Winning znaczy zwyciężać (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Jack Welch, Suzy Welch
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać

Tył okładki książki Winning znaczy zwyciężać

Wydawnictwo:
Studio Emka
Wydawnictwo:
Studio Emka
Ocena:
5.2/6  Opinie: 6
Czas nagrania:
14 godz. 9 min.
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Ebook

41,00 zł
32,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

32,99 zł
26,39 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Posłuchaj fragmentu

Aby spojrzeć na pracę szerzej i głębiej

Ta niezwykle trafna książka o zarządzaniu opisuje wiele zagadnień, z którymi każdy manager musi się zmierzyć. Suzy i Jack Welch prezentują bezcenne rady dotyczące przywództwa, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem i refleksjami. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza opisuje firmę od środka przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Jasny i przystępny język sprawia, że pozycja jest zrozumiała nawet dla biznesowego laika. Opisane techniki i modele znajdują zastosowanie w codziennym życiu, zarówno na gruncie amerykańskim jak i polskim. Zdecydowanie przydatna lektura dla każdego, kto nawet w minimalnym stopniu ma coś wspólnego z zarządzaniem.

(…) Konkretna misja jest czymś ważnym. Podobnie jak ważne są wartości i odwołujące się do nich określone wzorce zachowań. Aby misja firmy i jej wartości rzeczywiście przyczyniały się do zwycięstwa firmy, muszą się one wzajemnie wspierać.

Czyż nie wydaje się to oczywiste, że wartości firmy powinny wspierać jej misję? Zadziwiająco często bywa jednak inaczej. Do rozdziału między tymi elementami fundamentów firmy dochodzi chyba raczej z powodu niedopatrzenia niż w rezultacie celowych działań. Ale niestety często tak się dzieje.

Rozdział między misją firmy i jej wartościami jest zazwyczaj wynikiem drobnych kryzysów dnia codziennego w świecie biznesu, kiedy na przykład na horyzoncie pojawia się konkurencja oferująca niższe ceny. W odpowiedzi na to ty również obniżasz ceny, szkodząc tym samym przyjętej misji, głoszącej ideę silnej konkurencji w zakresie jakości obsługi klienta. Albo na przykład następuje spadek wartości akcji twojej firmy na giełdzie, więc zmniejszasz budżet na reklamę, zapominając, że misją firmy jest umacnianie i rozwój marki (…)

                                                                                                                      Fragment książki

Jack Welch, Suzy Welch

Zamknij

Wybierz metodę płatności