Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży
- Autor:
- Arkadiusz Bednarski
- Promocja Przejdź
- Ostatnie sztuki
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem
Arkadiusz Bednarski
Opis książki: Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży
Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca
Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich — za trudne, zbyt stresujące, a czasem upokarzające, bo trzeba ludziom wciskać na siłę rzeczy i usługi, których nie potrzebują. A jednak wciąż jednym z najbardziej poszukiwanych i najlepiej płatnych zawodów jest przedstawiciel handlowy.
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwarancję sukcesu? Czy nie chciałbyś poznać Mistrza Sprzedaży, zobaczyć go w akcji i pozwolić, żeby wytłumaczył Ci krok po kroku, co, kiedy i jak trzeba zrobić, aby zapewnić sobie zwycięstwo? Bohater książki, którą za moment przeczytasz, ma za sobą wiele negatywnych doświadczeń zawodowych i sprzedażowych. W momencie, gdy znalazł się na samym dnie, zadał pytanie komuś, kto odmienił jego życie, pracę i postrzeganie świata. Spotkał Mistrza Sprzedaży. Odniósł sukces. Teraz czas na Ciebie. Usiądź wygodnie i wsłuchaj się w słowa Mistrza Sprzedaży…
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%)
O autorze książki
Arkadiusz BednarskiArkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.
Arkadiusz Bednarski - pozostałe książki
-
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie roz...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Otóż nie — handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjo...
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwart...
Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%) -
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek — co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnyc...
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci p...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwar...
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
100 zasad, którymi dzieli się z Tobą Mistrz Sprzedaży, to niezbędnik wybitnego handlowca. Czasem zasady wydadzą Ci się oczywiste, czasem odkrywcze, a przy niektórych zatrzymasz się i powiesz: „To jest to!”. Rady zamieszczone w tej książce są krótkie i treściwe. Stworzone specjalnie dl...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
12.45 zł
24.90 zł(-50%) -
Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych...
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Sztukater.pl BnioffRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wszyscy ludzie mają pięć podstawowych potrzeb: pewności, urozmaicenia, uznania, związków i rozwoju. Znakomicie opisuje to „Biblia sprzedaży". Tym, co nas wyróżnia, jest sposób, w jaki zaspokajamy te potrzeby, i narzędzia, jakich do tego używamy. „Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży" Arkadiusza Bednarskiego wiele takich sposobów i narzędzi zdradzi. Jest bowiem właśnie taką Biblią sprzedaży podaną w bardzo przyjazny zbeletryzowany sposób. Zarówno tytuł, jak i sposób narracji oraz naturalnie sam temat mogą skojarzyć się z sławetnym dziełem Briana Tracy „Wędrówki z Gandalfem", w którym to utworze młody adept trudnej sztuki sprzedaży poznaje jej najskrytsze tajniki pod okiem mentora skrojonego na podobieństwo mędrca z tolkienowskiej trylogii. Nie inaczej jest w „Rozmowach...", gdzie do kawiarnianego stolika, przy którym siedzi wyraźnie przytłoczony czymś młody człowiek, przysiada się nieco starszy jegomość, tłumacząc swój gest tym, że jakoby zobaczył siebie sprzed paru lat. Z czasów walki o przeżycie, prób i błędów, zanim odniósł spektakularny sukces. W ten oto wyświechtany nieco sposób zastaje zadzierzgnięta klasyczna relacja mistrz-uczeń, która następnie w klasyczny również sposób rozwija się od początkowego powątpiewania, poprzez pierwsze euforyczne odkrycia, równie intensywne zniechęcenia i załamania, aż po całkowite zrozumienie, zmianę optyki i pierwsze symptomy zmiany na dobre. Jak już zostało zaznaczone całość wykładu opakowana jest w zbeletryzowaną formę, dzięki której czytelnik gładko wprowadzany jest w mechanizmy sprzedaży, które próbuje przekazań Mistrz swojemu uczniowi. To niewątpliwa zaleta tej pozycji, odróżniająca ją od poradników przeładowanych złotymi myślami i instrukcjami, które po jakimś czasie zaczynają nużyć, przytłaczać i sprawiać wrażenie oderwanych od rzeczywistości, czyli praktyki. Mistrz niejednokrotnie zwraca na to uwagę i albo sam pokazuje jak wiedzę wykorzystać w praktyce albo inspiruje ucznia, by próbował wdrożyć to, czego się nauczył, co skrzętnie wynotował w specjalnym kajeciku. Mistrz wie, że tylko w ten sposób może wpoić w ucznia właściwą postawę czyli zwyczajnie mu pomóc. A zadanie jest karkołomne, oto bowiem chce z osoby, która przez pierwsze zawodowe doświadczenia, zniechęciła się do i tak już budzącej powszechną niechęć profesji sprzedawcy. Uczeń sam będzie musiał dojść do wniosku wieńczącego tę edukację, a brzmi on: „Sprzedaż to życie". Jakkolwiek może to brzmieć patetycznie, w „Rozmowach..." zostanie udowodnione skutecznie i przekonująco. Nie zdradzając zbyt wiele, by nie pozbawić potencjalnego czytelnika przyjemności samodzielnego podążania za wywodem Mistrza, postawimy retorycznie pytanie: czyż w życiu nie stajemy się niejednokrotnie mimowolnymi sprzedawcami, gdy chcemy na przykład przekonać kogoś do siebie lub do swoich racji? Choć książka ma swój ewidentnie określony target i celuje w osoby chcące osiągnąć sukces w sprzedaży, może być także przydatna dla tych czytelników, którzy lubią stawiać sobie wyzwania. Z pewnością pomoże w zmianie nastawienie do siebie i otoczenia, bo tak naprawdę od tego wszystko powinno się zacząć. Potem to, czym się zajmiemy zawodowo będzie już sprawą wtórną. Jeśli będziemy- jakkolwiek to może zabrzmieć banalnie – lubić, czuć i szanować swoje zajęcie, przysporzy to nam nie tylko sporo frajdy i satysfakcji, ale będzie też promieniować na zewnątrz, przyciągając tych, na których nam najbardziej zależy, czyli klientów na nasze produkty lub usługi. Przyciągnie też to, co ma być efektem zmiany pracy i nastawienia do niej, czyli godziwe wynagrodzenie za pracę. A od tego już tylko krok do naprawdę godziwego, wolnego i pełnego życia na pełnych obrotach.
-
Recenzja: Rzeczpospolita 2014-12-15Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
JAK ROZPOZNAĆ SZANSĘ
Autor nazywa siebie mistrzem sprzedaży i zapewnia, że nauczy czytelnika wszystkiego, co sam potrafi, aby zagwarantować sukces. Arkadiusz Bednarski nazywany jest profesorem sprzedaży; szkoli w kraju i za granicą. -
Recenzja: MIESIĘCZNIK KAPITAŁOWY SABINA STODOLAK 09-10/2014Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak zostać super sprzedawcą
Choć najwięcej ofert pracy dotyczy sprzedaży, to ty jakoś nie widzisz się w tym fachu Wydaje ci się, że nie jesteś w stanie w tej dziedzinie osiągnąć sukcesu A może już spróbowałeś i wiesz, że to nie twój kawałek chleba Może masz rację, ale być może ulegasz stereotypom i wierzysz w kilka mitów, które blokują ci możliwość rozwinięcia skrzydeł w sprzedaży.
Chciałbyś dużo zarabiać, ale sprzedaż wydaje ci się ostatnim możliwym zawodem, jaki mógłbyś wykonywać No to masz problem - bo jeśli nie ma zapotrzebowania na wykształcenie jakie zdobyłeś - to właśnie w sprzedaży możesz osiągnąć najwięcej.
Mówi się, że ktoś jest „urodzonym sprzedawcą". Tak jednak jak nikt nie rodzi się chirurgiem czy inżynierem, tak nikt nie rodzi się sprzedawcą. Oczywiście pewien zestaw cech pomaga, ale jeśli ich u siebie nie znajdujesz, to nie znaczy, że nie możesz ich wykształcić. Empatia, umiejętność zjednywania sobie ludzi, upór, odporność psychiczna, zdolność negocjacji - to kompetencje, które można w sobie rozwinąć. Trzeba tylko chcieć.
Mit o tym, że wystarczy znać techniki sprzedaży by osiągać świetne wyniki pogrążył w desperacji niejednego młodego adepta sprzedaży. Techniki sprzedaży to niestety jedynie narzędzie. Przydatne i wspierające cały proces, ale nie wystarczające. Kluczowa jest motywacja, czyli chęć nawiązania z klientem kontaktu i znalezienia dla niego odpowiedniego produktu.
Dobry sprzedawca wie, że niezależnie od tego co sprzedaje, dokonuje transakcji na bazie emocji kontrahenta. Emocje te mogą dotyczyć określonego produktu lub samego sprzedawcy (kupię u niego, bo go bardziej lubię). Nieważne zatem co sprzedajesz - ważne, jakie emocje związane z produktem jesteś w stanie wywołać.
W sprzedaży kluczowe jest nastawienie. Dlatego dopóki obawiasz się, że będziesz słabym sprzedawcą, nie uda ci się sprzedać zbyt wiele.
Wielu młodych ludzi wstydzi się tego, że pracuje jako sprzedawca. Dlaczego Bo wydaje im się, że sprzedaż jest zła - że to wciskanie ludziom towaru, którego nie potrzebują po to, by zarobić na tych ludziach kilka groszy. Jeśli jednak to, co sprzedajesz jest odpowiedzią na potrzeby klientów, jeśli widzisz powody, dla których zakup danej rzeczy przyniesie klientowi oszczędność, zdrowie, poczucie bezpieczeństwa, czas czy jakiekolwiek inne ważne w życiu elementy (i do tego pozytywne emocje) to czy jest się czego wstydzić Czy szewc wstydzi się tego, że naprawia ludziom buty, których potrzebują Czy lekarz ma problem moralny z tym, że pomaga ludziom pozbyć się bólu i choroby
Na czym tak naprawdę zasadza się sztuka sprzedaży Jak przekuć swoje negatywne doświadczenia związane ze sprzedażą w sukces Jakie mity na temat sprzedaży ograniczają sprzedawców w osiąganiu sukcesu Arkadiusz Bednarski w swojej książce „Rozmowy z mistrzem sprzedaży" opisując historię młodego, zagubionego na ścieżce początkującego sprzedawcy człowieka pokazuje o co tak naprawdę w sprzedaży chodzi. Sięgnąć po tę lekturę powinni zarówno ci, którzy dopiero rozważają pracę handlowca jak i osoby, które już się sprzedażą zajmowały, a szczególnie polecam ją wszystkim tym, którzy są coraz bardziej przekonani, że sprzedaż jest tym, co można robić z dobrymi efektami. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI 2014-09-22Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych - podkreśla Arkadiusz Bednarski, autor wydanej przez One Press książki "Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży". Pozostali mogą jedynie liczyć na odpowiedni czas, produkt lub firmę. A mimo to przedstawiciel handlowy to wciąż jeden z najbardziej poszukiwanych i najlepiej płatnych zawodów. By utrzymać się na tej fali, dobrze -przed spróbowaniem sil w sprzedaży - sięgnąć po ten poradnik. To spotkanie z człowiekiem, który z dużą znajomością rzeczy wprowadza w tajniki sprzedaży i uczy wszystkiego, co sam potrafi, dając gwarancję sukcesu.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8354-3, 9788324683543
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-08-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0063-7, 9788328300637
- Data wydania ebooka:
- 2014-08-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 20873
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Prolog (5)
Rozdział 1. (7)
Rozdział 2. (15)
Rozdział 3. (27)
Rozdział 4. (33)
Rozdział 5. (45)
Rozdział 6. (63)
Rozdział 7. (87)
Rozdział 8. (105)
Rozdział 9. (117)
Rozdział 10. (135)
Rozdział 11. (147)
Rozdział 12. (169)
Rozdział 13. (183)
Rozdział 14. (195)
Rozdział 15. (219)
Epilog (239)
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży Arkadiusz Bednarski (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii