Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu
- Autor:
- Maciej Kulig
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 350
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu
Celem książki jest przekazanie praktycznej wiedzy o skutecznym rozwiązywaniu problemów, jakie występują w działalności biznesowej, a także w innych przedsięwzięciach, w których zmierza on do osiągnięcia określonych celów. Niepowodzenia i błędy zdarzają się nawet w perfekcyjnie zaprojektowanych, starannie wykonanych i zainstalowanych oraz prawidłowo eksploatowanych obiektach, dobrze zarządzanych systemach czy procesach. Występowanie rozmaitych problemów w działalności ludzkiej jest nieuniknione. Wiąże się to zarówno z zawodnością urządzeń i narzędzi, stanowiących istotny element w realizacji procesów, szeroko pojętym czynnikiem ludzkim, a także z oddziaływaniem czynników zewnętrznych. Problemy te wywołują niepożądane, często nieprzewidziane zaburzenia procesu, które wpływają negatywnie na uzyskiwane efekty. W potocznym znaczeniu problem to przeszkoda lub trudność, której konsekwencją jest zadanie wymagające rozwiązania. W książce zastanawiamy się, jak najlepiej wykorzystać nasze niepowodzenia i błędy, aby uniknąć podobnych niepożądanych zdarzeń w przyszłości lub przynajmniej zmniejszyć ich skutki, które utrudniają osiągnięcie zamierzonych celów naszej działalności. Zdolność do skutecznego pokonywania przeszkód jest kluczem do sukcesu w każdym przedsięwzięciu. Badanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych w przedsiębiorstwie lub organizacji, jako środek efektywnego poprawiania rzeczywistości, w jakiej prowadzona jest działalność, jest głównym przedmiotem tej książki. Niestety, umiejętność skutecznego radzenia sobie z trudnościami posiada tylko niewielka część pracowników i menadżerów zaangażowanych w działalność biznesową, czy innych uczestników i decydentów celowej działalności człowieka.
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki tej książce je odzyskasz. Odzyskasz też równowagę, złapiesz oddech, pojedziesz na wakacje. Ale najpierw musisz sprawić, aby firma zaczęła działać jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak automat. To w sumie absurdalnie proste zadanie. W tym poradniku znajdziesz dokładne wyjaśnienie zasad dział...
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%)
Ebooka "Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-8895-5, 9788301188955
- Data wydania ebooka:
- 2016-11-22 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 59933
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Przedmowa
- Na czym polegają trudności?
- O czym jest ta książka
- Kilka słów o autorze
- Wstęp
- Filozofia kryzysowa
- Filozofia szukania winy
- Filozofia ciągłego doskonalenia
- Literatura
- Rozdział 1. Poprawianie procesu koncepcja programu
- 1.1. Doskonalenie metodą małych zmian
- 1.1.1. Działania reaktywne
- 1.1.2. Działania proaktywne
- 1.1.3. Działania oparte na badaniu trendów
- 1.1.4. Program stopniowego poprawiania procesu
- 1.2. Rewolucyjne zmiany procesu
- 1.3. Zmiany stopniowe czy rewolucyjne?
- Literatura
- Rozdział 2. Zasady wykorzystywania obserwacji procesowych
- 2.1. Procesowe ujęcie działalności biznesowej
- 2.2. Proces wykorzystania doświadczeń operacyjnych
- 2.2.1. Rozpoznanie problemu
- 2.2.2. Analiza źródłowych przyczyn problemu
- 2.2.3. Określenie środków naprawczych
- 2.2.4. Wdrożenie środków naprawczych
- 2.3. Organizacja programu
- 2.3.1. Zarządzanie programem
- 2.3.2. Zasoby materialne i kadrowe
- 2.3.3. Procedury administracyjne
- 2.3.4. Systemy informacyjne
- 2.3.5. Szkolenie
- 2.3.6. Audytowanie programu
- 2.4. Przykłady z praktyki
- 2.4.1. Przykład 1: korozja pokrywy zbiornika reaktora Davis Besse
- 2.4.2. Przykład 2: katastrofa samolotu AF447
- 2.4.3. Przykład 3: niekontrolowany wypływ wody ze zbiornika
- 2.4.4. Przykład 4: nieprawidłowe złącze przewodu elektrycznego
- 2.4.5. Przykład 5: długi czas realizacji zleceń naprawy
- Literatura
- Rozdział 3. Program ciągłego doskonalenia procesu wyzwania i bariery
- 3.1. Myślenie systemowe i dynamika systemów
- 3.2. Podstawy dynamiki programu doskonalenia
- 3.2.1. Aspekty organizacyjne i behawioralne
- 3.2.2. Dynamiczny model programu ciągłego doskonalenia
- 3.2.3. Analiza modelu
- 3.3. Wnioski z badań modelowych i analiz teoretycznych
- 3.3.1. Trudności związane z zarządzaniem programem
- 3.3.2. Kontrola skuteczności programu
- 3.4. Typowe bariery organizacyjne i behawioralne
- 3.4.1. Programy dotyczące jakości
- 3.4.2. Programy wykorzystujące zdarzenia operacyjne
- 3.5. Typowe bariery metodologiczne
- 3.5.1. Ocena ważności zdarzenia/problemu
- 3.5.2. Analiza przyczyn źródłowych
- 3.5.3. Wybór optymalnego rozwiązania
- 3.5.4. Klasyfikacja zdarzeń stosowana w analizach trendu
- Literatura
- Rozdział 4. Rozpoznanie problemu
- 4.1. Identyfikacja problemu
- 4.2. Zgłoszenie problemu
- 4.2.1. Negatywne konsekwencje zgłoszenia
- 4.2.2. System motywacji do zgłaszania zdarzeń
- 4.2.3. Przejrzystość procesu zgłaszania zdarzeń
- 4.2.4. Postawa kierownictwa
- 4.3. Zdefiniowanie problemu
- 4.4. Klasyfikacja problemu
- 4.4.1. Ocena istotnych cech problemu/zdarzenia
- 4.4.2. Określenie priorytetu
- 4.5. Zbieranie informacji
- 4.5.1. Źródła informacji o problemie
- 4.5.2. Ogólne zalecenia dotyczące zbierania informacji
- 4.5.3. Wywiady z pracownikami
- Literatura
- Rozdział 5. Analiza źródłowych przyczyn problemu
- 5.1. Zasada przyczyn i skutków
- 5.1.1. Podstawowe terminy
- 5.1.2. Podstawowe cechy zasady przyczyn i skutków
- 5.2. Metody dedukcyjne wykorzystujące drzewa przyczyn
- 5.2.1. Metoda drzewa przyczyn (CTM)
- 5.2.2. Metoda Apollo RCA
- 5.2.3. Metoda mapy przyczyn
- 5.2.4. Przykład zastosowania mapy przyczyn w analizie przyczyn wypadku
- 5.3. Metody wykorzystujące opracowane z góry schematy logiczne
- 5.3.1. Graficzna reprezentacja sekwencji zdarzeń
- 5.3.2. Identyfikacja istotnych zdarzeń
- 5.3.3. Identyfikacja przyczyn źródłowych przy użyciu schematów logicznych
- 5.4. Metody wykorzystujące podejście systemowe
- 5.4.1. Trudności i wyzwania współczesnej technologii
- 5.4.2. Geneza systemowych modeli wypadku
- 5.4.3. STAMP systemowy model wypadku
- 5.4.4. Przykład zastosowania modelu STAMP w analizie przyczyn wypadku
- 5.5. Analiza fizycznych uszkodzeń urządzeń i komponentów
- 5.5.1. Proces badania i rozwiązywania problemu
- 5.5.2. Typowe narzędzia analityczne
- Literatura
- Rozdział 6. Określenie skutecznych rozwiązań
- 6.1. Proces wyboru najkorzystniejszych rozwiązań
- 6.2. Określenie możliwych rozwiązań problemu
- 6.2.1. Ogólne zasady identyfikacji rozwiązań
- 6.2.2. Specyfika problemów lub zdarzeń o charakterze prekursorów
- 6.3. Ocena możliwych rozwiązań
- 6.3.1. Ocena poprawności
- 6.3.2. Ocena skuteczności
- 6.3.3. Ocena warunków realizacji rozwiązania
- 6.4. Wybór najwłaściwszego rozwiązania
- 6.5. Przekazanie wniosków dotyczących rozwiązania problemu
- Literatura
- Rozdział 7. Wdrożenie optymalnych rozwiązań
- 7.1. Realizacja
- 7.2. Monitorowanie działań wdrożeniowych
- 7.3. Ocena skuteczności wdrożonych rozwiązań
- Literatura
- Rozdział 8. Kompleksowe analizy zbioru obserwacji
- 8.1. Ogólne zasady
- 8.1.1. Cele i zakres analiz
- 8.1.2. Ogólne zasady grupowania danych
- 8.2. Dane wejściowe używane w analizach
- 8.2.1. Zakres danych
- 8.2.2. Jakość danych
- 8.3. Systemy klasyfikacji zdarzeń
- 8.3.1. Pożądane cechy systemu klasyfikacji zdarzeń
- 8.3.2. Ocena systemu klasyfikacji
- 8.4. Przykłady systemów klasyfikacji stosowanych w praktyce
- 8.4.1. System klasyfikacji zdarzeń w lotnictwie amerykańskim
- 8.4.2. System klasyfikacji zdarzeń w energetyce jądrowej
- 8.4.3. System klasyfikacji zdarzeń w sektorze ochrony zdrowia
- 8.5. Narzędzia analityczne
- 8.5.1. Badanie profilu zbioru zdarzeń
- 8.5.2. Badanie szeregów czasowych
- Literatura
- Rozdział 9. Przekazywanie informacji i wniosków
- 9.1. Raport zgłoszenia zdarzenia (problemu)
- 9.1.1. Zdarzenia o istotnym znaczeniu
- 9.1.2. Zdarzenia uznane za mniej istotne
- 9.2. Raport z badania zdarzenia (problemu)
- 9.2.1. Zdarzenia o istotnym znaczeniu
- 9.2.2. Zdarzenia uznane za mniej istotne
- 9.3. Powiadomienia i sprawozdania
- 9.3.1. Powiadomienia
- 9.3.2. Sprawozdania okresowe
- 9.3.3. Prezentacje ustne
- Literatura
- Podsumowanie
- Dodatek A. Definicje i skróty
- A.1. Wykaz stosowanych skrótów
- A.2. Definicje podstawowych terminów używanych w książce
- Dodatek B. Organizacja, proces, system
- B.1. Organizacja i jej elementy
- B.2. Proces biznesowy
- B.3. System
- Literatura
- Dodatek C. Kategorie uwarunkowań przyczynowych stosowane w metodzie HPIP
- C.1. Procedury
- C.1.1. Procedura nie została użyta
- C.1.2. Procedura błędnie zastosowana
- C.1.3. Procedura błędna lub niekompletna
- C.2. Szkolenie
- C.2.1. Brak szkolenia dotyczącego określonego zadania lub systemu
- C.2.2. Niedoskonałe szkolenie
- C.3. Komunikacja ustna
- C.3.1. Przekaz mylnie zrozumiany
- C.3.2. Brak komunikacji lub komunikacja spóźniona
- C.3.3. Niedostateczne przekazanie zadania lub pracy w toku
- C.4. Organizacja i zarządzanie
- C.4.1. Niewłaściwe standardy, polityka, lub kontrola administracyjna (SPKA)
- C.4.2. Niestosowane elementy SPKA
- C.4.3. Postawa kierownictwa i nadzór
- C.4.4. Niedostateczne środki naprawcze
- C.4.5. Niedostateczna komunikacja interpersonalna i kultura organizacyjna
- C.5. Ergonomia
- C.5.1. Niedostateczny interfejs człowiek-maszyna
- C.5.2. Niewłaściwe środowisko pracy
- C.5.3. Nadmiernie złożony system
- C.5.4. Niedostateczna tolerancja systemu na błędy
- C.6. Nadzór bezpośredni
- C.6.1. Niedostateczne przygotowanie zadania/pracy
- C.6.2. Niedostateczny nadzór nad wykonaniem pracy
- Literatura
- Dodatek D. Analiza incydentu w gospodarstwie hodowli ryb porównanie metod
- D.1. Opis incydentu
- D.2. Analiza zdarzenia metoda TapRooT
- D.2.1. Zdefiniowanie problemu
- D.2.2. Rozpoznanie problemu
- D.2.3. Analiza przyczyn źródłowych
- D.2.4. Identyfikacja rozwiązań
- D.3. Analiza zdarzenia metoda mapy przyczyn
- D.3.1. Zdefiniowanie problemu
- D.3.2. Analiza przyczyn źródłowych
- D.3.3. Identyfikacja rozwiązań
- Literatura
- Dodatek E. Analiza przyczyn katastrofy samolotu AA965 Cali, Kolumbia, 20 grudnia 1995 r.
- E.1. Opis wypadku
- E.2. Analiza wypadku
- E.2.1. Zdefiniowanie problemu
- E.2.2. Analiza przyczyn źródłowych
- E.2.3. Identyfikacja rozwiązań
- Literatura
- Dodatek F. Analiza przyczyn awarii w japońskiej elektrowni jądrowej Fukushima w marcu 2011 r.
- F.1. Podstawowe informacje o elektrowni Fukushima Dai-Ichi
- F.2. Opis zdarzenia
- F.3. Analiza zdarzenia
- F.3.1. Zdefiniowanie problemu
- F.3.2. Analiza przyczyn źródłowych
- F.3.3. Identyfikacja rozwiązań
- F.4. Podsumowanie
- Literatura
- Dodatek G. Analiza niekontrolowanego wypływu wody ze zbiornika
- G.1. Opis incydentu
- G.2. Analiza zdarzenia
- G.2.1. Zdefiniowanie problemu
- G.2.2. Analiza przyczyn źródłowych
- G.2.3. Identyfikacja rozwiązań
- Dodatek H. Analiza problemu medycznego: obcy przedmiot pozostawiony w ciele pacjenta po zabiegu operacyjnym
- H.1. Opis problemu
- H.2. Analiza problemu
- H.2.1. Zdefiniowanie problemu
- H.2.2. Analiza przyczyn źródłowych
- H.2.3. Identyfikacja rozwiązań
- Literatura
- Spis rysunków
- Spis tabel
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu Maciej Kulig (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.