Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu

Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu Rory Sutherland - okladka książki

Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu Rory Sutherland - okladka książki

Zajrzyj do książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
420
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ebook 30,80 zł najniższa cena z 30 dni

40,00 zł (-23%)
30,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(30,80 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 33,03 zł najniższa cena z 30 dni

42,90 zł (-23%)
33,03 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(33,03 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji

Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks.

Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?

Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.

To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki na wypadek gdyby jeden wam ukradli.

Nassim Nicholas Taleb, autor Czarnego łabędzia

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności