ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 5,90 zł najniższa cena z 30 dni

9,20 zł (-20%)
7,36 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(5,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Wybrane bestsellery

Krystyna Mazurek-Łopacińska - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
7,36 zł
Dodaj do koszyka