H.G. - ebooki
-
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
-
To jest marketing!
-
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
-
Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków
-
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
-
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
-
Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
-
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
-
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
-
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
-
Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny
-
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
-
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków