Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
- Autor:
- Seth Godin
- Ocena:
- 3.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej:
- jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali,
- jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej,
- jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów,
- jak sprzedawać pierwsze wrażenie,
- jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli,
- jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.
Wybrane bestsellery
-
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.34 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł(-35%)
Seth Godin - pozostałe książki
-
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to...(33.17 zł najniższa cena z 30 dni)
33.17 zł
44.90 zł(-26%) -
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów o...
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)19.50 zł
39.00 zł(-50%) -
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz wa...
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi to manifest, który mówi o rzeczy rzadko spotykanej, a jednocześnie wyjątkowo cennej. Ta książka zmusza Cię do tego, żebyś przestał czekać na mapę i sam zabrał się za jej kreślenie. Wiesz, jak to się robi, robiłeś to już wcześniej, ale gdzieś p...
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi
(16.45 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
32.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Eurostudent as, 09/2007
No właśnie kłamią, czy nie? Już w podtytule autor wyjaśnia, że nie. Opowiadają jedynie „autentyczne historie w świecie kłamstwa”. Według Godina marketerzy to gawędziarze, którzy posiedli i udoskonalili sztukę opowiadania historii. Historii, które my, konsumenci, chcemy usłyszeć. Za ich pomocą są w stanie sprzedać nam wszystko. Godin twierdzi, że to konsumenci żyją w zakłamaniu tak naprawdę każdy z nas oszukuje codziennie. Małe kłamstewka pomagają nam bowiem funkcjonować: kupujemy nie to, czego potrzebujemy, ale to, czego pragniemy, a raczej to, czego pragnienie wzbudzą w nas sprzedawcy. Godin opowie nam, czym jest i jak działa marketing, jacy są i czego pragną konsumenci, a także jak skutecznie opowiedzieć im swoją historię, czyli sprzedać swój produkt. Autor swoją historię przeplata ciekawymi przykładami na to, jak gawędzić, aby sprzedawać, a czego się wówczas wystrzegać. Podpowie nam chociażby, jak sprzedać paczkę chipsów fanatykom zdrowej żywności. Recepta jest prosta: wystarczy wyprodukować je z soi zamiast ziemniaków, zredukować ilość tłuszczu do minimum, zamiast glutaminianu sodu dodać algi i sól morską, wystawić na półce ze zdrową żywnością, dodać odpowiednio wysoką cenę i czekać na sukces…
-
e-biznes.pl Renata Ludwińska; 29-10-2006
Jeśli sięgniesz po tę książkę, napytasz sobie biedy. "Marketerzy kłamią" nałoży na Ciebie kolejne obowiązki. Myślisz, że wystarczy mieć produkt o dobrej jakości? Nie wystarczy. Czy wystarczy, żeby był interesujący i nietypowy (Fioletowa Krowa)? Nie wystarczy. Czy wystarczy, by co jakiś czas rozwijał się o kolejny dodatek gratis? Nie wystarczy! Trzeba jeszcze powiązać to wszystko w emocjonalną pułapkę na klienta, którą Seth Godin nazywa "opowieścią". W XXI wieku marketerzy nie są sprzedawcami, projektantami i reklamodawcami. Marketerzy są gawędziarzami.
Stosunkowo niewiele kupujemy produktów i usług kierując się osobistym doświadczeniem użytkowania. Nie zawsze można przyjść na darmową lekcję do szkoły językowej, przejechać się jazdą testową w salonie samochodowym, przeprać kilka prań w nowej pralce dostarczonej przez sklep na okres próbny. Znacznie częściej jako dobrą monetę bierzemy interesującą reklamę, opinie znajomych, recenzję w znajomym czasopiśmie lub serwisie internetowym. To właśnie są opowieści tworzone na potrzeby sprzedawanych produktów. Czasem powstają samoczynnie, czasem są budowane z rozmysłem.
Recenzje, które dwa razy w tygodniu czytasz w e-biznes.pl, również są częścią opowieści. Zawsze dowiesz się z nich, co ciekawego jest w recenzowanych tytułach, ale odbędzie się to za pośrednictwem historyjki. Nie do końca jest ważne, ile książka ma stron, jaki jest spis treści, ile kosztuje i dowolne inne logiczne argumenty. Ważniejsze jest, czy lektura jest przyjemna oraz jak wpłynie na Twoje myślenie.
Opowieść związana z produktem lub usługą jest dla konkurentów nie do podrobienia. Klienci doskonale będą pamiętać, kto pierwszy opowiedział wciągającą historię i resztę będą traktować jako kopie niższego poziomu. Jeśli w tym momencie do swojej opowieści dołożysz silnie sformułowany element przywództwa (np. "lider rynku"), to wygodnie rozsiadłszy się w fotelu ze śmiechem będziesz oglądać wysiłki konkurentów próbujących wysadzić Cię z siodła.
Jedna krytyczna uwaga -- Twoja opowieść musi być autentyczna. Ściema nie utrzyma się długo. Nieważne ile pieniędzy na nią wydasz. Jeśli nie wierzysz w swoją opowieść, a więc jeśli nie potrafisz jej przekazać wszystkim w Twojej firmie, w końcu któryś z elementów opowieści się zawali (np. niedouczony pracownik działu obsługi klienta zignoruje klienta). Z każdym dniem zaczną się sypać kolejne elementy na zasadzie kuli śnieżnej -- na początku jest malutka, ale z każdym kolejnym obrotem się powiększa.
Znakomite opowieści o produktach tworzą legendy. Nike. Marlboro. Tiffany. Volvo. Seth Godin. Ty też możesz do nich dołączyć. Zaproszenie już masz. Przyjdziesz?
-
Wprost 25/12/2005
Prezes jednej z firm alkoholowych opowiada, że gdy wprowadzał woje wyroby na amerykański rynek, wyczuł na spotkaniu z klientami, że Ci chcą usłyszeć od niego jakąś fajną historię, nieważne czy prawdziwą czy nie. Więc opowiedział im, że jego wódki są tak wspaniałe, bo ziemniaki do produkcji spiritusu zbierają o wschodzie słońca polskie dziewice. Uwierzyli - i zaczęli kupować polskie wódki.
Seth Godin, amerykański guru marketingu, w swoim najnowszym bestsellerze "Marketerzy kłamią" (polskie wydanie Helion, 2005r.) przytacza dziesiątki podobnych historyjek i udowadnia, że marketerzy... nie kłamią, tylko zaspokajają oczekiwania swoich klientów. Tak naprawdę kłamią konsumenci i to im kłamstewka są potrzebne.
Książka opowiada o działaniach marketingowych, których pragną i w które chcą wierzyć klienci.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- All Marketers Are Liars : The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
- Tłumaczenie:
- Ewa Borówka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0075-2, 8324600752
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-06-02
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2937
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Na początku była opowieść (16)
- Jesteś kłamcą (16)
- Georg Riedel kłamie (17)
- Nawet moi przyjaciele kłamią (20)
- Potrzeby i pragnienia (21)
- Czy obuwie marki Puma naprawdę może odmienić nasze życie? (22)
- Opowiadanie fascynującej historii (24)
- Kiepscy gawędziarze: ciężki jest los telemarketera (28)
- Gawędziarz na piątkę: firma Kiehl's Since 1851 (29)
- Marketer z przypadku (32)
- Czy marketerzy naprawdę kłamią? (32)
- Może się wydawać, że jest to książka o kłamstwie (33)
- Ostatnia uwaga: znaj granice władzy (34)
- Czy marketing ma znaczenie? (37)
- Złoty wiek: przed, w trakcie i po (39)
- Świat wygląda inaczej, gdy znasz tajemnicę (41)
- Jak działa marketing (gdy jest skuteczny) (42)
- Twoja władza jest ograniczona (konsumenci nie potrafią słuchać) (44)
- Twoja władza jest ograniczona (nie sprawujesz kontroli nad tematem rozmów) (45)
- Twoja władza jest ograniczona (rynek jest dynamiczny) (46)
- Bądź twórczy: nowa krzywa władzy (47)
- Wszyscy pragniemy tego samego (53)
- Dwie definicje i strategia (54)
- Wiewiórki lubią orzechy (56)
- Podobno o gustach się nie dyskutuje... (57)
- Jakiego koloru są szkła w Twoich okularach? (58)
- Tożsamość wpływa na percepcję (59)
- Parę słów o problemie światopoglądu (60)
- 1000 różnych światopoglądów (62)
- Potęga ram (65)
- To tylko pierwszy krok (66)
- "Żaden z powyższych" (66)
- Anioły i demony (69)
- Czy Lucky Charms można zaliczyć do zdrowej żywności? (71)
- Uwaga, uprzedzenia i forma przekazu (72)
- Wcześni naśladowcy itp. (75)
- Nie tylko świat (77)
- W New Hampshire nie ma dzwonków u drzwi (78)
- Opowieść o paście do zębów (79)
- Słowa "światopogląd" i "społeczność" nie są równoznaczne (80)
- Jak zidentyfikować kolejny światopogląd (81)
- Najważniejszy światopogląd (82)
- Dwa inne światopoglądy godne uwagi (84)
- Stosowanie ram w praktyce (85)
- Jak działa mózg (90)
- Poszukiwanie różnicy: żaba i mucha (92)
- Poszukiwanie przyczynowości: zepsute iPody (94)
- Wykorzystywanie mechanizmu przewidywania (95)
- Dysonans poznawczy: znienawidzeni prezydenci (96)
- Dostajemy to, czego oczekujemy (97)
- Nie mamy zbyt wiele czasu na przedstawienie historii (99)
- Spójrz na ten obraz (100)
- Decyzja w mgnieniu oka (101)
- Mit pierwszego wrażenia (103)
- Dlaczego nie należy lekceważyć przesądów (106)
- Opowieść o recyklingu (107)
- Czy jesteś marketerem? (109)
- Dlaczego kupiłeś tę książkę? (110)
- Gawędziarze świata internetu (111)
- Jak zdobyć fotel prezydencki (112)
- Konsumenci ery postkonsumpcyjnej (115)
- "Nie ma jak domowy obiad" (119)
- "Kupując nową bieliznę, czuję się piękna" (121)
- "Nie wierzę specom od marketingu" (123)
- "Sushi przyrządzane przez mistrza z Japonii jest znacznie lepsze" (125)
- "Seth Godin pisze ciekawe książki" (126)
- "Olewam system" (127)
- "Amazon oferuje najlepszą obsługę klienta" (128)
- "Ekologiczna żywność jest lepsza" (128)
- Cześć, tu Dave! (135)
- Fantazje się sprawdzają (136)
- Oszustwa nie są autentyczne (137)
- Jestem wściekły (139)
- Dotrzymywanie obietnic (140)
- Kłamstwo ma krótkie nogi, jeśli rzeczywiście jest kłamstwem (141)
- Uczciwy czy nie do końca? (141)
- Prawda i piękno (142)
- Papierosy wybierane przez lekarzy! (143)
- Dlaczego niektóre kobiety nie znoszą minivanów (144)
- Co się za tym kryje? (146)
- Sprawa Zatoki Tonkińskiej (147)
- Cesarz prezentował się całkiem nieźle (149)
- Zmiana opowieści wymaga osobistego kontaktu (153)
- Jestem pierwszym adresatem historii, którą opowiadam (154)
- Każdy obrazek opowiada jakąś historię (155)
- Każdy samochód opowiada jakąś historię (156)
- Soy Luck Club a autentyczność (157)
- Lodowa podróbka (159)
- Sceptycznych konsumentów przekonuje połączenie doznań zmysłowych (162)
- Wszystkie historie sukcesu są podobne (162)
- Jeden klient, jedna historia (165)
- Jak chorągiewka na wietrze (167)
- Identyfikacja odpowiedniej społeczności (168)
- Podział odbiorców (170)
- Alternatywna ścieżka rozwoju (172)
- Niewidoczny czy niezwykły? (175)
- A teraz naprawdę dobre wieści (176)
- W obronie ekstremizmu (177)
- Skrajności: uzyskiwanie poparcia (178)
- Skrajności: tytuł tej książki (178)
- Kiedy opowiadanie historii (i hodowla Krowy) nie przynosi rezultatów (179)
- Pragnę zademonstrować swoją siłę (183)
- Jackson Diner (184)
- Gawędziarze z Avalon (186)
- Fox News (187)
- Czy chodzimy do restauracji ze względu na dania? (189)
- Jak sprzedać radio satelitarne (190)
- Jak zachęcić konsumentów do podróżowania (193)
- Schyłek sklepów jubilerskich? (194)
- Użytkownicy Napstera to najlepsi klienci muzyków (195)
- Sterowiec Goodyear (196)
- Podatny grunt (199)
- Światopogląd ulega zmianie (201)
- Skomplikowana natura prostych rzeczy (202)
- Stare, dobre historie (204)
- Przyczyny porażki (205)
- Cztery przyczyny porażki (206)
- Niezbędny suplement do teorii Fioletowej Krowy (208)
- Twardy orzech do zgryzienia (210)
- Funkcja Google AdWord a poszukiwanie odpowiedniego światopoglądu (210)
- Oksymorony (211)
- Prawda, czy fałsz? (213)
- Potrzebuję ochrony (214)
- Czy sprzedajesz wielbłądy? (215)
- Z drugiej strony... (218)
- Inne pozycje autorstwa Setha Godina (219)
- Inne ciekawe lektury (221)
UWAGI WSTĘPNE (15)
CZYM NAPRAWDĘ JEST MARKETING? (37)
KROK 1: ŚWIATOPOGLĄD I RAMY WARUNKUJĄ ODBIÓR PRZEKAZU (53)
KROK 2: LUDZIE ZAUWAŻAJĄ WYŁĄCZNIE NOWOŚCI I OPIERAJĄ SIĘ NA PRZYPUSZCZENIACH (89)
KROK 3: LICZY SIĘ PIERWSZE WRAŻENIE (99)
KROK 4: NAJLEPSI MARKETERZY OPOWIADAJĄ HISTORIE, W KTÓRE WIERZYMY (109)
PRZYKŁADY: HISTORIE SKONSTRUOWANE POD KĄTEM ŚWIATOPOGLĄDU (119)
ISTOTNA DYGRESJA: FANTAZJE I OSZUSTWA (133)
KROK 5: MARKETERZY, KTÓRZY SĄ AUTENTYCZNI, ŚWIETNIE PROSPERUJĄ (153)
KONKURENCJA W ŚWIECIE KŁAMSTWA (165)
NIEZWYKŁY? KROWA JESZCZE NIE WYSZŁA NA PASTWISKO (175)
DODATEK A: CZOŁOWI GAWĘDZIARZE ORAZ CI, KTÓRZY NADAL PRÓBUJĄ (183)
DODATEK B: TYLKO DLA WTAJEMNICZONYCH (199)
WARTO PRZECZYTAĆ (219)
CO DALEJ? (223)
PODZIĘKOWANIA (227)
SKOROWIDZ (231)
O CZYM MI OPOWIESZ? (235)
Oceny i opinie klientów: Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Seth Godin (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
Data dodania: 2005-12-13 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2006-01-04 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii