Wioletta Krawiec - ebooki
Tytuły autora: Wioletta Krawiec dostępne w księgarni Onepress
-
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ek
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
-
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.