Joanna - ebooki
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
-
Biblia e-biznesu
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
-
"Już nie Żydowica, a ocalona". Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów
-
Brzmienie Holocaustu. O reprezentacjach Zagłady w sztuce radiowej
-
Rzeczywistość (nie)opisana. Życie teatru na łamach prasy branżowej w latach 1983-1989
-
Zakaz reklamy aptek i ich działalności
-
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
-
Kryminalistyka w mediach. Wpływ seriali kryminalnych na postępowanie karne
-
Pozwól płynąć swojemu produktowi. Tworzenie ciągłego przepływu
-
Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna
-
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
-
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami
-
Zapobieganie i zarządzanie kryzysem finansowym
-
Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem
-
Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część II
-
Innowacje we współczesnej gospodarce
-
WIZERUNEK W BIZNESIE. ZARABIASZ NA NIM CZY TRACISZ? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą