Recenzje
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
- poznaj swoje cele,
- zidentyfikuj dostępne zasoby,
- zbierz zespół,
- sporządź zestawienie rzeczywistych okazji,
- przygotuj plany,
- rozpoznaj kluczowych klientów,
- zidentyfikuj co masz atrakcyjnego /dla klienta!/,
- rozpoznaj swoje atuty,
- skoncentruj się na selekcji i komunikacji,
- przeanalizuj rezultaty.
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Książce towarzyszy słowniczek z ponad dziewięćdziesięcioma pozycjami. Razem z skorowidzem stanowi on przyjazną dla czytelnika "mapę drogową" uzupełniającą spis treści. Haig radzi czytelnikowi "krok po kroku"
- przygotowanie do działalności internetowej,
- początek,
- twoja internetowa marka,
- rynek,
- finanse,
- klienci,
- pomiar wyników,
- bezpieczeństwo,
- przyszłość,
- co dalej?
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III
Metaforycznie część pierwszą nazywam "piłką nożną" - europejską, a drugą "futbolem amerykańskim". Tradycyjnie projekt składa się z kolejnych działań wykonywanych w określonej kolejności -- sekwencji! Według szkoły "adaptacyjnej" - APM! rezygnuje się z "sekwencyjności" i pracuje się "cyklami". "Plan" zastępuje "Burza mózgów".
Całość trzeba przeczytać. Książka wymaga cierpliwości - nie da się jej pochłonąć na jeden raz.
Harvard Business Review. Marketing
- "Jak zbudować silną markę korporacji",
- "Ożywienie umierającej marki",
- "Jak prowadzić wojnę cenową",
- "Marketing kontekstowy. Prawdziwa rola Internetu."
- "Baw, dręcz i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają)."
- ekskluzywność,
- tajemniczość,
- rozgłos,
- rozgrywka
- iluzja.
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Autorzy Levison i Godin napisali: "Podobno od każdej osoby na świecie dzieli nas sześć uścisków dłoni!" Ich rady są niezbyt skomplikowane, ale inspirujące:
- poznaj pozycjonowanie,
- doceniaj klienta,
- uprawiaj "marketing szeptany" z ust do ust,
- zdobądź rozgłos,
- wydawaj biuletyn,
- telefonuj (dzwoń) skutecznie,
- bądź cierpliwy!
- miej plan!