ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (7,36 zł najniższa cena z 30 dni)

9,20 zł (-33%)
6,16 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Wybrane bestsellery

Krystyna Mazurek-Łopacińska

Krystyna Mazurek-Łopacińska - pozostałe książki

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności