Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Niezwykłe początki znanych firm (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Sergiusz Prokurat
Okładka książki/ebooka Niezwykłe początki znanych firm

Okładka książki Niezwykłe początki znanych firm

Okładka książki Niezwykłe początki znanych firm

Okładka książki Niezwykłe początki znanych firm

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
224
Druk:
oprawa miękka

Książka

39,00 zł
32,68 zł

Dodaj do koszyka

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka przybliża historię powstania marek takich firm, jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J.Heinz, Johnson&Johnson, J.P. Morgan, L’Oreal oraz tłumaczy, w jaki sposób stały się globalnie rozpoznawalne. Nazwiska właścicieli tych firm są symbolem gigantycznych korporacji. Należy pamiętać jednak, że tworzyli je ludzie z krwi i kości, z własnymi problemami i marzeniami. Sukces wymaga wielu wyrzeczeń, o czym sami się przekonali.

Autor porusza też temat historii innowacji - pokazuje, skąd się wzięły: aparat fotograficzny, coca-cola, maszynka do golenia, guma do żucia, czekolada, ketchup, lakier do włosów, nowoczesne finanse czy produkty, które przyczyniły się do zwycięstwa czystości nad brudem. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić życie bez nich, a jednak kiedyś ich nie było.

O autorze

Sergiusz Prokurat

Sergiusz Prokurat — ekonomista, historyk. W Indonezji mieszkał ponad rok i obecnie często tam bywa. Studiował na Uniwersytecie Udayana w Indonezji oraz prowadził firmę typu import – eksport oferującą produkty z archipelagu indonezyjskiego. Napisał doktorat na temat wyzwalania wzrostu gospodarczego w Indonezji, który ma nadzieje obronić w 2015 r. Jest ekspertem i dyrektorem Centrum Studiów Polska-Azja (CSPA), w którym zajmuje się Azją Południowo-Wschodnią.

Wykłada w Euroregional University of Economy w języku angielskim, specjalizując się w zagadnieniach z pogranicza nauk ekonomicznych oraz w praktycznych metodach zarządzania. Poza tym jest wykładowcą Universidad Jaume I oraz Universidad de Granada w Hiszpanii. Autor książki Work 2.0: Nowhere to hide. Prowadzi szkolenia, warsztatów i symulacje z zakresu negocjacji (także międzykulturowych) oraz zarządzania. Przez wiele lat pracował jako dziennikarz. Jego opinie i artykuły pojawiały się w takich czasopismach jak m.in.: „National Geographic Traveler”, „Harvard Business Review”, „Wprost”, „Gazeta Bankowa”, „Gazeta Finansowa”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Mówią Wieki”, „Proseed”, „Najwyższy Czas”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Focus Historia”.

Oprowadza także turystów po Azji Południowo-Wschodniej. Ma licencję pilota wycieczek. Współautor książki "Archipelag znikających wysp". Prowadzi bloga ProEconomics (http://www.proeconomics.pl).

Zamknij

Wybierz metodę płatności