PWN jako jedno z największych, najbardziej znanych i najstarszych polskich wydawnictw konsekwentnie realizuje misję nowoczesnego, rzetelnego i spełniającego wszelkie oczekiwania swych odbiorców źródła informacji
Nakładem wydawnictw PWN ukazuje się ponad 500 tytułów rocznie i to zarówno publikacje książkowe, jak również e-booki oraz produkty multimedialne. Wydawnictwa specjalizują się w dostarczaniu wiedzy z wielu różnych dziedzin, w szczególności nauk ścisłych, ekonomii, zarządzania, informatyki, psychologii i medycyny. Czytelnikom oferują zarówno pozycje bardzo specjalistyczne, jak i publikacje o charakterze przekrojowym.
Wydawnictwo Naukowe PWN - ebooki
-
Zarządzanie marketingowo-logistyczne
-
Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych
-
Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych
-
Polityka społeczno-gospodarcza w UE
-
Ekonomiczny słownik polsko-rosyjsko-ukraiński
-
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
-
Marketing w erze technologii cyfrowych
-
Kapitały przemysłu filmowego
-
Biała Księga. Blockchain
-
Sztuka czy biznes?
-
Ekonomia międzynarodowa. Tom 2
-
Piketty i co dalej?
-
Finanse publiczne
-
Milenialsi zarządzają
-
Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem MSSF. Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
-
Excel dla menedżera - Casebook. 12 studiów przypadków - wybrane problemy z firm i instytucji rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych
-
Cztery przyszłości. Wizje świata po kapitalizmie
-
Zarządzanie jakością usług
-
Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu
-
Bezwarunkowy dochód podstawowy. Rewolucyjna reforma społeczeństwa XXI wieku
-
Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej
-
Przedsiębiorstwa państwowe we współczesnej gospodarce
-
Public finances and the new economic governance in the European Union
-
Kształtowanie kapitału społecznego organizacji
-
Logistyczna obsługa klienta. Metody ilościowe
-
Fuzje uczelni. Czy w szaleństwie jest metoda?
-
Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data
-
Marketing. Podręcznik akademicki
-
Współczesne społeczeństwo polskie
-
Inwestowanie w wartość. Jak zostać skutecznym inwestorem
-
English in Legal Context
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania
-
Państwo w gospodarce
-
Finanse publiczne. Współczesne ujęcie
-
Logistyka usług
-
Różnym głosem
-
Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
-
Paradoksy ekonomii. Rozmowy z polskimi ekonomistami
-
Polityka innowacyjna
-
Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe
-
Badania marketingowe. Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych
-
Badania marketingowe. Rozdział 10. Metody badania cen
-
Badania marketingowe. Rozdział 11. Badania systemu dystrybucji
-
Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
-
Badania marketingowe. Rozdział 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
-
Badania marketingowe. Rozdział 2. System informacji rynkowej i organizacja badań
-
Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych
-
Badania marketingowe. Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych
-
Badania marketingowe. Rozdział 5. Badania marketingowe przez internet
-
Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
-
Badania marketingowe. Rozdział 7. Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
-
Badania marketingowe. Rozdział 9. Badania produktu
-
Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu
-
Pieniądz kręci piłką. Stosunki ekonomiczno-własnościowe w futbolu
-
Logistyka - Cas
-
Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie
-
Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych
-
Ekonomia przyszłości. Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko
-
Bezpieczeństwo i jakość żywności
-
Zarządzanie innowacjami i transferem technologii
-
Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality of Life
-
Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech
-
Młoda fala. Jak odważyć się na biznes
-
Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko
-
Siła lidera
-
Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej
-
Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej. Analiza zjawiska w Polsce
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności
-
Nierówności i wzrost gospodarczy. Sojusznicy czy wrogowie
-
Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
-
Transformacja i rozwój. Teoria i polityka gospodarcza
-
Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów
-
Czy Polska dogoni Niemcy
-
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
-
Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych
-
Liderki biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat
-
Nowe podejście do analizy progu rentowności. Produkcja wieloasortymentowa
-
Mit pieniądza. Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej
-
Jutro w Nowym Jorku. Rafał Brzoska o sobie i swoim biznesie opowiada Pawłowi Oksanowiczowi
-
Ustawa o obligacjach. Komentarz praktyków
-
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt
-
Zarządzanie publiczne. Teoria i praktyka
-
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
-
Rachunkowość finansowa i podatkowa
-
Relacje inwestorskie. Ewolucja, funkcjonowanie, wyzwania
-
Społeczna gospodarka rynkowa. Ordoliberalna koncepcja polityki gospodarczej
-
Tablice czasowników hiszpańskich
-
Marketing w turystyce i rekreacji
-
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa
-
Od marki do złotego. Historia finansów Drugiej Rzeczypospolitej
-
Odkryć zarządzanie. Wybrane koncepcje
-
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa
-
Copywriting internetowy
-
Cyfrowa przestrzeń biznesowa. Przyszłość internetowych serwisów biznesowych.
-
Ekonomika kultury
-
Globalne rynki finansowe