Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne Morten Münster - okladka książki

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne Morten Münster - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Audiobook
Audiobook w mp3

Audiobook w mp3 21,95 zł najniższa cena z 30 dni

39,90 zł (-2%)
39,30 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(21,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Co zrobił Barack Obama, by dwa razy z rzędu wygrać wybory prezydenckie? Co robią takie firmy jak Google, Amazon i Novo Nordisk, gdy chcą pobudzić innowacje, ulepszyć środowisko pracy i sprzedać więcej produktów? Wybierają naukowe podejście do projektowania zachowań.
Rzecz w tym, że większość strategii tworzymy z myślą o osobach, które nijak nie przypominają ludzi żyjących w prawdziwym świecie. Kiedy upieramy się przy sterowaniu ludzkimi zachowaniami przy użyciu racjonalnych argumentów, platform internetowych, klasycznych narzędzi zarządzania zmianą, ulotek, kampanii i zebrań, zaprzeczamy biologii i psychologii człowieka.
Morten Münster, doradca w dziedzinie projektowania zachowań dla Adidasa, Hyper Island, NATO, Novo Nordisk, Leo Pharma i innych, bierze pod lupę wyniki prowadzonych od 40 lat badań behawioralnych i na ich podstawie formułuje przystępną metodę składającą się z czterech kroków. Ta książka to pomocna dłoń wyciągnięta do menedżerów i pracowników poszukujących alternatywy dla konwencjonalnych środków.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności