Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
208
Druk:
oprawa miękka
     PDF

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

24,45 zł
20,68 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.

Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec

Zamknij

Wybierz metodę płatności