- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Coaching
Zarabianie przez rozmawianie.
Nowa ścieżka kariery dla ludzi, którzy lubią ludzi
- Corporate coaching. Jak zostać trenerem na usługach firm?
- Life coaching. Jak zostać doradcą osobistym?
- Psychotest. Sprawdź, jakie są Twoje zdolności w zakresie coachingu
Czy lubisz pracować z ludźmi?
Jeśli tak, mamy dla Ciebie intratną propozycję zawodową -- zostań coachem. Zarobki w tej doskonale rozwijającej się branży są wysokie, a popyt rośnie w oczach. Możesz wykonywać swój nowy zawód po godzinach albo ubiegać się o pracę na stanowisku coacha w dużej firmie. Jeśli ta propozycja Cię zainteresowała, prawdopodobnie masz do nas wiele pytań -- odpowiedź na nie znajdziesz w tej książce.
Po pierwsze: dlaczego ludzie mieliby potrzebować Twoich usług?
Rzecz w tym, że każdy z nas szuka pomocy, gdy zauważa rozbieżność pomiędzy swoimi oczekiwaniami i marzeniami a stanem faktycznym -- dzieje się to bardzo często. Taki stan rodzi stres, obawy i niepewność. Zadaniem coacha jest pomoc w likwidowaniu podobnych dylematów.
Po drugie: od czego zacząć karierę?
Coaching polega na rozmawianiu z ludźmi i przynoszeniu im ulgi. Tak naprawdę zajmujesz się tym od lat. Dlaczego więc nie miałbyś zacząć w ten sposób zarabiać? Spróbuj zorientować się, jak wpływasz na ludzi -- czy ich uspokajasz, dodajesz im otuchy, dajesz im odczuć, że mogą liczyć na Twoje trafne spostrzeżenia... a może wnosisz w ich życie więcej radości? A potem rozwiń w sobie zmysły coachingu, czyli:
- zdolność obserwowania ludzkich zachowań,
- cierpliwość i wyrozumiałość wobec innych,
- autentyzm w relacjach międzyludzkich,
- trzeźwość myślenia i trafność wyciąganych wniosków,
- umiejętność okazywania ciepła i współczucia,
- rzeczywisty szacunek i podziw dla innych,
- miłe usposobienie i umiejętność łagodzenia napięć.
Wybrane bestsellery
-
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważ...
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będ...
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Coaching" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Coaching" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Coaching" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Coaching (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: psychologia-spoleczna.pl Maciej Chabowski; 07/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na rynku wydawniczym ukazała się jakiś czas temu książka "Coaching" autorstwa Amandy Vickers i Steve’a Bavistera. Przedstawiono w niej główne idee i założenia metody coachingu, szczególnie w odniesieniu do pełnienia funkcji trenera w firmie. Mimo, że w ostatnim okresie ukazało się też kilka innych publikacji poświęconych temu zagadnieniu to jednak wydaje się, iż ta właśnie książka dostarczy Czytelnikowi najwięcej praktycznych uwag dotyczących pracy w charakterze coacha.
Autorzy książki to doświadczeni specjaliści świadczący usługi dla menadżerów wielu koncernów. Opierając się o własne doświadczenie oraz wiedzę fachową autorzy wyjaśniają specyfikę zawodu trenera menadżerskiego oraz jego rolę we współczesnych korporacjach.
Wprawdzie w opracowaniu tym niewiele miejsca poświęcono zagadnieniom teoretycznym, ale bez wątpienia omówiono w nim wiele istotnych aspektów praktycznych. Vickers i Bavister poruszyli tematy związane z najważniejszymi metodami i zasadami pracy coacha, budowaniem więzi z klientem czy typowymi problemami dotyczącymi wprowadzania zmian i podnoszenia kompetencji innych ludzi.
Niewątpliwą zaletą tej pozycji jest też dobrze przygotowana baza informacji dotyczących firm, portali czy innych książek poświęconych coachingowi, która ułatwia (szczególnie początkującym) dalsze zdobywanie wiedzy w tym zakresie.
Komu można polecić tą książkę? Wydaje się, że zainteresuje ona przede wszystkim osoby, które w swojej praktyce zajmują się pracą z innymi ludźmi, a w szczególności specjalistom i menadżerom zarządzającym zasobami ludzkimi. Z drugiej strony "Coaching" może okazać się przydatny Czytelnikowi stawiającemu pierwsze kroki w pracy na stanowisku trenera.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Choć słowo COACHING wyparło polski odpowiednik TRENING, podobnie jak NEGOCJACJE zepchnęły na "drugi plan" ROKOWANIA ,nie powinniśmy przyjmować, że ten sposób indywidualnego rozwoju to coś zupełnie nowego. Znany i podziwiany międzynarodowy coach - trener i mistrz zarządzania Mark H. McCormack tak pisał o "biznesowej modzie" oraz swojej w niej roli -- funkcji:
[...] Jeśli już kimś jestem, to raczej anty-guru. Mój umysł natychmiast zatrzaskuje drzwi wejściowe, jeżeli słyszy takie hasła jak "paradygmat", "reinżynieria" czy "nadawanie uprawnień".Poradnik "Coaching" Amandy Vickers i Stevea Bawistera ma już dwa lat od oryginalnego anglojęzycznego wydania. Ciągle jednak się nie zestarzał. Przesłanie tego przewodnika jest proste: "Czytelniku pomożemy Ci zostać" adeptem nowego zawodu - Trenerem! Ponieważ nie ma ogólnie dostępnych podobnych polskich podręczników "Coaching" jest godzien polecenia.
Książka jest napisana przystępnie i przetłumaczona z dostateczną troską o polskiego czytelnika. Nieco męcząca jest nadmierna dawka "amerykańskiej" indoktrynacji "jaki to wspaniały zawód". Dla mnie osobiście jest ta indoktrynacja "szczepionką" inspiracją do przemyślenia jakie mogą być wady takiego wyboru. "Coaching" polecam jako przydatne wprowadzenie do dalszej literatury -- koniecznej do doskonalenia praktyki oraz rozwoju kompetencji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Coaching
- Tłumaczenie:
- Marcin Kowalczyk
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0492-8, 8324604928
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-02-15
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 3285
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Moda na coaching (10)
- Powody, dla których warto zostać coachem (11)
- Rzeczywistość zawodu coacha (13)
- Coaching w firmach (14)
- Ludzie są coachami z urodzenia (18)
- Coaching to coś więcej niż rozmowa (20)
- Czy każdy może zostać coachem? (21)
- Cechy dobrego coacha (22)
- Aby odnieść sukces, potrzebujesz coacha (30)
- Krótka historia coachingu (30)
- Coaching - różne podejścia (32)
- Co decyduje o wyjątkowości coachingu? (35)
- Typy coachingu (38)
- Czy coaching jest właściwym wyborem? (41)
- Mity o coachingu (41)
- Life Coaching - może się nim zająć każdy (46)
- Jakie szkolenia będą Ci potrzebne? (46)
- Przyczyny, dla których ludzie decydują się
na skorzystanie z pomocy coacha (47)
- Jak zacząć? (48)
- Ile można zarobić? (50)
- Znajdowanie niszy rynkowej (51)
- Gdzie znaleźć klientów? (52)
- Wyjaśnianie, czym jest coaching (53)
- Coaching menedżerski (56)
- Jak rozpocząć karierę w coachingu menedżerskim? (56)
- Kompetencje (57)
- Oczekiwania firm (60)
- Finanse (60)
- Sponsorzy (61)
- Wspinaczka po drabinie hierarchii (63)
- Doświadczenia w prowadzeniu szkoleń
i konsultingu (64)
- Coaching zespołów (64)
- Narzędzia (65)
- Na sam szczyt (65)
- Zamknięte koło (66)
- Coaching wewnętrzny - stan obecny (68)
- Coaching jako styl zarządzania (68)
- Czy kierownicy mogą być coachami? (70)
- Zaczynamy (71)
- Analiza możliwości (75)
- Praca w kulturze coachingowej (76)
- Jeśli kultury coachingu nie ma (77)
- Rozwój umiejętności coachingu (78)
- Czas przeznaczony na coaching (79)
- Co, jeśli nie możesz zająć się coachingiem wszystkich podwładnych? (79)
- Kiedy poprosić o pomoc? (80)
- Programy mentorskie (81)
- Coaching dla szefa i kolegów (81)
- Przygotowania do coachingu (84)
- Metody coachingu (84)
- Gdzie prowadzić coaching? (86)
- Liczba sesji (88)
- Częstotliwość i długość sesji (89)
- Przerwy między sesjami (90)
- Planowanie spotkań (91)
- Pierwsza sesja (94)
- Co się stanie podczas pierwszej sesji? (95)
- Doświadczenia i (lub) oczekiwania klienta dotyczące coachingu (95)
- Przedstawienie swoich kompetencji i wyjaśnienie podejścia do coachingu (96)
- Podpisanie umowy (96)
- Poufność i zaufanie (97)
- Określenie obowiązków obu stron (98)
- Kwestia odpowiedzialności (99)
- Przewidywanie problemów (99)
- Poznaj swojego klienta (100)
- Kwestionariusz wstępny (100)
- Narzędzia badania profilu osobowości (101)
- Określanie wartości (101)
- Koło życia (104)
- Koło pracy (108)
- Identyfikacja najważniejszych kwestii (109)
- Gdy klient korzystał już wcześniej z coachingu (110)
- Decyzja, czy do siebie pasujecie (111)
- Sposoby nawiązywania więzi (114)
- Znaczenie dobrego kontaktu (114)
- Przyspieszamy proces "poznawania się" (115)
- Rozluźnianie więzi (125)
- Robienie notatek podczas sesji (126)
- Gdy brakuje więzi (127)
- Utrata więzi (127)
- O potrzebie schematu (130)
- GROW (130)
- Model S.C.O.R.E. (140)
- Inner Game (gra wewnętrzna) (143)
- Skilled Helper (kompetentne pomaganie) (144)
- Model Co-Active Coaching (146)
- Druga sesja (150)
- Wyznaczanie celów (150)
- Na co chcesz przeznaczyć czas? (155)
- Proces coachingu (157)
- Nastawienie i zachowanie coacha (160)
- Zmiany układu między coachem a klientem (161)
- Zagadnienia logistyczne (162)
- O znaczeniu słuchania (166)
- Pytania i odpowiedzi (166)
- Sztuka słuchania (177)
- Zachęta do przeprowadzenia zmiany (184)
- Tolerowanie niedogodności (184)
- Tworzenie przyzwyczajeń (185)
- Kreatywna wizualizacja (187)
- Metafory (188)
- Zwiększanie możliwości (189)
- "Eksperymenty" i "niepowodzenia" (190)
- Spojrzenie z wielu perspektyw (192)
- Prostowanie błędnego myślenia (194)
- Lustrzane odbicie (198)
- Powtarzające się problemy (202)
- Odkładanie wszystkiego na później (202)
- Stres (204)
- Pewność siebie i asertywność (205)
- Równowaga między pracą a życiem prywatnym (206)
- Zarządzanie czasem (207)
- Przywództwo (208)
- Delegowanie zadań (210)
- Szczęście (211)
- Związki międzyludzkie (212)
- Pieniądze i finanse (213)
- Kontrolowanie emocji (214)
- Sfera duchowa (215)
- Coaching wiąże się ze zmianami (218)
- Wyznaczanie celów jako sposób wywoływania zmian (218)
- Odpowiedzialność (219)
- Trzy najważniejsze sposoby nakłaniania ludzi
do działania (222)
- Śledzenie postępu (226)
- Podnoszenie poprzeczki (227)
- Znalezienie złotego środka (230)
- Rafy coachingu (232)
- Gdy problemem jest coach (232)
- Gdy to klient jest problemem (237)
- Gdy problem leży w relacjach coach - klient (239)
- Gdy problem leży w firmie (241)
- Ostatnia sesja (246)
- Czy już naprawdę wszystko zostało zakończone? (246)
- Co zrobić, jeśli klient pragnie kontynuować spotkania w nieskończoność? (247)
- Ostatnia sesja (249)
- Zmiana i postęp (253)
- Kolejny krok (254)
- Rozmowa ze sponsorem ze strony firmy (256)
- Ostatnia sesja w przypadku kierownika, który równocześnie zajmuje się coachingiem swojego zespołu (257)
- Doskonalenie umiejętności (260)
- Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka (260)
- Ocenianie swoich umiejętności (261)
- Poprawa własnych umiejętności (265)
- Kontynuowanie rozwoju (269)
- Zakładanie własnej firmy (274)
- Wybór nazwy dla firmy (275)
- Forma prawna działalności gospodarczej (275)
- Finanse (277)
- Profesjonalny wizerunek firmy (278)
- Kwestie osobiste (278)
- Zagadnienia marketingowe (279)
- Zdobywanie zamówień z firm (286)
- Firmy szkoleniowe (290)
01 Coaching - wprowadzenie (9)
02 Naturalny coaching (17)
03 Zrozumieć ideę coachingu (29)
04 Rozpoczynamy karierę jako doradca rozwoju osobistego (45)
05 Jak zostać coachem menedżerskim? (55)
06 Coaching w firmach (67)
07 Sprawy praktyczne (83)
08 Początki (93)
09 Budowanie więzi z klientem (113)
10 Struktura sesji i modele coachingu (129)
11 Coaching - podstawowe zasady (149)
12 Jak pytać i słuchać? (165)
13 Narzędzia i techniki (183)
14 Typowe problemy i zagadnienia (201)
15 Wprowadzanie zmian i podnoszenie poprzeczki (217)
16 Pułapki (231)
17 Zbliżamy się do końca (245)
18 Rozwijanie własnych umiejętności coacha (259)
19 Aspekty biznesowe (273)
20 Kursy i szkolenia (289)
Informacje dodatkowe (293)
Słowniczek terminów (305)
Dodatek (311)
Skorowidz (329)
Oceny i opinie klientów: Coaching Amanda Vickers, Steve Bavister (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii