Sprzedaż przez zaufanie
- Autor:
- Todd M. Duncan
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 283
- Czas nagrania:
- 9 godz. 46 min.
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Sprzedaż przez zaufanie
Wybrane bestsellery
-
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)49.28 zł
77.00 zł(-36%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same skł...
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
(37.05 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
O autorze książki
Todd M. DuncanTodd Duncan, założyciel i dyrektor generalny The Duncan Group z siedzibą w Atlancie w stanie Georgia, jeden z wiodących amerykańskich ekspertów w dziedzinie doskonałości w sprzedaży i w życiu. Jego kasety, seminaria i książki pomogły milionom ludzi na całym świecie lepiej wykorzystywać własny potencjał.
Ebooka "Sprzedaż przez zaufanie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedaż przez zaufanie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedaż przez zaufanie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Janusz German
- ISBN Ebooka:
- 978-83-774-6199-0, 9788377461990
- Data wydania ebooka:
- 2011-01-28 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-774-6182-2, 9788377461822
- Data wydania audiobooka:
- 2011-01-28 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 24210
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 251.7MB
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Opinie o książce
- Dla Sheryl, mojej żony:
- Przedmowa
- Wprowadzenie
- Część pierwsza: Fundament wiarygodności sprzedawcy
- Rozdział 1: Prawo Góry Lodowej
- Najpoważniejszy hamulec sukcesu wsprzedaży
- Siła, która cię pociągnie
- Dlaczego sprzedaż? Dlaczego ja?
- Fundamenty pod sukces wsprzedaży
- Życie według Prawa Góry Lodowej
- Rozdział 2: Prawo Szczytu
- Nowy sposób postrzegania porażek
- Nowa psychologia sukcesu
- Jak zostać alpinistą światowej sławy
- W górę?
- Pełne zaufanie aporażka
- Rozdział 3: Prawo Akcjonariusza
- Sukces to twój biznes
- Odmienności podejścia
- Początkujące przedsiębiorstwo
- Sukces to twój biznes
- Dziesięć najważniejszych inwestycji we własną przyszłość
- Prawdopodobnie stać cię na więcej, niż myślisz
- Rozdział 4: Prawo Drabiny
- Wzloty iupadki wsprzedaży
- Zobaczyć sukces
- Podstawowa Czwórka
- Podstawa nr 1 plan życiowy
- Podstawa nr 2 biznesplan
- Pięć niezbędnych elementów dobrego biznesplanu
- Podstawa nr 3 plan czasu
- Podstawa nr 4 plan budowania relacji zklientami
- 90-dniowa próba ognia
- Rozdział 5: Prawo Dźwigni
- Nie sposób wspinać się samotnie
- Korzystanie zdźwigni
- Dźwignia jako klucz do wyższegopoziomu sukcesu
- Poziom 1: dźwignia osobista
- Poziom 2: dźwignia towarzyska
- Poziom 3: dźwignia profesjonalna
- Dźwignia bierze swój początek wtobie
- Rozdział 6: Prawo Klepsydry
- Organizuj działania, a nie czas
- Jaką wartość ma dla ciebie jedna godzina?
- Podejmowanie najlepszych działań w najlepszych momentach
- Dalsze przykłady zastosowania reguły 80/20
- Pytanie o 100 procent
- Od dlaczego? do jak?
- Organizuj działania, a nie czas
- Rozdział 7: Prawo Miotły
- Rezygnując z aktywnego działania, skazujesz się na reagowanie
- Zielone światło dla działalności sprzedażowej
- Zwolnij i zrób porządek
- Rezygnując z aktywnego działania, skazujesz się na reagowanie
- Elementy składowe działalności prowadzonej w warunkach pełnego zaufania
- Bloki czasowe
- Początki
- Część druga: Fundament wiarygodnościdziałalności sprzedażowej
- Rozdział 8: Prawo Próby Kostiumowej
- Pełne zaufanie nie pojawia się przypadkowo
- System sprzedaży przez zaufanie (SSPZ)
- Ważne pytania skłaniające do myślenia
- Przerwa: zarządzanie zastrzeżeniami jako sposób na pogłębianie zaufania klientów
- Rozdział 9: Prawo Strzału w Dziesiątkę
- Praktyczna psychologia rentownego pozyskiwania klientów
- Sprzedaż rozpoczyna się na wczesnym etapie
- Przygotuj się
- Wyceluj
- Strzelaj!
- Jesteś na dobrej drodze
- Praktyczna psychologia rentownego pozyskiwania klientów
- Rozdział 10: Prawo Wagi
- Waga sprzedaży
- Ważenie sukcesu wsprzedaży
- Gwiazdorskie podejście do sprzedaży
- Cięcia sposobem na sukces
- Waga sprzedaży
- Rozdział 11: Prawo Zalotów
- Relacja musi być treściwa
- Pytania jako sposób na sukces wsprzedaży
- Zestawienie: rozmowa wwarunkachpełnego zaufania
- Relacja musi być treściwa
- Rozmowa wwarunkach pełnego zaufania
- Krok pierwszy. Mocne otwarcie
- Krok drugi. Pytania owartości (potrzeby wewnętrzne)
- Krok trzeci. Pytania onajważniejsze potrzeby(potrzeby zewnętrzne)
- Drzwi do sprzedaży
- Rozdział 12: Prawo Haczyka
- Akt I. Kontakt
- Akt II. Rozmowa
- Akt III. Rozwiązanie
- Mity dotyczące sprzedaży
- Udany początek
- Prezentacja atrakcyjnego rozwiązania
- Akt IV. Działanie
- Przerywnik
- Rozdział 13: Prawo Inkubacji
- Relacja osiągająca dojrzałość
- Zadbaj o to, co ci się słusznie należy
- Mniejsze koszty, większe możliwości
- Zbiór plonów
- Podtrzymuj kontakt, a klienci będą zawierać z tobą kolejne transakcje
- Zdobywanie lojalności klienta
- Utrzymywanie bliskich kontaktów
- Relacja osiągająca dojrzałość
- Rozdział 14: Prawo Bisu
- Nasza praca polega na kontaktachzludźmi
- Kontrasty
- Koszt kiepskiej obsługi
- Obsługa jako parasol osłaniający sprzedażprzez zaufanie
- Sprzedaż na całe życie
- Nasza praca polega na kontaktachzludźmi
- Podziękowania
- O autorze
- Spis treści
MT Biznes - inne książki
-
Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, kt...
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej... Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy...
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowani...
Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%) -
Autor udziela odpowiedzi na te pytania na przykładzie Polski i jej bezprecedensowego sukcesu gospodarczego po 1989 roku, kiedy osiągnęliśmy najszybsze tempo wzrostu w Europie i jedno z najszyb-szych na świecie. Dzięki temu w ciągu życia zaledwie jednego pokole-nia Polska dołączyła do wąskiej grup...
Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%) -
Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, ...
Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji
(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawa...
Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Compendium of knowledge on engagement Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with...
Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele. Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osob...
Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej prak...
Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sprzedaż przez zaufanie Todd M. Duncan (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.