Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki
- Autor:
- Eugeniusz Michalski
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 372
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: - teorie zarządzania, - społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, - środowisko przedsiębiorstwa, - proces podejmowania decyzji, - planowanie, - organizowanie, - zarządzanie kadrami, - zachowania organizacyjne, - przewodzenie, - przedsiębiorczość, - kontrolowanie.
Wybrane bestsellery
-
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w ja...
Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki
(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunka...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Ebooka "Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-9484-0, 9788301194840
- Data wydania ebooka:
- 2017-07-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 69719
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.4MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp
- Rozdział 1. Podstawy zarządzania
- 1.1. Koncepcja zarządzania
- 1.2. Funkcje zarządzania
- 1.3. Istota przedsiębiorstwa
- 1.4. Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem
- 1.5. Role i umiejętności kierownika
- 1.6. Paradygmat kompetencji kierownika
- 1.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 2. Ewolucja teorii zarządzania
- 2.1. Rys historyczny zarządzania
- 2.2. Klasyczne teorie zarządzania
- 2.3. Teorie zarządzania behawioralnego
- 2.4. Specyficzne podejścia do zarządzania
- 2.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 3. Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa
- 3.1. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa
- 3.2. Zakres odpowiedzialności
- 3.3. Ochrona środowiska naturalnego
- 3.4. Kultura przedsiębiorstwa
- 3.5. Dylematy etyczne
- 3.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 4. Środowisko przedsiębiorstwa
- 4.1. Czynniki środowiskowe
- 4.2. Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo
- 4.3. Specyficzne środowisko przedsiębiorstwa
- 4.4. Krajowy system społeczno-gospodarczy
- 4.5. Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa
- 4.6. Zarządzanie działalnością międzynarodową
- 4.7. Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa
- 4.8. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 5. Podejmowanie decyzji
- 5.1. Podejmowanie decyzji jako istota zarządzania
- 5.2. Proces podejmowania decyzji
- 5.3. Racjonalność decyzji
- 5.4. Decyzje grupowe
- 5.5. Ilościowe metody wspomagania decyzji
- 5.6. Informacyjne wspieranie decyzji
- 5.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 6. Planowanie
- 6.1. Koncepcja i zakres planowania
- 6.2. Planowanie działalności przedsiębiorstwa
- 6.3. Planowanie strategiczne
- 6.4. Analiza SWOT
- 6.5. Metody planowania strategicznego
- 6.6. Techniki wspierania planowania
- 6.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 7. Organizowanie
- 7.1. Tworzenie organizacji
- 7.2. Formowanie stanowisk pracy
- 7.3. Warianty struktury organizacyjnej
- 7.4. Projektowa struktura organizacyjna
- 7.5. Hierarchiczny układ struktury organizacyjnej
- 7.6. Funkcjonowanie i modyfikowanie struktury organizacyjnej
- 7.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 8. Zarządzanie kadrami
- 8.1. Proces zarządzania kadrami
- 8.2. Projektowanie stanowisk pracy
- 8.3. Nabór pracowników
- 8.4. Wybór między kandydatami na pracowników
- 8.5. Polityka kadrowa
- 8.6. Współczesne trendy zatrudnienia
- 8.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 9. Zachowania organizacyjne
- 9.1. Przesłanki zachowań organizacyjnych
- 9.2. Osobowość pracownika
- 9.3. Zachowania grupowe
- 9.4. Efektywność pracy zespołowej
- 9.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 10. Przewodzenie
- 10.1. Rola przywódcza kierownika
- 10.2. Style przewodzenia
- 10.3. Teorie przywództwa
- 10.4. Motywowanie
- 10.5. Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu
- 10.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 11. Przedsiębiorczość
- 11.1. Przesłanki przedsiębiorczości
- 11.2. Zakładanie przedsiębiorstwa
- 11.3. Rozwój przedsiębiorstwa
- 11.4. Tworzenie planu biznesowego
- 11.5. Konstrukcja planu biznesowego
- 11.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 12. Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian
- 12.1. Kompleksowe zarządzanie jakością
- 12.2. Stymulowanie innowacji
- 12.3. Determinanty zmiany działalności
- 12.4. Rodzaje i sekwencje zmiany
- 12.5. Przezwyciężanie stresu
- 12.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 13. Zarządzanie produkcją
- 13.1. Proces produkcyjny
- 13.2. Planowanie produkcji
- 13.3. Metody planowania produkcji
- 13.4. Analiza wyników produkcji
- 13.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Rozdział 14. Kontrolowanie
- 14.1. Funkcje kontroli
- 14.2. Proces kontrolny
- 14.3. Techniki kontroli finansowej
- 14.4. Efektywność kontroli
- 14.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku
- Bibliografia
- O Autorze
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Na książkę Dekada polskiego e-commerce składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę hand...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Danem Gardnerem, dzieli się sekretami skutecznego planowania i realizacji każdego projektu na dowolną sk...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowyc...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? Jakich metod używają zawodowi inwestorzy? Jak stosować analizę techniczną i fundamentalną w praktyce? Na czym pole...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamic...(86.43 zł najniższa cena z 30 dni)
103.20 zł
129.00 zł(-20%) -
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zi...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej si...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
W książce Ironia finansjalizacji Wiesław Gumuła przedstawia i interpretuje powstawanie nowego społeczeństwa na początku XXI wieku w następstwie przemian światowego systemu finansowego. Odpowiada między innymi na następujące pytania: Jak przebiegają procesy składające się na finansjalizację? Jaki ...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki Eugeniusz Michalski (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.