Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi
- Autorzy:
- Brian Clegg, Paul Birch
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi
Rozwiń swoje umiejętności menedżerskie
- Naucz się motywować ludzi
- Wyznaczaj kierunki działania organizacji
- Efektywnie zarządzaj czasem
Nowoczesny menedżer, aby efektywnie działać, musi opanować, a następnie stale doskonalić dwie umiejętności: komunikowania się z ludźmi i kierowania nimi. W nowoczesnym zarządzaniu jest to wymóg absolutnie podstawowy. Skuteczny menedżer nie może poświęcać się administrowaniu -- musi być przywódcą, który motywuje ludzi do działania, wyznacza cele i podejmuje decyzje, przewidując ich konsekwencje. Prawdziwy lider zna zadania, jakie stoją przed jego zespołem, ale koncentruje się na ludziach, którzy je wykonują.
Książka "Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi" to zbiór 150 ćwiczeń, dzięki którym rozwiniesz zdolności przywódcze i podniesiesz umiejętności menedżerskie. Nie znajdziesz w niej suchych, teoretycznych opisów, w zamian dowiesz się na czym polega skuteczne przywództwo. Kurs podzielony jest na 30 lekcji. Każda z nich została zaplanowana tak, byś mógł samodzielnie w ciągu tygodnia opanować zamieszczony w niej materiał.
- Poszukiwanie inspiracji
- Prowadzenie zebrań
- Sztuka komunikowania się
- Pogłębianie wiedzy
- Delegowanie obowiązków
- Podejmowanie decyzji
- Zarządzanie czasem
Podejmij wyzwanie!
Dowiedz się na czym polega współczesna sztuka zarządzania.
Wybrane bestsellery
-
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważ...
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 07/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Prawdziwy lider -- według autorów tej książki -- to menedżer, który motywuje do działania, wyznacza cele i podejmuje decyzje, ale koncentruje się na pracownikach. W książce wyraźnie rozdzielono pojęcie zarządzania i przywództwa, skupiając się na tym ostatnim, podejmując jednocześnie takie zagadnienia jak: motywowanie, trenowanie, rekrutacja i rozwój osobisty.
"Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi" to zbiór 30 lekcji z ćwiczeniami, które mają pomóc czytelnikowi w rozwinięciu zdolności przywódczych i podniesieniu umiejętności menedżerskich. Podstawą kursu jest wiedza teoretyczna, na której oparte zostały ćwiczenia i techniki. Całość opatrzono zbiorem ćwiczeń, rozwijających nabyte umiejętności i techniki, które można wykorzystać w praktyce.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Crash Course in Managing People (Crash Course Series)
- Tłumaczenie:
- Jarosław Dobrzański
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0040-X, 832460040X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-03-14
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3077
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Zarządzanie ludźmi (11)
- Przewodzenie (12)
- Motywowanie (16)
- Szkolenie (26)
- Prowadzenie formalnych rozmów (33)
- Czas na kurs (40)
- Wprowadzenie do kursu (41)
- Lista kontrolna (42)
- Lekcja 1. Przedsmak (50)
- 1.1 Ćwiczenie: jaki jest Twój styl? (51)
- 1.2 Technika: kultura (53)
- 1.3 Technika: tworzenie zespołu (54)
- 1.4 Ćwiczenie: stać się osobą w kształcie ósemki (55)
- 1.5 Ćwiczenie: tym się można zarazić (57)
- Lekcja 2. Inspiracja (58)
- 2.1 Technika: charyzma (59)
- 2.2 Technika: być inspiracją (60)
- 2.3 Ćwiczenie/technika: szukanie inspiracji (61)
- 2.4 Technika: jak pokochać swoją firmę i pracowników (62)
- 2.5 Technika: jak pokochać swoich klientów i dostawców (64)
- Lekcja 3. Przywódca w roli nawigatora - strategia i kierunek (66)
- 3.1 Ćwiczenie: przewodzenie a zarządzanie (67)
- 3.2 Ćwiczenie/technika: wizja i misja (69)
- 3.3 Technika: strategia (71)
- 3.4 Ćwiczenie/technika: wyznaczanie celów (73)
- 3.5 Ćwiczenie/technika: opracowywanie biznesplanu (74)
- Lekcja 4. Mordercze zebranie (75)
- 4.1 Ćwiczenie/technika: zebrania i ich prowadzenie (76)
- 4.2 Ćwiczenie/technika: zebrania i praca nad nimi (78)
- 4.3 Ćwiczenie/technika: zebrania i ich eliminowanie (79)
- 4.4 Ćwiczenie: widoczna poprawa (81)
- 4.5 Technika: przerwy w pracy (82)
- Lekcja 5. Na górze jest ciężko, czyli jak pokonać stres (83)
- 5.1 Ćwiczenie/technika: postępowanie ze stresem (84)
- 5.2 Ćwiczenie: nauka relaksu (85)
- 5.3 Technika: popracuj nad kondycją (86)
- 5.4 Ćwiczenie/technika: być silniejszym od złości (87)
- 5.5 Ćwiczenie/technika: zatrzymaj się i pomyśl (88)
- Lekcja 6. Słowa, słowa - komunikacja (89)
- 6.1 Ćwiczenie/technika: rozmowy (90)
- 6.2 Technika: kontakty (91)
- 6.3 Technika: publikuj lub bądź przeklęty (92)
- 6.4 Ćwiczenie: oko w oko (94)
- 6.5 Ćwiczenie: pytania otwarte (95)
- Lekcja 7. Wiedza to władza (97)
- 7.1 Ćwiczenie/technika: wiedza techniczna (98)
- 7.2 Ćwiczenie/technika: znajomość klientów i konkurencji (99)
- 7.3 Technika: znajomość własnych ludzi (101)
- 7.4 Technika: znajomość samego siebie (102)
- 7.5 Technika: być na bieżąco (103)
- Lekcja 8. Odpowiedzialność i wpływ (104)
- 8.1 Ćwiczenie/technika: branie odpowiedzialności (105)
- 8.2 Technika: uczenie innych odpowiedzialności (106)
- 8.3 Technika: jak być idealnym przywódcą (107)
- 8.4 Technika: mówienie "nie" (108)
- 8.5 Ćwiczenie: dwulicowość w zarządzaniu (110)
- Lekcja 9. Nagradzanie i wyrażanie uznania (111)
- 9.1 Technika: docieranie do celu (112)
- 9.2 Technika: nagroda (113)
- 9.3 Technika: uznanie (114)
- 9.4 Ćwiczenie/technika: droga (115)
- 9.5 Technika: małe prezenty i wielkie sumy (116)
- Lekcja 10. Pobudzanie energii (118)
- 10.1 Ćwiczenie/technika: energia (119)
- 10.2 Technika: przewodzenie zespołem w długim okresie (120)
- 10.3 Ćwiczenie: zachować obsesję (121)
- 10.4 Technika: być wszechobecnym (122)
- 10.5 Technika: rozgrzewki (123)
- Lekcja 11. Przeprowadzanie zmian (124)
- 11.1 Technika: tworzenie zmiany (125)
- 11.2 Technika: kontrolowanie zmiany (126)
- 11.3 Technika: zmiana jako motywator (127)
- 11.4 Ćwiczenie/technika: marketing motywacyjny (128)
- 11.5 Ćwiczenie/technika: najpoważniejsze zmiany (130)
- Lekcja 12. Pokonać system (131)
- 12.1 Technika: rozsadzanie systemu od wewnątrz (132)
- 12.2 Ćwiczenie/technika: biurokracja i sposoby na jej okiełznanie (133)
- 12.3 Ćwiczenie/technika: biurokracja i sposoby na jej wyeliminowanie (134)
- 12.4 Ćwiczenie/technika: uzdrawianie organizacji (136)
- 12.5 Technika: pozbywanie się pracy (137)
- Lekcja 13. Przekazy - komunikacji ciąg dalszy (138)
- 13.1 Ćwiczenie/technika: e-motywacja (139)
- 13.2 Ćwiczenie: prawdziwy artykuł (141)
- 13.3 Technika: odzew (142)
- 13.4 Ćwiczenie: Twoje ciało (143)
- 13.5 Ćwiczenie: niewerbalne odpowiedzi (144)
- Lekcja 14. Delegacja i zaufanie (146)
- 14.1 Technika: delegacja (147)
- 14.2 Technika: odpowiedzialność (149)
- 14.3 Technika: uznawana władza (150)
- 14.4 Ćwiczenie: pan kierownik Grzegorz (151)
- 14.5 Technika: wycofanie (153)
- Lekcja 15. Dopasowywanie ludzi do stanowisk (155)
- 15.1 Technika: jak widzą Cię inni? (156)
- 15.2 Technika: odpowiedni system oceniania (157)
- 15.3 Ćwiczenie/technika: przyłap ich na tym, że robią coś dobrze (158)
- 15.4 Ćwiczenie: jak wyglądają? (159)
- 15.5 Ćwiczenie/technika: ocena wyników testów (161)
- Lekcja 16. Trudne sprawy i kłopotliwi ludzie (163)
- 16.1 Ćwiczenie: zakopywanie toporów wojennych (164)
- 16.2 Technika: stawianie czoła trudnym osobom (166)
- 16.3 Ćwiczenie: ludzie problematyczni (167)
- 16.4 Ćwiczenie: faworyzowanie (168)
- 16.5 Technika: opór przed poprawą (169)
- Lekcja 17. W obliczu tłumu (170)
- 17.1 Ćwiczenie/technika: ryzyko i niepowodzenia (171)
- 17.2 Technika: przekazywanie energii (173)
- 17.3 Technika: lasery i suchy lód (174)
- 17.4 Technika: jakość merytoryczna (175)
- 17.5 Technika: trochę pikanterii (176)
- Lekcja 18. To nie Ty motywujesz (177)
- 18.1 Technika: czynny udział (178)
- 18.2 Ćwiczenie: niech sami się motywują (180)
- 18.3 Technika: zmiana perspektywy (181)
- 18.4 Technika: indywidualne przedsięwzięcia (182)
- 18.5 Ćwiczenie/technika: nie dać się wrobić w rolę nauczyciela (183)
- Lekcja 19. Szkolenie i uczenie (184)
- 19.1 Technika: rozwijanie innych (185)
- 19.2 Technika: kierunki szkoleń (186)
- 19.3 Technika: przetrenowanie (188)
- 19.4 Technika: świadomość własnej wiedzy (189)
- 19.5 Technika: uczenie się i style uczenia się (190)
- Lekcja 20. Słowo na "z" (192)
- 20.1 Ćwiczenie/technika: dopasowywanie zakresu zajęć (193)
- 20.2 Technika: torebka herbaty (195)
- 20.3 Technika: świętowanie (196)
- 20.4 Ćwiczenie/technika: słowo na "z" (198)
- 20.5 Ćwiczenie: budowanie relacji (199)
- Lekcja 21. Wyważanie zadań (201)
- 21.1 Technika: dociążaj, nie stresuj (202)
- 21.2 Technika: zachowywanie realizmu (203)
- 21.3 Technika: ucieczka od realizmu (204)
- 21.4 Technika: ustalanie tempa (205)
- 21.5 Technika: "Nie potrafię tego zrobić" (206)
- Lekcja 22. Różne kierunki roli szkoleniowca (207)
- 22.1 Ćwiczenie: pełnienie roli szkoleniowca poza pracą (208)
- 22.2 Technika: szkolenie wspólne (210)
- 22.3 Ćwiczenie/technika: szkolenie własnego szefa (211)
- 22.4 Technika: szkolenie osób z tego samego szczebla (212)
- 22.5 Technika: szkolenie samego siebie (213)
- Lekcja 23. Dawanie przykładu (214)
- 23.1 Ćwiczenie/technika: patrz mi na ręce, nie na usta (215)
- 23.2 Technika: szczerość to najlepszy przepis (216)
- 23.3 Ćwiczenie/technika: więcej niż trzeba (217)
- 23.4 Technika: miłość (219)
- 23.5 Technika: przykłady do naśladowania (220)
- Lekcja 24. Przygotowanie do prowadzenia rozmów (221)
- 24.1 Ćwiczenie/technika: rozumienie istoty danej pracy (222)
- 24.2 Ćwiczenie/technika: selekcja aplikacji (223)
- 24.3 Technika: lista kontrolna informacji (225)
- 24.4 Technika: otoczenie - lista kontrolna (227)
- 24.5 Technika: sprzedawanie - lista kontrolna (229)
- Lekcja 25. Słuchanie i notowanie (231)
- 25.1 Technika: pytaj (232)
- 25.2 Technika: co ja powiedziałem? (233)
- 25.3 Technika: sprawdzanie zrozumienia (234)
- 25.4 Ćwiczenie/technika: doskonałe notowanie (235)
- 25.5 Ćwiczenie/technika: jak spożytkować ciszę? (237)
- Lekcja 26. Decyzje i wybory (238)
- 26.1 Ćwiczenie: decyzje, decyzje, decyzje (239)
- 26.2 Ćwiczenie/technika: ustanawianie kryteriów (240)
- 26.3 Ćwiczenie/technika: prosta ocena wariantów (241)
- 26.4 Ćwiczenie/technika: wyrafinowana ocena wariantów (242)
- 26.5 Technika: porównywanie jabłek z pomarańczami (244)
- Lekcja 27. Ujarzmianie czasu (245)
- 27.1 Ćwiczenie/technika: kalendarze (246)
- 27.2 Ćwiczenie/technika: panowanie nad czasem (247)
- 27.3 Technika: wyznaczanie czasu (248)
- 27.4 Ćwiczenie: działać możesz tylko teraz (249)
- 27.5 Technika: szybkie efekty (251)
- Lekcja 28. Pytania, pytania (252)
- 28.1 Osobowość i umiejętności (253)
- 28.2 Świadomość biznesowa i praca zespołowa (255)
- 28.3 Przewodzenie i umiejętność zarządzania (257)
- 28.4 Inicjatywa i kreatywność (259)
- 28.5 Zaskoczenie i myślenie analityczne (261)
- Lekcja 29. Pozbywanie się czynników demotywujących (263)
- 29.1 Ćwiczenie: pieniądze, ach pieniądze (264)
- 29.2 Technika: obietnice (266)
- 29.3 Technika: obieg plotek (267)
- 29.4 Technika: żadnych tajemnic (268)
- 29.5 Ćwiczenie/technika: pozytywna wizualizacja (269)
- Lekcja 30. Subtelna inspiracja (270)
- 30.1 Technika: własna kieszeń (271)
- 30.2 Technika: zespoły zadaniowe (272)
- 30.3 Ćwiczenie/technika: co ja z tego mam? (273)
- 30.4 Ćwiczenie/technika: pogromcy środowiska (275)
- 30.5 Technika: na fali (276)
- Co dalej? (279)
- Techniki z czterema gwiazdkami w kategorii "rozwój osobisty" (281)
- Techniki z czterema gwiazdkami w kategorii "przywództwo" (282)
- Techniki z czterema gwiazdkami w kategorii "motywacja" (283)
- Techniki z czterema gwiazdkami w kategorii "szkolenie" (285)
- Techniki z czterema gwiazdkami w kategorii "prowadzenie rozmów" (285)
- Techniki z czterema gwiazdkami w kategorii "zabawa" (286)
Wstęp (9)
1. Podstawy (11)
2. Plan pracy (41)
3. Kurs (49)
4. Podsumowanie (279)
Dodatek (281)
Skorowidz (287)
Oceny i opinie klientów: Przyspieszony kurs zarządzania ludźmi Brian Clegg, Paul Birch (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.