ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
David H. Maister
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych David H. Maister - okładka książki

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych David H. Maister - okładka książki

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych David H. Maister - okładka audiobooka MP3

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych David H. Maister - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
464
Druk:
oprawa twarda

Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych

  • Działania marketingowe i kontakty z klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Wyszukiwanie partnerów i kooperantów
  • Budowanie pozycji na rynku

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem -- od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo. Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".

  • Cykl rozwojowy firmy usługowej
  • Badanie potrzeb klientów
  • Podnoszenie jakości usług
  • Polityka marketingowa firmy usługowej
  • Zarządzanie pracownikami
  • Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
  • Planowanie strategiczne

Wykorzystaj zawartą w tej książce wiedzę.
Zbuduj stabilną i silną firmę usługową.

Wybrane bestsellery

David H. Maister

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności