ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Adam Jolly
Okładka książki/ebooka Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Okładka książki Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Okładka książki Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Okładka książki Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
224
Druk:
oprawa miękka

Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi

  • Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
  • Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
  • Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie

Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.

"Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.

  • Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
  • Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
  • Metody transferu technologii
  • Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
  • Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
  • Dystrybucja nowych produktów

Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.

Adam Jolly

Zamknij

Wybierz metodę płatności