ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne Morten Münster - okładka książki

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne Morten Münster - okładka książki

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne Morten Münster - okładka audiobooka MP3

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne Morten Münster - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Czas nagrania:
10 godz. 11 min.
Czyta:
Maciej Więckowski
Audiobook
Audiobook w mp3

Audiobook w mp3

39,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Co zrobił Barack Obama, by dwa razy z rzędu wygrać wybory prezydenckie? Co robią takie firmy jak Google, Amazon i Novo Nordisk, gdy chcą pobudzić innowacje, ulepszyć środowisko pracy i sprzedać więcej produktów? Wybierają naukowe podejście do projektowania zachowań.
Rzecz w tym, że większość strategii tworzymy z myślą o osobach, które nijak nie przypominają ludzi żyjących w prawdziwym świecie. Kiedy upieramy się przy sterowaniu ludzkimi zachowaniami przy użyciu racjonalnych argumentów, platform internetowych, klasycznych narzędzi zarządzania zmianą, ulotek, kampanii i zebrań, zaprzeczamy biologii i psychologii człowieka.
Morten Münster, doradca w dziedzinie projektowania zachowań dla Adidasa, Hyper Island, NATO, Novo Nordisk, Leo Pharma i innych, bierze pod lupę wyniki prowadzonych od 40 lat badań behawioralnych i na ich podstawie formułuje przystępną metodę składającą się z czterech kroków. Ta książka to pomocna dłoń wyciągnięta do menedżerów i pracowników poszukujących alternatywy dla konwencjonalnych środków.

Wybrane bestsellery

Morten Münster

Zamknij

Wybierz metodę płatności