jeśli przyłożysz się do pracy. Równie dobrze może to
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Wielkie muuu" to skrajna forma fioletowej krowy, nadzwyczajna innowacja, która posiada zdolność zmieniania zasad gry rynkowej i odwracania sytuacji na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak na co dzień działają idee warte miliony dolarów!
- Druk pkt
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny
Niedostępna
-
"Teraz małe jest wielkie…" to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych.
- Druk pkt
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Niedostępna
-
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek mas
- Druk pkt
Niedostępna
-
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowy
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
Niedostępna
-
W życiu codziennym każdy z nas chciałby częściej słyszeć słowo „tak”. „Tak” łączy nas z innymi. Otwiera zamknięte drzwi. Choć „tak” jest prostym słowem, nie znaczy to wcale, że łatwo jest zapewnić sobie to, by słyszeć je od innych. A przynajmniej bez znajomości określonych aspektów procesu perswazji. Ni
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacj
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Niedostępna
-
Nowa znakomita książki autorki Jedz, módl się kochaj. Dla wszystkich tych, którzy mają marzenia, ale boją się je zrealizować. Jeśli komuś brakuje pewności siebie, by podążać za swoim powołaniem, ta pozycja z pewnością jest dla niego. Elizabeth Gilbert w jasny i fascynujący sposób pokazuje jak przezwyciężyć te oba
- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna