Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
- Autor:
- Seth Godin
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 400
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Poważny biznes z przymrużeniem oka
- Kim są zmianoholicy?
- Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą?
- Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym?
"Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.
Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za własne czyny. Powszechny dostęp do internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. Jeśli nie chcesz zostać w tyle w pogoni za klientem, przestrzegaj podstawowych zasad:
- Szanuj konsumentów, ponieważ teraz mają większą władzę niż kiedykolwiek.
- Nie stój w miejscu i bądź otwarty na zmiany.
- Nie kłam i nie oszukuj, bo Twoi klienci zawsze się o tym dowiedzą.
- A przede wszystkim pamiętaj, że duży rozmiar przestał być zaletą. Teraz małe jest wielkie!
"Jak możesz marnotrawić kolejny dzień i nie czerpać korzyści z największej przemiany, która dotyka nasze pokolenie? Jak śmiesz zadowalać się miernotą, skoro współczesny świat stwarza Ci warunki do bycia wyjątkowym?"Seth Godin -- autor
Wybrane bestsellery
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
49.28 zł
77.00 zł (-36%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
36.48 zł
57.00 zł (-36%) -
Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytrwałością i zaangażowaniem pozwolą Ci osiągnąć sukces.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%)
O autorze książki
Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku.
Seth Godin to autor dziesięciu międzynarodowych bestsellerów, w tym wyróżnionej przez „New York Times” pozycji Dołek: czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad dwadzieścia pięć języków. Jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Squidoo.com (wielkiego i rozwijającego się w szybkim tempie plemienia), a także najbardziej poczytnym blogerem świata. Jeśli chcesz zapoznać się z jego blogiem, wejdź na stronę www.sethgodin.com.
Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.
Seth Godin - pozostałe książki
-
Promocja
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(21,90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz walczyć, by zachować status quo (i przegrać), albo zaangażować się w najważniejszą rewolucję naszych czasów. Ten manifest jest wezwaniem do działania dla każdego, komu kiedykolwiek na czymkolwiek zależało.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Stwórz ludziom pole do innowacyjnego myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci. Każda organizacja musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Odkryj potencjał swojej firmy Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe Zastosuj sprawdzone techniki działania Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba prz
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek mas
- Druk pkt
Niedostępna
-
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi to manifest, który mówi o rzeczy rzadko spotykanej, a jednocześnie wyjątkowo cennej. Ta książka zmusza Cię do tego, żebyś przestał czekać na mapę i sam zabrał się za jej kreślenie. Wiesz, jak to się robi, robiłeś to już wcześniej, ale gdzieś po drodze ktoś przekonał Cię, żebyś sobie odpuścił. Potrzebujemy Twoich pomysłów, marzeń i Twojego udziału. Pospiesz się.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Od dawna jesteś poddawany praniu mózgu - jego celem jest nakłonienie Cię do pogodzenia się z obecnym status quo. A przecież Twoje życie nie zostało zaplanowane przez drętwego pracownika Urzędu Statystycznego. To Ty tu rozdajesz karty. Każdego dnia ludzie wokół Ciebie decydują się dokonać wielkiej zmiany. Ciebie również na to stać! Możesz wyznaczyć sobie nową ścieżkę i wyruszyć w podróż. Nie daj się opanować strachowi. Nie pozwól, by społeczeństwo - szkoła, przełożeni czy rodzina - zabiło tkwiący w Tobie geniusz! Dokonaj czegoś znaczącego. Zajmij stanowisko. Zapewnij sobie szacunek innych i poczucie bezpieczeństwa, na jakie zasługujesz. Twój wkład jest niezbędny!
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
36.48 zł
57.00 zł (-36%)
Ebooka "Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Network Magazyn 15/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka traktuje o poważnym biznesie z przymrużeniem oka. Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za władne czyny, powszechny dostęp do Internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. „Teraz małe jest wielkie…” to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zamiast klasycznego "Wstępu" lub "Wprowadzenia" autor publikacji "Teraz małe jest piękne" Seth Godin napisał "Ostrzeżenie". "Ostrzeżenie" to krótka instrukcja obsługi dla czytelnika książki. Godin informuje:
- że napisanie "Teraz małe jest piękne" zajęło mu osiem lat,
- że nie należy czytać całości od razu,
- że jego celem nie było napisanie książki, ale stworzenie "intelektualnego katalizatora" inicjującego działanie.
Dobrym mottem (mantrą) dla całego zbioru tekstów jest reakcja autora na odmowę - na słowo NIE!:
[...] Słowo NIE słyszałem od członków rodziny, agentów, redaktorów, wspólników w interesach, investorów venture capital, potężnych reklamodawców, pracowników, wydawców, właścicieli nieruchomości, recepcjonistów, przedstawicieli agencji pośredniczących w organizowaniu wykładów oraz ochroniarza na lotnisku LaGuardia. Zanim zaczniesz pomstować na ludzi, którzy nie akceptują Twojego następnego świetnego pomysłu, wpierw im podziękuj. Bez nich byłbyś przeciętniakiem.Seth Godin przeciętniakiem na pewno nie jest, a jego felietony są OK! - czytajcie...
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Poprzednie książki Setha Godina prezentowały przełomowe koncepcje myślenia o i prowadzenia biznesu. W najnowszej dostajemy niespodziankę. Wielką. Czytając tę książkę, już po kilku stronach dopadło mnie dziwne uczucie. Nie byłem w stanie go opisać. Gdy skończyłem czytać i porównałem "Teraz małe jest wielkie" z poprzednimi książkami Godina, wszystko stało się jasne.
Do tej pory Godin pisał książki poświęcone jednej teorii. Kolejne książki stanowiły uzupełnienie i poszerzenie czegoś co można nazwać Wielką Teorią Marketingu i Biznesu Godina. Streścić można ją w sposób następujący: zaczynasz od opracowania swojego produktu jako Fioletowej Krowy. Jego fioletowość (czyli niezwykłość na tle konkurencji) działa wśród potencjalnych klientów na zasadzie Marketingu Wirusowego i przyciąga chętnych do zakupu.
Gdy przyjdą do ciebie, wdrażasz Marketing Przyzwolenia czyli pytasz ich o pozwolenie na dalsze kontakty i przekazywanie informacji. Następnie opowiadasz im Prawdziwą Historię dotyczącą swojego produktu. Gdy klienci zaakceptują historię, kupują też produkt, a następnie cieszą się Dodatkami Gratis w trakcie transakcji oraz podczas używania produktu. Następnie służą jako nosiciele wirusa twojego produktu i mówią o nim innym klientom.
Wszystkie opisane wyżej pomysły (Krowa, Dodatek, Wirusy, Historia, Przyzwolenie) zostały opisane w oddzielnych książkach. I wszystko było świetnie.
Tymczasem książka "Teraz małe jest wielkie" nie jest poświęcona jakiejś teorii wchodzącej w skład Wielkiej Teorii Marketingu i Biznesu Godina. To w zasadzie luźny zbiór artykułów oraz wpisów do autorskiego bloga, które ukazały się na przestrzeni ostatnich lat. Fajnie się to czyta, osobiste impresje Godina są ciekawe, choć dotyczą realiów amerykańskich.
Czy już wiesz, czego zabrakło w tej książce? Precyzyjnie wyartykułowanej myśli przewodniej. Nie twierdzę, że tej myśli nie ma. Ona jest. Tyle że błąka się gdzieś po granicy widzenia. Tylko jeden raz zbliża się na tyle, żeby można było ją złapać. Jest jej bowiem poświęcony jeden wpis pt. "Nie muszą, więc się nie starają".
Na podstawie tego rozdziału dla własnych potrzeb sformułowałem myśl przewodnią tej książki. Brzmi ona mniej więcej tak: Zakładając firmę, nigdy nie planuj wzrostu na tyle dużego, żeby stracić z oczu klientów. Nigdy nie odwracaj się do nich plecami. Nigdy nie pozwól sobie przestać się starać dla klientów. Czyli rośnij, ale się nie zmieniaj -- co świetnie podkreśla okładka.
Jeśli będziesz czytać tę książkę tradycyjnie czyli od początku, to zanim dojdziesz do tego wpisu, zrobi ci się w głowie zamieszanie. Dlatego najpierw przeczytaj ten właśnie wpis, a dopiero potem zacznij czytać od początku. Będziesz wiedzieć w jakim kontekście rozumieć pozostałe wpisy. I wyniesiesz z tej książki zdecydowanie więcej informacji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas
- Tłumaczenie:
- Ewa Borówka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0831-1, 8324608311
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-03-29
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3632
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Ostrzeżenie (5)
Nowe reguły, nowi zwycięzcy (7)
Wprowadzenie: jesteś sprytniejszy, niż im się wydaje (19)
AAA Auto Parts (23)
Afekt placebo (24)
Aż nazbyt proste (26)
Benchmark równa się miernota (28)
Bezpieczeństwo jest ryzykowne (31)
Bieg z pochodnią (32)
Blogi dyrektorów generalnych (36)
Bon Jovi i piraci (37)
Brak szacunku (38)
Burgerville (40)
Carly nie miała szans (40)
Ciasteczka (te jadalne) (41)
Ciasteczka i techniczna niewiedza internauty Kowalskiego (41)
Ciemniacy (42)
Ciężka dola dyrektora marketingu (44)
CliffsNotes (45)
Co robiłeś w pierwszej dekadzie XXI wieku? (45)
Czas letni (48)
Czasowniki (a właściwie rzeczowniki odczasownikowe) (51)
Czekolada z Fog City (52)
Czy zachowujesz się inaczej pod okiem kamery? (53)
Daruj sobie szkołę biznesu (54)
Debiut z rozmachem (61)
Deficyt niedostatku (62)
Dlaczego (warto pytać "dlaczego")? (65)
Dlaczego nie mam podcasta? (66)
Do kogo należy widmo? (67)
Dodatek gratis (69)
Doktor Atkins (70)
Dozowniki na cukiereczki i nagrania w języku litewskim (70)
Droga na skróty (71)
Dwa oczywiste sekrety sukcesu każdej firmy usługowej (72)
Dziennikarze (73)
Dzwonki do telefonów (74)
Efekt bliskości (74)
Entuzjaści (75)
Fiolet (78)
Fluffernutter (81)
Funkcjonalność (82)
Gilotyna czy łamanie kołem? (82)
Gmail (85)
Heinlein (85)
Hershey (86)
Hotele i tanie ciasteczko z wróżbą (90)
I co wtedy? (91)
Igła, imadło... i dziecięca grzechotka (92)
Ile jesteś gotów zapłacić za udział
w "The Oprah Winfrey Show"? (94)
Jak nowy marketing zmienia lokalny szczyt? (95)
Jak uniknąć lokalnego szczytu? (97)
Jak uzyskać opinię? (99)
Jak wyrażać opinie? (100)
Jak zdążyć na samolot? (103)
Jakość (106)
Jedyny (106)
JetBlue (107)
Justin i Ashley (108)
Jutro będzie futro (108)
Klasa robotnicza (109)
Klauni - czy jesteś jednym z nich? (109)
Komora pogłosowa (112)
Kompetencje (113)
Krótka historia ciężkiej pracy z poprawką na ryzyko (119)
Krótkie słowa i natrętne komunikaty (122)
Krytyka (122)
Krytyka (suplement) (124)
Kto to właściwie jest? (129)
Lejek do góry nogami (132)
Lęk przed stratą, pragnienie zysku (148)
Marka samochodu marką własną (149)
McPraca (151)
Miernota (152)
Minnesota to nie Akron (153)
Misja (154)
Mity (155)
Mniej (155)
Monopol i śmierć niedostatku (158)
Mury, urwiska i cegły (161)
Muzyka bluegrass i wiolonczelistka (162)
Nadawanie nazwy (165)
Nadawanie nazwy - nowe reguły (166)
Nadchodzi wielkie małe (170)
Napój gazowany (o smaku purée ziemniaczanego) (172)
Natka pietruszki (172)
Nawet babcie wiedzą, czym jest internet (174)
Nie muszą, więc się nie starają (176)
Nie szata (graficzna) zdobi książkę (177)
Nie! (178)
Niewłaściwe pytanie (178)
Nowa przepaść cyfrowa (180)
Obóz letni, Mickey Rooney i problem marketingowy (182)
Obsługa klienta - skromna propozycja (184)
Odkrywanie luki (185)
Odmowa (191)
Odpowiedzialność (192)
Ogolić jaka (196)
Olśnienie w Provincetown (197)
Opakowania (199)
Optymizm (205)
Ostra igła, wielki stóg siana (205)
Pamięci Poilâne (207)
Pączki (208)
Pieniądze są już w drodze (208)
Pięćdziesiąt stanów, miotacze ognia i chwytliwa tradycja (209)
Pismo odręczne kontra klawiatura (210)
Polka (211)
Pomiar powoduje przyspieszenie (212)
Postaw na nigdy (215)
Postęp? (215)
Potwierdzenie (217)
Praca dla Fioletowych Krów (220)
Prawdziwe pamiątki? Ale w porównaniu z czym? (222)
Prawie oksymoron (224)
Problem specjalisty od PR (225)
Projektanci stron internetowych (225)
Promocje (228)
Prostytucja (229)
Proszę, nie róbcie ze mnie półgłówka (230)
Prowizje i inwestycje (231)
Przepis na parzenie herbaty (232)
Przesądne gołębie (232)
Przestrzeganie zasad (235)
Przychodzi baba do lekarza (236)
Przyjęcie w barze sieci McDonald's (237)
Przyszłość nie znaczy tego samego, co kiedyś (239)
Przyzwolenie (243)
Referencje to Ty (244)
RSS (247)
Salinger wiedział lepiej (248)
Samolubni administratorzy sieci WiFi, Żyletki i Halloween (249)
Sieć jest brzydka (251)
Skarpety (251)
Skutków ubocznych brak (252)
Słowa (253)
Słynne ciasto zebra (253)
Smak gryzonia (254)
Soy Luck Club (254)
Spinki do mankietów (255)
Sprzedaż (256)
Stagnacja (257)
Strategia poszukiwania pracy, która prowadzi donikąd (259)
Struś (261)
Subskrypcje (262)
Sygnał pobudki - czas się ocknąć (264)
Szacunek i Fuller Brush Man (265)
Świąteczny spam (268)
Tablice, które się zmieniają (269)
Tajemnice sukcesu (269)
Technorati (271)
Teraz małe jest wielkie! (272)
Teraz telewizja to coś pospolitego (274)
Tradycja! (275)
Trawa (no nie, ta druga trawa) (277)
Trybiki (278)
Trzymasz się nazwy swojego stanowiska? (279)
Tydzień datków (282)
Umarł branding, niech żyje branding (284)
Uniknąć odpowiedzi "być może" (285)
Uodpornić organizację na "być może" (289)
Wczoraj zmieniłem zdanie (292)
Wielkie plany (296)
Wizja atłasowej poduszki (297)
Własna prasa drukarska (297)
Woda leje się strumieniami (299)
Woot.com i skrajności (301)
Wspinaczka po urwisku (uwaga, ślisko!) (302)
Wszechobecność (304)
Wybujałe ego (307)
Wypucowane wozy strażackie (308)
Za Chiny Ludowe! (309)
Zacznij od razu - nie zwlekaj! (311)
Zaufanie i szacunek, odwaga i przywództwo (317)
Zaznacz pole wyboru (320)
Zaznacz, jeśli wyrażasz zgodę (321)
Ze sztuki się nie wyrasta (322)
Zmianoholicy (323)
Znajomości się nie liczą (328)
Zrobić, co należy (330)
Zwolnij... to znaczy zacznij od trudnych zadań (331)
Źródła wirusa idei (337)
Żołędzie i szkodniki (338)
Żółta koszulka poczty amerykańskiej (340)
Specjalny dodatek! przedrukowane E-booki (343)
Podziękowania (385)
Skorowidz (387)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe Seth Godin (3) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii