ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Anna Łaszkiewicz
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
216
Druk:
oprawa miękka
     PDF

Książka

44,90 zł
38,48 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

22,45 zł
10,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Anna Łaszkiewicz

Zamknij

Wybierz metodę płatności