Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
- Autor:
- Anna Benicewicz-Miazga
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 18
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
- Zasady komunikacji wizualnej
- Odbiór przekazu wizualnego
- Podstawowe elementy graficzne
- Formy złożone -- litery i symbole
- Kolorystyka
- Odpowiedni dobór nazwy i treści
- Zasady projektowania logotypów
- Wizytówki i papier firmowy
Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.
Wybrane bestsellery
-
Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optycz...
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Personel Plus
Jednym z ważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej - logo, liternictwo, kolorystyka, symbole. Projektowanie logotypów, wizytówek, papieru firmowego jest właśnie tematem tego wydawnictwa. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych. Książka zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Autorka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
-
Era Komputera nr 20; 17/10/2005
Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej - logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
-
Dziennik Łódzki pio; 2 luty 2005
Logo, papier firmowy czy wizytówki mogą wydawać się mało ważnym drobiazgiem. Jednak to właśnie one są ważnymi elementami, kreującymi wizerunek firmy. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, warto sięgnąć po pozycję wydaną przez Helion - „Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" Anny Benicewicz-Miazgi.
Jest to przewodnik po świecie firmowych znaków. Autorka uczy nas zasad komunikacji wizualnej, kompozycji i kolorystki oraz doboru treści przekazu. Po zastosowaniu tych uwag, poprawa wizerunku firmy czy rozpoznawalność wyrobów - gwarantowana.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1642-X, 837361642X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-12-08
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2538
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Tożsamość, wizerunek, komunikacja (9)
- Struktura komunikatu wizualnego (13)
- Odbiór obrazu - percepcja (15)
- Kodowanie (19)
- Dekodowanie (19)
- Postrzeganie przekazu złożonego (21)
- Szumy i zakłócenia (22)
- Złudzenia optyczne (23)
- Linie (36)
- Punkty (40)
- Kwadrat (41)
- Koło (43)
- Trójkąt (44)
- Strzałka (46)
- Krzyż (46)
- Spirala (48)
- Gwiazda (50)
- Liternictwo (51)
- Cechy liter - krój, stopień i odmiana (52)
- Rozmieszczenie i wielkość napisu (58)
- Organizacja płaszczyzny (60)
- Mechanizm czytania tekstu (61)
- Znaki i sygnały (62)
- Symbole (64)
- Rodzaje znaków i symboli (66)
- Relacje (69)
- Ułożenie - styczność, odstępy, odległość (69)
- Symetria (72)
- Skala i proporcje (73)
- Perspektywa (73)
- Powtarzalność (76)
- Powierzchnia i struktura (77)
- Znaczenie kolorów (90)
- Znaczenie oświetlenia w odbiorze barw (97)
- Kolory w druku (98)
- Nazwa (101)
- Hasło przewodnie (106)
- Klasyfikacja logotypów (111)
- Elementy powtarzalne (116)
- Galeria przykładów (122)
- Ewolucja form logotypów (129)
- Nieuczciwa konkurencja (133)
- Jak zastrzec znak towarowy? (136)
- Księga Corporate Identity (144)
- Przykład (150)
- Wybór nazwy (150)
- Wybór graficznego motywu przewodniego (150)
- Wybór kolorów (151)
- Wybór czcionki (153)
- Kompozycja (153)
- Wybór i umieszczenie elementów dodatkowych (154)
- Utworzenie dodatkowych wersji (155)
- Opracowanie schematu użytkowania logotypu (156)
- Format plików (157)
- Format i rodzaj wizytówek (159)
- Wizytówki elektroniczne (165)
- Format i rodzaj papieru firmowego (167)
- Projekt druków firmowych - przykład (170)
- Projekt wizytówki (170)
- Papier firmowy (172)
- Koperty firmowe (172)
- Pozostałe artykuły biurowe (173)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Identyfikacja wizualna (9)
Rozdział 2. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (15)
Rozdział 3. Podstawowe elementy graficzne (35)
Rozdział 4. Formy złożone (51)
Rozdział 5. Morfologia elementów (69)
Rozdział 6. Kompozycja i kadrowanie (81)
Rozdział 7. Barwa i kolor (85)
Rozdział 8. Wybór nazwy i treści (101)
Rozdział 9. Logotypy i znaki towarowe (109)
Rozdział 10. Zasady projektowania logotypów (139)
Rozdział 11. Wizytówki i papier firmowy (159)
Dodatek A Przydatne pojęcia (175)
Dodatek B Wzór podania (177)
Bibliografia (181)
Skorowidz (183)
Oceny i opinie klientów: Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Anna Benicewicz-Miazga (18)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(3)
(1)
(2)
(3)
(2)
Data dodania: 2005-10-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-06-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-02-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Nowakowski,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Przemysław Durlej,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jarek Marczewski,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Robert Kowalski,
Data dodania: 2004-12-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej Stec,
Data dodania: 2005-01-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-01-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-08 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-11-19 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Przemyslaw Kucinski,
Data dodania: 2005-02-07 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
grafik komputerowy
Data dodania: 2010-10-18 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz,
Data dodania: 2009-06-15 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek Kauch,
Data dodania: 2005-04-13 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej-Ludwik Włoszczyński,
Data dodania: 2005-01-25 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wladyslaw Pluta,
Data dodania: 2005-01-11 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii