ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie marketingowo-logistyczne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zarządzanie marketingowo-logistyczne Adam Sadowski, Sabina Kauf, Marzena Kramarz - okładka książki

Zarządzanie marketingowo-logistyczne Adam Sadowski, Sabina Kauf, Marzena Kramarz - okładka książki

Zarządzanie marketingowo-logistyczne Adam Sadowski, Sabina Kauf, Marzena Kramarz - okładka audiobooka MP3

Zarządzanie marketingowo-logistyczne Adam Sadowski, Sabina Kauf, Marzena Kramarz - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
146
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

59,00 zł
47,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Adam Sadowski, Sabina Kauf, Marzena Kramarz

Zamknij

Wybierz metodę płatności