Joanna - ebooki
Tytuły autora: Joanna dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
Czasowo niedostępna
-
Promocja
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwani
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Niedostępna
-
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
Czasowo niedostępna
-
Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej niecierpliwy przeglądacz i zaawansowany klikacz. Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Opowieść jest kobietą. Zamkniętą w audialnej ekspresji, w historii, snutą brzmiącym słowem, muzyką i ciszą. Otwartą na udźwiękowione świadectwo i utrwalenie pamięci. „Już nie Żydowica, a ocalona”. Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych to monografia o kobiecym doświadczeniu Zagłady. Napisana z myślą o głosa"Już nie Żydowica, a ocalona". Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych "Już nie Żydowica, a ocalona". Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych
(13,77 zł najniższa cena z 30 dni)
13.77 zł
19.95 zł (-31%) -
Promocja
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. Narzędzia marketingowe z jednej(9,52 zł najniższa cena z 30 dni)
9.52 zł
15.36 zł (-38%) -
Promocja
Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publicznością. W rozdziale I omówiono pojęcie, cele i funkcje muzeum jako specyficznego podmiotu rynku kultury, a także przedstawiono funkcjonująceZintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów
(19,54 zł najniższa cena z 30 dni)
19.17 zł
27.00 zł (-29%) -
Promocja
Jak pisze Jacek Leociak: „reprezentować” – to czynić na powrót obecnym. Twórcy sztuki audialnej podejmują próby uobecniania ocalałych i ofiar Szoa, a artystyczne formy dźwiękowe stanowią przestrzeń reprezentacji. Audialne opowieści podejmujące tematykę Zagłady, choć skupione wokół cierpienia i śmierci jBrzmienie Holocaustu. O reprezentacjach Zagłady w sztuce radiowej Brzmienie Holocaustu. O reprezentacjach Zagłady w sztuce radiowej
(13,77 zł najniższa cena z 30 dni)
13.77 zł
19.95 zł (-31%) -
Promocja
Jest to wartościowa poznawczo i oparta na rzetelnych rozpoznaniach źródłowych rozprawa, która w zdyscyplinowany (pod względem formalnym i metodologicznym) sposób przedstawia wizje życia teatralnego kreowane przez trzy czasopisma branżowe ukazujące się w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Nadal brakuje opracowań dotyRzeczywistość (nie)opisana. Życie teatru na łamach prasy branżowej w latach 1983-1989 Rzeczywistość (nie)opisana. Życie teatru na łamach prasy branżowej w latach 1983-1989
(7,98 zł najniższa cena z 30 dni)
13.77 zł
19.95 zł (-31%) -
Promocja
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. - a unikalną w skali światowej - regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza...(138,58 zł najniższa cena z 30 dni)
139.05 zł
169.00 zł (-18%) -
Promocja
Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zacWybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury
(24,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.00 zł
30.00 zł (-20%) -
Promocja
Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie.Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
(50,02 zł najniższa cena z 30 dni)
50.02 zł
61.00 zł (-18%) -
Promocja
Pasjonująca publikacja dla wszystkich miłośnikówseriali kryminalnych. Ze Wstepu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widzów, jeśli pasjonuje ich proces badania śladów, odnajduje się w roli techników kKryminalistyka w mediach. Wpływ seriali kryminalnych na postępowanie karne Kryminalistyka w mediach. Wpływ seriali kryminalnych na postępowanie karne
(21,17 zł najniższa cena z 30 dni)
21.08 zł
32.43 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli poszukujesz sposobu na skrócenie czasu potrzebnego na produkcję swoich wyrobów (lub realizację usług, które postrzegasz jak produkcję) to ta książka jest dla Ciebie. Ciągły przepływ (One-Piece-Flow) to jedno z podstawowych narzędzi Lean Manufacturing. Pozwala zorganizować przepływ materiałów przez proces produkPozwól płynąć swojemu produktowi. Tworzenie ciągłego przepływu Pozwól płynąć swojemu produktowi. Tworzenie ciągłego przepływu
(50,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.40 zł
63.00 zł (-20%) -
Promocja
Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorzy koncentrują się na zagadnieniu komunikacji jako szeroko pojętej transmisji informacji i jejGatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna
(34,14 zł najniższa cena z 30 dni)
34.13 zł
52.50 zł (-35%) -
Promocja
Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dySposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
(18,28 zł najniższa cena z 30 dni)
18.28 zł
26.49 zł (-31%) -
Promocja
Istotnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem są działania modyfikacyjne, których celem jest ciągłe usprawnianie jakości i wprowadzanie innowacji.(43,46 zł najniższa cena z 30 dni)
44.40 zł
53.00 zł (-16%) -
Promocja
Głównym celem niniejszej publikacji jest identyfikacja przyczyn rosnącego ryzyka systemowego oraz ocena działań podejmowanych w skali międzynarodowej, aby to ryzyko minimalizować, a w konsekwencji zapobiegać kryzysom finansowym lub ograniczać ich skutki.(37,72 zł najniższa cena z 30 dni)
39.10 zł
46.00 zł (-15%) -
Promocja
Dla wielu z nas social media są niemal synonimem internetu. Chętnie spędzamy w nich i z nimi czas - scrollowanie Facebooka czy Instagrama to oczywista czynność, jaką podejmujemy w wolnej chwili, na przykład w autobusie, w kolejce na poczcie, a nawet przed snem lub tuż po przebudzeniu. Można na to narzekać, można wieszczyć ponurą przyszłość ludzkośc- Videokurs pkt
Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach
(40,05 zł najniższa cena z 30 dni)
40.05 zł
89.00 zł (-55%) -
Promocja
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się
- Druk pkt
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem
Czasowo niedostępna
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewski, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Joanna Wajdzik, Mariusz Wesołowski
Czasowo niedostępna
-
Przedmowa Innowacja jest skuteczną realizacją pomysłów w organizacji. W tym ujęciu, kreatywność przez osobisty wkład i zespołów jest punktem wyjścia dla innowacji, jest to konieczne, ale nie wystarczającym warunkiem sukcesu innowacji. Zależy od innych czynników, jak również i to może wynikać nie tylko z pomysł&oa
Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część II Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część II
Roman Tylżanowski, Katarzyna Kazojć, Joanna Wiśniewska, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Katarzyna Kozioł-Nadolna, Malwina Szczepkowska, Tomasz Buchwald, Anna Bielawa, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Arkadiusz Świadek, Jadwiga Gorączkowska, Piotr Dzikowski, Marek Tomaszewski
Niedostępna
-
WSTĘP Dynamiczny rozwój gospodarki światowej odbywa się obecnie pod wpływem trzech wzajemnie warunkujących się trendów – globalizacji, rewolucji technologicznej i informatycznej. Pierwszy z nich, jako rozwinięcie ery fordyzmu, przyczynia się do obniżania kosztów transakcyjnych. Proces ten, jednak według wielu ekonomist
Niedostępna
-
Apple, Coca-Cola, Nike i Mercedes. Wyjątkowa marka generuje wyjątkowy biznes. Sprawia, że klienci poszukują właśnie Twoich produktów i chętnie zapłacą za nie więcej. Dowiedz się, jak silną marką osobistą umacniać wizerunek firmy. Dowiedz się, jak zbudować postrzeganie, na którym Tobie zależy. Jeżeli jeszcze nie znasz 6 zł
- Audiobook MP3 pkt
WIZERUNEK W BIZNESIE. ZARABIASZ NA NIM CZY TRACISZ? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą WIZERUNEK W BIZNESIE. ZARABIASZ NA NIM CZY TRACISZ? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą
Niedostępna