Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
- Autor:
- Anna Benicewicz-Miazga
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 18
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
- Zasady komunikacji wizualnej
- Odbiór przekazu wizualnego
- Podstawowe elementy graficzne
- Formy złożone -- litery i symbole
- Kolorystyka
- Odpowiedni dobór nazwy i treści
- Zasady projektowania logotypów
- Wizytówki i papier firmowy
Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.
Wybrane bestsellery
-
Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optycz...
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak je...(59.50 zł najniższa cena z 30 dni)
65.45 zł
119.00 zł(-45%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel Plus
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaJednym z ważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej - logo, liternictwo, kolorystyka, symbole. Projektowanie logotypów, wizytówek, papieru firmowego jest właśnie tematem tego wydawnictwa. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych. Książka zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Autorka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
-
Recenzja: Era Komputera nr 20; 17/10/2005
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaJednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej - logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 2 luty 2005
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaLogo, papier firmowy czy wizytówki mogą wydawać się mało ważnym drobiazgiem. Jednak to właśnie one są ważnymi elementami, kreującymi wizerunek firmy. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, warto sięgnąć po pozycję wydaną przez Helion - „Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" Anny Benicewicz-Miazgi.
Jest to przewodnik po świecie firmowych znaków. Autorka uczy nas zasad komunikacji wizualnej, kompozycji i kolorystki oraz doboru treści przekazu. Po zastosowaniu tych uwag, poprawa wizerunku firmy czy rozpoznawalność wyrobów - gwarantowana.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1642-X, 837361642X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-12-08
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2538
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Tożsamość, wizerunek, komunikacja (9)
- Struktura komunikatu wizualnego (13)
- Odbiór obrazu - percepcja (15)
- Kodowanie (19)
- Dekodowanie (19)
- Postrzeganie przekazu złożonego (21)
- Szumy i zakłócenia (22)
- Złudzenia optyczne (23)
- Linie (36)
- Punkty (40)
- Kwadrat (41)
- Koło (43)
- Trójkąt (44)
- Strzałka (46)
- Krzyż (46)
- Spirala (48)
- Gwiazda (50)
- Liternictwo (51)
- Cechy liter - krój, stopień i odmiana (52)
- Rozmieszczenie i wielkość napisu (58)
- Organizacja płaszczyzny (60)
- Mechanizm czytania tekstu (61)
- Znaki i sygnały (62)
- Symbole (64)
- Rodzaje znaków i symboli (66)
- Relacje (69)
- Ułożenie - styczność, odstępy, odległość (69)
- Symetria (72)
- Skala i proporcje (73)
- Perspektywa (73)
- Powtarzalność (76)
- Powierzchnia i struktura (77)
- Znaczenie kolorów (90)
- Znaczenie oświetlenia w odbiorze barw (97)
- Kolory w druku (98)
- Nazwa (101)
- Hasło przewodnie (106)
- Klasyfikacja logotypów (111)
- Elementy powtarzalne (116)
- Galeria przykładów (122)
- Ewolucja form logotypów (129)
- Nieuczciwa konkurencja (133)
- Jak zastrzec znak towarowy? (136)
- Księga Corporate Identity (144)
- Przykład (150)
- Wybór nazwy (150)
- Wybór graficznego motywu przewodniego (150)
- Wybór kolorów (151)
- Wybór czcionki (153)
- Kompozycja (153)
- Wybór i umieszczenie elementów dodatkowych (154)
- Utworzenie dodatkowych wersji (155)
- Opracowanie schematu użytkowania logotypu (156)
- Format plików (157)
- Format i rodzaj wizytówek (159)
- Wizytówki elektroniczne (165)
- Format i rodzaj papieru firmowego (167)
- Projekt druków firmowych - przykład (170)
- Projekt wizytówki (170)
- Papier firmowy (172)
- Koperty firmowe (172)
- Pozostałe artykuły biurowe (173)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Identyfikacja wizualna (9)
Rozdział 2. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (15)
Rozdział 3. Podstawowe elementy graficzne (35)
Rozdział 4. Formy złożone (51)
Rozdział 5. Morfologia elementów (69)
Rozdział 6. Kompozycja i kadrowanie (81)
Rozdział 7. Barwa i kolor (85)
Rozdział 8. Wybór nazwy i treści (101)
Rozdział 9. Logotypy i znaki towarowe (109)
Rozdział 10. Zasady projektowania logotypów (139)
Rozdział 11. Wizytówki i papier firmowy (159)
Dodatek A Przydatne pojęcia (175)
Dodatek B Wzór podania (177)
Bibliografia (181)
Skorowidz (183)
Oceny i opinie klientów: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Anna Benicewicz-Miazga (18)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(3)
(1)
(2)
(3)
(2)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2005-10-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2005-06-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2005-02-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Michał Nowakowski,
Opinia dodana: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Przemysław Durlej,
Opinia dodana: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Jarek Marczewski,
Opinia dodana: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Robert Kowalski,
Opinia dodana: 2004-12-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Maciej Stec,
Opinia dodana: 2005-01-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2005-01-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2005-01-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2011-11-08 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2008-11-19 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Przemyslaw Kucinski,
Opinia dodana: 2005-02-07 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2010-10-18 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Grzegorz,
Opinia dodana: 2009-06-15 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Jacek Kauch,
Opinia dodana: 2005-04-13 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Andrzej-Ludwik Włoszczyński,
Opinia dodana: 2005-01-25 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Wladyslaw Pluta,
Opinia dodana: 2005-01-11 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii