ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny

Autor:
Seth Godin
Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny Seth Godin - okladka książki

Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny Seth Godin - okladka książki

Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.3/6  Opinie: 4
Stron:
184
Druk:
oprawa twarda

Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś niezwykłego. Coś, o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś wyjątkowego. Ciekawego. To właśnie... Fioletowa Krowa.

Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Apple, Nokia, Yahoo!, Bloomberg, IKEA, Amazon.com, Google, HBO czy Ducati rozwijają się w błyskawicznym tempie, pozostawiając w tyle znane i tradycyjnie silne marki? Znajdź w swojej branży jakiś kruczek, którego nikt jeszcze nie odkrył. Skoncentruj marketing na najważniejszych klientach i docieraj do nowych, atrakcyjnych nisz rynkowych. Wraz z autorem tej książki spójrz prawdzie w oczy: lista marketingowych "P", z której korzystano przez dekady, już nie wystarcza. Prawdziwy sukces rynkowy odniosą tylko produkty fenomenalne, przewrotne i fascynujące. I nie chodzi bynajmniej o marketingową broszkę, którą w ostatniej chwili można przypiąć do produktu lub usługi.

Fioletowa Krowa to cecha wrodzona -- albo jest albo jej nie ma. W książce znajdziesz przykłady, wskazówki i informacje, z pomocą których łatwiej będzie Ci wyhodować Fioletową Krowę:

  • ABC niezwykłego produktu,
  • krzywa rozpowszechniania nowej idei,
  • krótka historia reklamy,
  • problem nieskutecznej reklamy masowej,
  • tajemnice sukcesu niezwykłych firm i produktów.

Ta książka to manifest skierowany do marketerów, którzy chcą kreować produkty i usługi warte wprowadzenia na rynek.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku.

Seth Godin to autor dziesięciu międzynarodowych bestsellerów, w tym wyróżnionej przez „New York Times” pozycji Dołek: czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad dwadzieścia pięć języków. Jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Squidoo.com (wielkiego i rozwijającego się w szybkim tempie plemienia), a także najbardziej poczytnym blogerem świata. Jeśli chcesz zapoznać się z jego blogiem, wejdź na stronę www.sethgodin.com.

Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.

Przeczytaj wywiad z autorem >>

Seth Godin - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności