Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Książka Tomasza Frontczaka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" to najbardziej aktualna pozycja poświęcona tematyce promocji stron WWW, uwzględniająca potrzeby polskiego odbiorcy. Autor omawia etapy działań marketingowych, zaczynając od podstawowych pojęć, przez planowanie strategii, praktyczne aspekty pozycjonowania stron, korzystanie z reklamy sponsorowanej, aż po ocenę efektywności przeprowadzanych działań.

Książka napisana jest przystępnym językiem -- można ją czytać w całości lub wybiórczo. Znajdziemy tu przykłady, porady, wskazówki, i przestrogi dotyczące promocji w wyszukiwarkach. Autor opowiada o narzędziach i pomocach marketingowych w Internecie oraz kieruje nas do miejsc w Sieci, w których się one znajdują. Dużo miejsca poświęcono też Google AdWords -- systemowi obsługi reklamy internetowej, który jest dostępny na polskim rynku. Niecierpliwym polecam rozdział " Szybki start -- jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut."

Książka przyda się tym, którzy stawiają pierwsze kroki w marketingu internetowym, niezależnie od tego, czy chcą zająć się promocją strony samodzielnie czy zlecić to zadanie specjalistom. Dzięki niej zaoszczędzimy cenny czas, unikając irytującej metody prób i błędów.

CHIP 05/2006

Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu

Jest to pozycja na naszym rynku zupełnie wyjątkowa. Piotr Waglowski, autor i administrator serwisu internetowego www.prawo.vagla.pl, od wielu lat zajmuje się zagadnieniami z pogranicza prawa oraz nowoczesnych technologii. "Prawo w sieci" jest zbiorem publikacji (w większości felietonów) Piotra Waglowskiego udostępnionych uprzednio w wersji elektronicznej. Imponuje różnorodność tematów poruszonych przez autora - nie może to jednak dziwić, biorąc pod uwagę dynamikę zmian, jaką niesie ze sobą gwałtowny rozwój nowoczesnych technologii. Rozwój ten wkracza w coraz nowe obszary życia publicznego i prywatnego, prowokując problemy, jakie trudno nawet opisać.

(...)

"Prawo w sieci" to książka bardziej popularyzatorska niż naukowa, co autor dobitnie podkreśla, podobnie zresztą jak i to, że w wielu miejscach uciekająca się do zamierzonych uproszczeń. W żaden jednak sposób nie osłabia to jej wyjątkowej wartości. Przeciwnie - przyjęta przez autora forma felietonu, jego polemiczny temperament, swoboda, z jaką traktuje większość poruszanych przez siebie tematów, jest wielką zaletą tej książki. Czytelnikowi zostaje oszczędzone przebijanie się przez gąszcz zdań typu: "certyfikat stanowią dane potwierdzające przynależność danych służących do weryfikacji podpisu elektronicznego do określonej osoby fizycznej". Publicystyczny charakter książki czyni ją po prostu zrozumiałą dla czytelnika nie posiadającego specjalistycznego przygotowania. Dotyczy to zarówno prawników, jak i informatyków. To czyni z książki wartościową pozycję, godną polecenia zarówno jednym, jak i drugim. Wartą zresztą polecenia każdemu, kogo interesują problemy współczesnego świata.

Przeczytaj pełny tekst recenzji.

Palestra Artur Kmieciak; 3-4/2006

Negocjować możesz wszystko

Wznowienie tej klasycznej publikacji dla pojednawców: negocjatorów, mediatorów, arbitrów oraz wszystkich osób "zmagających" się z budową relacji międzyludzkich było świetnym pomysłem. Jest to pierwsza książka, z której dowiedziałem się, że bicie butem (przez Chruszczowa!) w mównicę Organizacji Narodów Zjednoczonych było zainscenizowane, a nie przypadkowe i emocjonalne. Ciekawe, kto dostrzegł ten fakt poza Herbem Cohenem?
Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 04/06

Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II

Z witrynami internetowymi jest podobnie jak z jedzeniem. Nawet najlepsze i najbardziej wyszukane w smaku znajdzie niewielu entuzjastów, gdy zostanie nieapetycznie podane. Nie mówiąc o tym, że nikt go nie spróbuje, jeśli nie będzie wiedział... jak trafić do restauracji. Dlatego wszystkim, którzy pragną, by ich witryna była z przyjemnością "degustowana" przez sieciowych "smakoszy", przyda się drugie wydanie książki Heliona "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych". Autor Steve Krug przygotował zbiór porad, które powinien sobie przyswoić i stosować każdy twórca stron internetowych. Dzięki nim strona internetowa będzie przejrzysta, czytelna i łatwa w nawigacji.

Autorowi udało się stworzyć bardzo ciekawą kompilację z zakresu socjologii, kompozycji wizualnej oraz technologii internetowej, która w przystępny sposób wyjaśniałaby fenomen korzystania ze stron WWW. Szczególnie ciekawe są obserwacje, dotyczące korzystania z witryn czy sposoby na radzenie sobie z absurdalnymi życzeniami zleceniodawców na strony WWW. Obowiązkowa lektura dla wszystkich internetowych projektantów!

Dziennik Łódzki pio; 19-04-06

Wynegocjuj to!

"Spiesz się powoli..." słowa Pana Gąsiennicy z filmu "Alicja w krainie czarów" są mantrą Herba Cohena skutecznego negocjatora i pojednawcy. Tylko niektórzy żyją z negocjacji, ale wszyscy żyjemy w Negocjacjach dlatego książkę należy przeczytać koniecznie!
Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 04/06