H.G. - ebooki
Tytuły autora: H.G. dostępne w księgarni Onepress
-
This book will help you build business apps with the Odoo framework. You'll customize existing modules, create add-ons, and modify the website or backend web client using JavaScript, while gaining insights into the groundwork for Odoo development.
-
- PDF + ePub pkt
Odoo Development Cookbook. Build effective business applications using the latest features in Odoo 17 - Fifth Edition Odoo Development Cookbook. Build effective business applications using the latest features in Odoo 17 - Fifth Edition
Husen Daudi, Jay Vora, Parth Gajjar, Alexandre Fayolle, Holger Brunn, Daniel Reis
-
-
Promocja
Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń. Wymaga to zaprezentowania specyfiki i uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej oraz omówienia dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej, struktury procesów realizowanych w zakładach ubezpieczeń, relacji międPodstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń
(22,48 zł najniższa cena z 30 dni)
22.40 zł
32.00 zł (-30%) -
Promocja
"Jak wydać własną książkę?" -- darmowy e-book, który odpowiada na najczęstsze obiekcje moich klientów przed wydaniem własnej książki- ePub + Mobi pkt
(17,16 zł najniższa cena z 30 dni)
17.16 zł
20.19 zł (-15%) -
Promocja
Celem, jaki postawili sobie autorzy podręcznika, było zaprezentowanie szerokiego zestawu mierników odnoszących się zarówno do działalności bieżącej, jak i inwestycyjnej przedsiębiorstwa. Zrozumienie oraz nabycie umiejętności posługiwania się nimi w praktyce stanowi niezbędny element edukacji ekonomicznej przyszłych menedżerów.Mierniki oceny bieżącej i inwestycyjnej działalności przedsiębiorstw Mierniki oceny bieżącej i inwestycyjnej działalności przedsiębiorstw
(21,48 zł najniższa cena z 30 dni)
21.42 zł
30.60 zł (-30%) -
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ek
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
-
Każde nowe przedsięwzięcie -- praca, hobby, towarzyska relacja -- jest na początku ekscytujące i przyjemne, ale prędzej czy później zabawa się kończy i zaczynają się strome schody. Być może właśnie Cię to spotkało i znajdujesz się w dołku -- napotkałeś przejściowe trudności, które przezwyciężysz, jeśli przyłożysz się do pracy. Równie dobrze może to
- Druk pkt
Niedostępna
-
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowy
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
Niedostępna
-
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacj
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Niedostępna